KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

?!؟

دشت بی فرهنگی؟ ما هرزه؟ تموم علفاش...

خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش....
دست من و تو؟ باید این پرده ها رو پاره کنه...

کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟


متاسفانه مضمون این آهنگ زیبا هم به بازی گرفته شد...

جمشید جم سال 57 منظورش این بود؟!

سلول انفرادی اجاره فقط به خانم!

من خودم سلول انفرادی رو تجربه کردم.

از این یک کم بزرگتر بود!

از نیازمندی های روزنامه همشهری اسکن کردم.

ادامه مطلب ...

بسیجی ها بخونند

من خودم یه بسیجی بودم

این پست رو هم از روی احساس نمیزنم

وللی خطابم به شما دوستان بسیجی و مقید هست

یه سوال نه بیشتر نه کمتر

ببینید دیدگاه مردم نسبت به بسیج چی بوده و الان چی هست؟

۴ سال ژیش وقتی میگفتم من یک بسیجی هستم بهم میگفتند خدا هدایتت کنه

ولی هدیه دولت نهم به من بسیجی چی بود؟

این بود که وقتی میگم بسیجی هستم انواع فحش های رکیک را می شنوم

این است که خودم هم دیگه از بسیجی بودنم هم خسته شدم هم واقعا بدم اومده

چون از آرمانهای بسیج فاصله گرفته

این است هدیه دکتر به یک بسیجی

نظر شما چیه؟

نظر من

دو روزه تو هیچ متنی نظر ندادم! 

لطفا حقوق معنوی رو رعایت کن دوست عزیز  

و به اسم من نظر نزار! 

ارزشش رو داره ؟؟؟

برادر ارجمند (عمو زاده سیادتی) جناب میر حسین موسوی

یک سوال ... آیا شما برای رضای خدا قیام کردید و یا برای هوای نفس؟


اگر برای خدا قیام کردید آیا به کشته شدن دوستام که این روز ها ۲ تاشون کشته شدند و چندتا شون هم تو بیمارستانند می ارزه ( حالا بقیه رو من نمی دونم) اگر برای رضای خداست (! ) آقا بکش کنار بگو از راه قانونی پیگیری کنید و بینی و بین الله کنید اگرهم باز به فرض تقلب کردند به خدا بسپاریندشون.

اگرهم که هوای نفسه و به خاطر قدرت و ... هست که هیچی خون جوانان دامنتان رو می گیره

شما نمی دونی چه خونواده ها چه جوونایی داغ دار شدند که


واقعا ارزشش رو داره؟

امیدورام حذف نشود...

کودتای ۲۳ خرداد ۸۸

 

می خواستم قسمت هایی که فکر میکردم مشمول قوانین سانسور همکلاسی  می شود راحذف کنم اما در میانه راه سانسور متوجه شدم که سانسور  حقیقت ممکن نیست... فقط امیدوارم همکلاسی که بیشترین  و بدترین توهین های طرف مقابل را تحمل می کند  این حرف های منطقی را نیز که حقیقتی بیش نیست تحمل کند...  

ادامه مطلب ...

رسانه های کودتا...

 

روزی رئیس یک اداره کارمندان خود را برای تعریف یک جوک در اتاقی جمع کرد پس از تعریف جوک به غایت ... همه کارمندان در خندیدن مسابقه گذاشتند؛در اتاق یکی اما اصلا نمی خندید؛به ناگاه رئیس با عصبانیت پرسید:(مردک تو چرا نمی خندی؟) مرد بیچاره پاسخ داد:قربان من ارباب رجوع ام و کارمند این اداره نیستم... 

 

 رسانه کودتا فضاحت را به حد اعلا رسانده... 

 

رسانه متعلق به کودتاچیان این روزها دروغ را به راحتی آب خوردن آن هم نه به صورت محدود بلکه در سطح بسیار وسیعی به خورد مردم میدهد...این رسانه میلی این روزها به همراه عوامل کودتا از این اصل هیتلری که(دروغ هرچه بزرگتر و وسیع تر باورپذیرتر) تبعیت و آن را سرلوحه برنامه های خود به خصوص برنامه های خبری خود کرده است...

ادامه مطلب ...

شهدا شرمنده ایم....!

 با اینکه دیگر دلی از آتش عشق شهدا فروزان نیست .....
ای کسانی که به نام شهدا و اسلام                          
دم زدید از شرف و پیروی از خط امام
کج مداران ِبه دنبال دموکراسی غرب                        
ای اهالی چپ دوم خرداد ،  سلام !

حرفم این است: به فحشا متوسل نشوید                    
در گلوی شهدا زهر هلاهل نشوید
اکثر مردم ما سنگرشان حفظ شده                         
این همه زحمت بی جا متحمل نشوید 
ادامه مطلب ...

پ.ن شماره نه :: فانی قریب

گفتم:  اینجا آدم ها غریبه اند و همه  غریبه ها آشنا...

گفتی: فانی قریب « من که نزدیـــکم -بقره/۱۸۶»
گفتم: هرآنکه را که داشتم ؛ از دست داده ام ...
گفتی: الیس الله بکاف عبده « خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ - زمر/۳۶»

اطلاع رسانی در مورد نحوه ی برگزاری امتحان ترم. (تاکنون)

سلام علیکم:

طبق تماسی که با اقای شکری از بچه های برق داشتم گویا دانشگاه فعلا قبول کرده که امتحان دو مرحله ای باشه، یعنی هرکی خواست الان بده،هرکی نداد بعدا مشخص میشه کی میده.

البته بچه های 5 تا دانشکده توی این دو روز حتی یک نفر یک امتحان نداده اند. پیگیر هستند که ببینند که مثلا میشه بندازن آخرهای مرداد که به ماه رمضان هم نخورد یا خیر.

من هم میگم اگر میخواهیم درخواستی به آموزش کل و مسئول این امر بدهیم، درخواستمان هماهنگ با پنج دانشکده ی دیگر باشه.

یعنی مثلا درخواست کنیم امتحانات به اواخر مرداد و کاملا قبل از ماه رمضان تغییر تاریخ پیدا کند.

نظر اکثریت مهم است. نظرتون رو بیان کنید و به دوستان دیگری هم که به همکلاسی کم سر می زنند اطلاع رسانی قوی بکنید ...

فوروم رفع اشکال ++C

همونجور که بار های این پست رو زدم  ؛ بازم برای اونهایی که نمی دانند .

از 2 ترم پیش ؛ یک سری از بچه ها یک سری سوالاتی پرسیدند که اینجا آرشیو شده با جوابش ..

http://forum.kiafilm.com/viewforum.php?f=68&sid=a273f16ba39023161bdde5d67b3adfcd

اگر کسی هم سوالی داره همونجا بپرسه که مثل قبل برای بقیه آرشیو شه ..

خودم کامل جواب میدم .


فوری

 دوستان در پی قطع بودن یاهو مسنجر اینجا می پرسم 

کسی بورلند سی ++داره؟لینک شو بده منم دانلود کنم

اگر ...

سلام علیکم:


فرض کنید به شما یک اسلحه با یک تیر بدهند، باهاش چیکار می کنید؟

در این وضعیت امتحانات غیر ممکنه

سلام دوستان اگر یادتون باشه این روزها و تو این ترم ها هر موقع می گفتیم کلاس حضوری بگذارید می گفتند یه سری از دوستان هم شهرستانی هستند و اون ها عقب می مونند


حالا شده موقع امتحانا ===> تو کلاس های حضوریمون حتی خونواده ها اجازه نمی دند بچه ها که در تهران هستند به کلاس بیاند چه برسه به شهرستانی ها


مگه میشه در این آشوب ها یه دانشجو از این سر شهر بره خاک سفید و بر گرده اونجا که فعلا 3 تا کشته داده تو این آشوب ها




ادامه مطلب ...

دیگه خسته شدم .... دیگه حالم داره بهم میخوره

نمیخواستم دیگه پست سیاسی بزنم

ولی این به عنوان آخرین حرفم

دیگه از همه چیز حالم بهم میخوره

ای کاش یک بسیجی نبودم تا نبینم چطور از بسیج امام اینگنه سوئ استفاده میشود

ای کاش ایرانی نبودم تا نبینم کشورم داره اتحادش به انتقام تبدیل میشه

ای کاش مسلمان نبودم تانبینم خواهر و برادرم داره در راه عقیدشو در راه من میده

ای کاش شیعه نبودم تا ندانم راه علی چیست تا از این انحرافات راه علی نسوزمو بسازم

ای کاش آدم نبودم تا نبینم این همه خون را

ای کاش دموکرات نبودم تا معنی آزادی  و دموکراسی را نمیدانستم

ای کاش .......

ای قوم! سر نهاده به دامان کیستید؟

                                          "هوالحق"  

 

...ای غرب باوران پی غصب حکومتید؟ "

 گوساله های فلسفه در طور می برید؟

یا در پی جدایی دین از سیاستید؟ "

این آرزو؛ چو خاطره در گور می برید...

ادامه مطلب ...

عکس خواهر شهید ی که معصومانه به خون غلطید

به روح بلند و آزاده ات با نهایت افتخار درود می فرستیم و به روی ماه تو و صداقت حق طلبیت قسم یاد می کنیم که تا آخرین نفس فریادت را بر سر این بی شرفان دیو سیرت و کریه صورت نعره بزنیم و تا روزی که حقت را تمام و کمال پس نگرفتیم آرامش بر ما حرام باد

ادامه مطلب ...

مبنای عدالت

به نام خدا

موشکافی و باریک بینی اسوه عدالت، حضرت علی – علیه السلام – در اجرای آن به حدی است که وقتی برای طرح دعوی خود در محکمه حاضر می شود، بر نمی تابد که قاضی او را با کنیه (ابوالحسن) و طرف مخاصمه را با نام عادی اش بخواند.


ادامه مطلب ...

در جست و جوی یک دکمه

آه،

  سال ها،

       دل طلب جام جام

                           از ما

                               می کرد

                               یا می نمود

                               یا می خواست

ادامه مطلب ...

پ.ن شماره هشت :: بهار تمام می شود

تو نیستی…تمام حرفت این بود که دلمان جا بماند…که ماند؛
نمی دانم چرا انار دلت، ترک بر نمیدارد؟
…بگذار دلت بلرزد
بگذار بگیرد و به اندازه ی دنیای من کوچک شود؛ به اندازه این مشت ؛
دلت را همین جا ؛جا بگذار و برو..

امشب بهار نیز تمام می شود و من باز تکیه میدهم ؛ تکیه بر دیوار های بلند دنیا و آرزو میکنم باز باران را  ./



سوال درسی؟!

دوستان کسی هست که ترم پیش هم با استاد نوری معارف1 یا درس دیگه ای داشته باشه؟ 

کسی میدونه که الان استاد از کتاب امتحان میگیره یا از اسلایدهای خودش؟؟؟؟؟؟ 

اگه کسی اطلاعاتی در این زمینه داره بده، خیلی ممنون میشم.

به کجا چنین شتابان!

بیانیه پشت بیانیه...

از انتخابات شروع کرد می خواد به انقلاب ختمش کنه!...

دیروز می گفت تقلب شده امروز می گه باز شماری نه , فقط ابطال!

مردم فقط شدن بازیچه دست این آقا

نمی گم این دولت حرف نداره! نه... ولی اینم راهش نیست دوستان

این مرد که منتخب تعدادی کثیری از افرادی هست که می شناسید ... به دنبال قدرته برای رسوندن این افراد به اهدافشون...

فقط تنها استفاده ای که از مردم می کنه همینه که الان می بینید! مردم شدن یه نردبان برای بالا رفتن این آقا...

واقعا چشاتون رو بستید...

دروغگو خائن است! و خائن ترسو؟ شما که حرفت حقه! وقتی شورای نگه بان ازت دعوت کرده! چرا؟

بررسی سبک های زندگی فراغتی دانشجویان کشور

بررسی سبک های زندگی فراغتی دانشجویان کشور نشان می دهد:
براساس نتایج پژوهشی شورای سیاستگذاری و تحلیل مطالعات استراتژیک و سنجش افکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از نظر مصرف فرهنگی 3/71درصد دانشجویان روزنامه خوان هستند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها «مأوا»، دومین نشست شورای سیاستگذاری و تحلیل مطالعات استراتژیک و سنجش افکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با موضوع بررسی و تحلیل یافته های طرح پژوهشی بررسی سبک های زندگی فراغتی در میان دانشجویان کشور و عوامل همبسته با آنها (سنخ شناسی، آسیب شناسی و ارائه راهکارها) اردیبهشت ماه سال جاری در معاونت پژوهشی نهاد برگزار شد.
هدف از اجرای این طرح پژوهشی که در سال1387 انجام شده است، عبارت بود از
ادامه مطلب ...

. . .




یادشون رفته که اون شاه که به صد مهره نمی باخت

  

تاج ُ از سرش تو میدون لشگر پیاده انداخت





آدرس قدیمی همکلاسی، خداحافظ برای همیشه...

redirect!
روی آدرس قدیمی هم کلیک کنی، آدرس جدید برای تو باز خواهد شد!
خداحافظ kntu.blogsky.com !
پیشنهاد و اجرا از سید مرتضی قاسم پور

واکنش آیت الله جوادی آملی به تجمعات غیرقانونی و آشوب ها !

آیت الله عبدالله جوادی آملی با محکوم کردن آشوب ها و اغتشاشگری ها، گفت: کاری نکنیم که حضور مردم و این نظام آسیب ببیند؛ دشمن آماده است که آشوبی بشود تا او استفاده بکند.
وی افزود: اگر عده ای به خیابانها بریزند، فضا ملتهب می شود و کنترل آن از دست همگان خارج خواهد شد و معلوم نیست که چه کسی زد، چرا زد و به چه کسی زد؟


به همراه

- حمایت دوباره رژیم اشغالگر قدس از موسوی !

- توهین به رهبری توسط موسوی !

ادامه مطلب ...

دلم می خواهد...

                                          بسم ربی

فقط کمی سکوت ، لطفا!  

 _________________________

دلم می خواهد دوباره آسمان کشورم

پر از ستاره شود. 

دلم می خواهد همه ی مردم کشورم در 

آسایش و آرامش باشند. 

دلم می خواهد  هیچ گاه سایه سیاه 

آشوب ها را برفراز آسمان کشورم  

نبینم.

عباس عزیز تولدت مبارک

امروز تولد دوست عزیزمون عباس آل طعمه هست 

عباس جان تولدت مبارک 

بیانیه شماره ۵ میرحسین موسوی خطاب به مردم شریف ایران

نگذارید دروغگویان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را از شما بربایند
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل 
مردم شریف و هوشمند ایران 
این روزها و شب‌ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال می‌کنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن می‌بینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد که رسالت تاریخی‌مان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسل‌ها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم.

ادامه مطلب ...

حالا من یه آرزو دارم تو سینه که دوباره چشم من تورو ببینه

تذکر آیین نامه ای: از این پست برداشت های نابجا نشود 

همینجوری زدم جو عوض بشه

 

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوری عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعا ها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

ادامه مطلب ...

نظردونی پست آقای باقری!!!

سکوت سرشار از ناگفته هاست.... 

بچه ها دیدم جناب باقری دوست (!) ما یادشون رفته مث همیشه نظرارو فعال کنن!!!چرا؟مگه با گفته های خودشون مشکل دارن؟؟؟

سخن شهید مطهری درباره ی آزادی اندیشه!!

تجربه های گذشته نشان داده است که هر وقت جامعه از یک نوع آزادی فکر ولو از نوع سوء‌نیت برخوردار بوده، این امر به ضرر اسلام تمام نشده. بلکه در نهایت به سود اسلام بوده است! اگر در جامعه یا محیط آزاد برخورد آرا و عقاید به وجود آید، بطوری که صاحبان افکار مختلف بتوانند حرف هایشان را مطرح کنند و ما هم در مقابل ، آرا و نظرات خودمان را مطرح کنیم تنها در چنین زمینه سالمی خواهد بود که اسلام هر چه بیشتر رشد میکند. اگر بخواهیم جلو فکر را بگیریم اسلام و جمهوری اسلامی را شکست داده ایم. در رژیم جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی در افکار وجود ندارد و از به اصطلاح کانالیزه کردن اندیشه ها اثر نخواد برد. همه باید آزاد باشند که حاصل اندیشه ها و تفکرات اصلی خود را عرضه کنند. به دلیل همین آزادی ها بود که اسلام توانست باقی بماند!! .......

ادامه مطلب ...

یک شب آتش در نیستانی فتاد...

همه این شعر معروف و زیبای مجذوب علیشاه را با صدای گرم و زیبای شهرام ناظری شنیده‌ایم، از آن کارهایی است که آدم بعد از شنیدن به دنبال متن شعرش می‌گردد تا داشته باشد، یا گاهی برای خودش زمزمه کند. 

آتش در نیستان

ادامه مطب...

ادامه مطلب ...

رسانه های کودتا...

مواردی از تلاش های دو رسانه برای به نتیجه رسیدن کودتا... 

 

 

ادامه مطلب ...

ایران ... دوستت دارم

ایران ... دوستت دارم.

انفجار یک بمب در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

و اینک!:

عصر امروز در جریان یک حرکت تروریستی، بمبی در حرم مطهر امام(ره) منفجر شد.

به گزارش "تابناک" به نقل از منابع آگاه، این بمب توسط یک عامل تروریستی و به صورت انتحاری در کفشداری ورودی شمالی حرم منفجر شده است.
این گزارش می افزاید: عامل این انفجار کشته شده و 8 نفر از زائرین این مرقد نیز زخمی شده و به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شده اند.
گفتنی است در این حادثه 2 تن از هم وطنانمان به شهادت رسیدند.


؛ این موضوع هیچ ارتباطی با حوادث اخیر و دستگیری چند گروه بمب گذاری نداشته و کاملا اتفاقی و عادی بوده و زمینه این نا امنی ها رو هم کسی بوجود نیاورده!؛

ادامه مطلب ...

تلاش دانشجویان دانشکده های پنجگانه برای تعویق امتحانات...

سلام علیکم: 

 

صدای مرا از دانشکده ی علوم می شنوید! 

امروز ساعت ده نیم اینا بود که وارد دانشکده ی علوم شدم،به به، دیدم که بکس و دانشجویان محترم دور هم نشسته اند، اولش فکر کردم برا ی تفریحات سالمه، ولی نگو امتحان داشتند و نمی خواستند بدهند. 

با یکی از بچه های فضا تماس گرفتم و متوجه شدم که امتحانات اون ها هم امروز کنسلیده. 

خلاصه تصمیم دارند با کنسل کردن امتحانات شروعی، کلا امتحانات رو عقب بندازن، مثلا مثل رفوزه ها شهوریور بدهند.  

 منم گفتم یه اطلاع رسانی بکنم تا ما هم وسط حیاط سایت ..


ادامه مطلب ...

مــتــرجــم فــارســی گــوگـــل آمــد !

مترجم گوگل که قابلیت ترجمه سایت و متن از زبانی به زبان دیگر را دارد برای کاربران فارسی هم ساخته شد. این مترجم دارای 35 زبان است که به تازگی  فارسی هم به آن اضافه شده است.

برای استفاده به سایت http://translate.google.com  بروید و در قسمت خالی آدرس سایت یا متن خود را وارد کنید در بخش زبان ها میتوانید هم زبان اصلی سایت را بزنید و روی detect قرار دهید سپس در بخش دوم Persian را انتخاب کنید. البته میتوانید سایت های فارسی رو هم زبان های دیگر ترجمه کنید که در بخش اول زبان فارسی را انتخاب کنید و در بخش دوم زبان مورد نظر!

که سایت رسمی باشگاه رم که به زبان ایتالیایی است به این صورت ترجمه شده:

Free Image Hosting by FreeImageHosting.netکلیک کنید

احتمالاامید کردستانی معاون ارشد بخش فروش گوگل هم نقشی دراین قضیه داشته

.پ.ن شماره هفت :: قسم به ه ر م نفسهایت .

من با گناه بی کسی همبسترم هنوز؛

قضای بوسه ام را تو به جای آور .

Sock های جدید V4 و V5

برای استفاده از Sock ها برای Yahoo Messenger حتماً از Version 8.1.421 استفاده کنید

ادامه مطلب ...

دانلود کل محتوای درس استاتیک

 تکرار 


سلام به تمامی عزیزان همکلاسی و خصوصا دوستان رشته صنایع که درس استاتیک دارند. 

پیرو سلسله نرم افزارهای تهیه شده از محتواهای دروس در سایت دانشگاه که قبلا در رابطه با دروس ریاضی ۱ و ۲ و فیزیک ۱ و ۲ انجام شد٬ هم اکنون نرم افزار درس استاتیک آماده استفاده می باشد. تفاوت این نرم افزار با نرم افزارهای قبلی این است که تمامی فایل ها فلش بوده و برای اجرای آن نیازی به برنامه های دیگر نیست. اما برای راحتی عزیزان هر فصل را به صورت جداگانه برای دانلود قرار دادم که هر کس مایل به استفاده از نرم افزار نبود بتواند به صورت عادی نیز از آن استفاده کند. اما اگر مایل به استفاده توسط نرم افزار هستید در ادامه مطلب نحوه تنظیمات را توضیح خواهم داد.

ادامه مطلب ...

در این گوشه که از دنیا بیرون است

من در این گوشه که از دنیا بیرون است آسمانی بسرم نیست

ازبهاران خبرم نیست 

آنچه میبینم دیوار است

آه این سخت سیاه آنچنان نزدیک است

که چو برمی کشم از سینه نفس 

نفسم را برمی گرداند

راه چنان بسته که پرواز نگه 

در همین یک قدمی می ماند

کور سویی زچراغی رنجور قصه پرداز شب ظلمانیست

نفسم میگیرد که هوا هم اینجا زندانیست

                                                                                         ه.ا.سایه

موتور جست وجوی «بینگ» سایت های غیراخلاقی را فیلتر می کند!

 مایکروسافت اعلام کرد که سرویس جست وجوی «بینگ» سایت های غیراخلاقی را به سرعت فیلتر می کند.به گزارش موبنا، مایک نیکولاس مدیر کل «بینگ» می گوید: موتور جست وجوی «بینگ» برای مسدود و بلوکه کردن سایت هایی که تصاویر غیراخلاقی را به نمایش می گذارد از طریق نام دامنه bing.net وارد عمل می شود و این محتواها را به سادگی مسدود می کند. کاربرد فیلتر سایت های غیراخلاقی موتور جست وجوی «بینگ» برای کاربر نهایی نامرئی است اما به وسیله این نام دامنه به سادگی همه سایت های غیراخلاقی را به سرعت و سهولت فیلتر می کند.مایکروسافت برای موتور جست وجوی «بینگ» عنوان «موتور تصمیم گیرنده» را در نظر گرفته است که به افراد کمک می کند هنگام خرید تصمیم بگیرند، مسافرتشان را برنامه ریزی و موارد بهداشتی یا تجارت های محلی را جست وجو کنند.   
«تازه اگه برنامه silver light رو نصب کنید backgroundهای قشنگتریم می تونین تو این صفحه انتخاب کنین! فوق العادس!» 
لینک خبر: http://www.khorasannews.com/news.aspx?9_17291_11_635.XML

پ.ن شماره شش -

مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم

شعر ... ماه ... و تو را ...

امروز که به اجبار قلبم را ورق میزدم ؛ هنوز اولین سطر را نخوانده ،

تو را به خاطر آوردم و امواج دریا را ... ولی نه ...!!

باید ترک کنم هم شعر ....

هم تو .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی که به ماه نگاه می کردم

همه خالی لیوان!

چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید 

 ظرفها را باید خالی کرد، جور دیگر پر کرد 

 

تا ظرفی پر از آب شور باشد، هر چقدر هم که آب شیرین در آن بریزی فایده ندارد! 

باید اول آن را کاملا خالی کنی؛ بعد، چند باری هم بشویی؛ آن وقت با آب شیرین پر کنی!

درد!

درد من حصار برکه نیست ؛  

درد من زیستن با ماهیانی ست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است ...

سرعت اینترنت در ایران

سرعت اینترنت در ایران.....!



ادامه مطلب ...

سرباز ولایتیم ....!


       سرباز ولایتیم ....!


       با هر عقیده و اندیشه سیاسی مطیع رهبر انقلابیم...!


اگر نقدی بر عملکرد دولت داریم دست به دست هم دهیم تا با یاری یکدیگر در رفع ان تلاش کنیم !!!


              همکلاسی  اتحاد  اتحاد



                       میزان رای ملت است