KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی و اعلام نامزدی برای انتخابات همکلاسی!!



در راستای

دومین انتخابات سرویس دهنده همکلاسی

برای نگهداری از همکلاسی کوچولوی سه ساله:


به همکلاسی محبت کنیم،

تا محبت کردن رو یاد بگیره ...


ادامه مطلب ...

جزئیات برگزاری دومین انتخابات جهت تعیین سرویس دهنده ی همکلاسی!

آرم وبلاگ گروهی همکلاسی

    از کلیه ی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف دعوت می شود تا در صورت تمایل با ارسال ایمیل با آدرس kntu.blog2@gmail.com، آمادگی خود را جهت نامزدی در انتخابات تعیین سرویس دهنده برای همکلاسی اعلام نمایند!


+ حذف قانون لزوم دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر بودن برای نامزدی در انتخابات

+ تمدید مهلت جهت ثبت نام تا تاریخ 15 شهریور 1389 به علت شرایط جدید نامزدی

ادامه مطلب ...

دکتر احمدی نژادـ۵

برای کسانی که تحت تبلیغات جریانی خاص، از احمدی نژاد خوششان نمی آید:

در نهاد ریاست جمهوری، 500 دستگاه موبایل دست کسانی بود که اصلا کارمند آن جا نبودند و فقط ماه به ماه، قبض موبایل، آن جا می آمد. یک جا همه را قطع کردیم. صدای بعضی درآمد. هنوز بسیاری از خودروهای دولتی با پلاک شخصی دست کسانی است که قبلا رئیس بودند و وقتی می گویی باید بازگردانی می گویند: دست زن و بچه ام است! 

 

 

 

منبع: رجانیوز

خدمتگزار قوه قضائیه کی خواهد آمد؟

مسند قدرت، کار می خواد. با سخنرانی و نشست و اینها، کار جلو نمی ره. به جز شروع خوب مدیریت ایشان، مدت هاست تحرک خاصی از قوه قضائیه درباره موضوعات مختلف ندیدم. آقای لاریجانی! انتصاب شما از طرف امام امت، به این معنی نیست که ما چشم خود را بر عملکردهای نه چندان مناسبتان می بندیم. انتصاب از طرف ایشان، مسئولیت خطیری به عهده شما می گذارد. ظاهر قوه قضائیه را می بینیم، تفاوت شگرفی با مدیریت قبلی ندارد. پس فرق شما با رئیس قبلی در چیست؟ آن همه خط و نشان کشیدن برای این و آن چه شد؟ عملکرد برادرتان، رئیس مجلس که به درد ما نمی خورد؛ تا ببینیم شما چه می کنید!

یک بازی سنتی ایرانی


این بازی سنتی ایرانی

 قدمت بسیار زیادی دارد.

بازیکنان باید از ضریب هوشی

بسیار بالایی برخوردار باشند.

البته من خودم هرچقدر فکر کردم

روش این بازی را متوجه نشدم

دانلود با فرمت wmv حجم ۴MB

بازگشت به همکلاسی

مدت زیادی است که در همکلاسی قلم نزده ام. 

قلمم خشک شده است؛نفس جوهرش را گرفته اند و جوهرش را خشک کرده اند. 

توانش کم شده و چند خطی که می نویسد ناخودآگاه بر سر یک نقطه می ایستد؛گویی می خواهد خستگی اش را در کند.بر سر آن نقطه نفس نفس می زند و زمانی که خستگی اش در رفت و جانی برای نوشتن پیدا کرد دوباره شروع می کند. 

امیدوارم روزی نرسد که این قلم آنقدر خسته شود که از دست بیفتد و بمیرد. 

زین پس بیشتر خواهم نوشت.

فضای بدون تنش

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و درود به یاران با وفای همکلاسی ، اعضای محترم

امروز که در آستانه سه سالگی یکی از پدیده های وبنویسی فارسی قرار گرفته ایم:

با قدردانی از جایگاه و تلاش و پایمردی سرویس دهندگان و مدیران قبلی آقایان حمید توکلی و مرتضی قاسمپور عزیز و اعضای تیم مدیریتی سخت کوش و توانا و با آرزوی پیشرفت روز افزون وبلاگ گروهی همکلاسی استوار بر اصول پنجگانه و با این امید که بتوانیم این پایگاه را با تولید محتوی ارزشمند و جذب اندیشه های کارآمد و خوب، نیز پذیرش رشته های مختلف، باز کردن باب نقد و نظر در همه حوزه ها و با احساس مسئولیت بیشتر، فتح قله های ترقی با اتکا به دانش و نیروی جوانان دانشجو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هرچه نزدیکتر نماییم ; در راستای تحقق این اهداف اینجانب رسماً نامزدی خود را برای این دوره از انتخابات همکلاسی اعلام میدارم.

سپهر سارجانی             

پیروز و شاد و سربلند باشید.     

سایت لغت نامه فیل تر شد



سایت لغتنامه برای من فیلتر شده ، برای شما چطور؟

دکتر احمدی نژادـ۴

به نوشته پایین این عکس توجه کنید: 

Human Rights or Democracy?I'd Rather focus on Holocaust and nuclear power!  

اوج تفکر طراح جنگ روانی این تصویر، همین بود! 

برای انگلیسی زبان هایی که این نوشته را سرچ می کنند:  

 

Viva Dr. Ahmadinejad!

نه بمب هسته ای؛ نه بمب افکن!

تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته؛ جهانی که هر انسانی تو اون خوشبخت خوشبخته؛ جهانی که تو اون پول و نژاد و قدرت، ارزش نیست؛ جواب همصدایی ها پلیس ضد شورش نیست؛ نه بمب هسته ای داره نه بمب افکن نه خمپاره دیگه هیچ بچه ای پاشو روی مین جا نمیذاره همه آزاد آزادن همه بی درد بی دردن تو روز نامه نمی خونی نهنگا خود کشی کردن. 

 

لطفا برای تمسخر حرکت تحریم کالاهای حامی صهیونیسم، به جای دیگری مراجعه کنید. ما مثل بعضی ها الاف نیستیم که همه رو ببندیم به خیک تمسخر! ظرفیت جدی بودن داشته باشید. لودگی زیاد هم، انسان را سبک می کند.

موشک قیام ۱

قیام ۱ 

 

سردار وحیدی نداشتن بالک را جزو ویژگی‌های موشک قیام دانست و تصریح کرد:‌ کمتر موشک‌هایی این قابلیت را دارند و از آنجا که قیام یک موشک زمین به زمین است این موضوع قدرت تاکتیکی فراوانی را به آن می‌دهد.

وی به سیستم هوشمند هدایت موشک قیام اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های دیگر این موشک این است که احتمال اصابت موشک‌های دیگر به آن به شدت کاهش یافته است.

چرا جامعه مدرسین مرجعیت صانعی را تکذیب کرد (۱)

«وقتی می‌خواهم چیزی از کتاب و سنت در بیاورم توجه می‌کنم نوعی باشد که سهولت داشته باشد، ساده باشد و توده مردم بتوانند بپذیرند» (مصاحبه با روزنامه همشهری دی 84) «من معتقدم اگر این بحث‌ها مطرح شود از 7 میلیارد جمعیت که در دنیا هست 10 میلیارد آن مسلمان می‌شوند» (همان) وی در همین راستا می‌گوید: «استفتائات من تاریخ دارد یعنی معلوم می‌شود که از نظریه‌ام برگشته‌ام» (19/10/84 همشهری) اولین فتوای عوام‌پسند آقای صانعی بالا‌بردن سن بلوغ دختران به 13 سالگی بود تا بتواند از میان دختران تازه بالغ برای خود مقلدانی دست و پا کند و سپس فتاوای دیگری که غالب آن‌ها از مبانی دینی قابل استنباط نیست صادر کرد. عمده‌ترین مشکل آقای صانعی این است که وی اصول و قواعد اعلا‌میه حقوق بشر غربی را پذیرفته و همواره تلا‌ش کرده است این اصول را بر قرآن و روایات تحمیل کند و به عبارت دیگر با تأویلا‌تی قرآن و روایات را طوری تفسیر کند که بر مدعای وی که بر مبنای همان حقوق بشر غربی است مطابقت داشته باشد! وی با نادیده گرفتن قرآن می‌گوید: «مهم‌ترین چارچوبی که انسان‌ها تاکنون برای حفظ کرامت انسانی تدوین کرده‌اند اعلا‌میه جهانی حقوق بشر است» (انتخاب 27/05/84 به نقل از روزنامه شرق)

پرسشنامه یک پایان نامه ارشد آی تی در مورد آموزش الکترونیکی

سلام علیکم


دوستان یکی از دانشجویان ارشد آموزش الکترونیکی طوبی که فناوری اطلاعات می خوانند این پرسشنامه رو تنظیم کردند و درخواست کردند توسط شما دانشجویان الکترونیکی پر شود.


لطف کنید این پرسشناهه بسیار کوتاه رو دانلود کرده و بعد از پر کردن برای ایشون ایمیل کنید.

لینک دانلود پرسشنامه.


ایمیل: alaleh4906@yahoo.com


منبع: وبلاگ انجمن علمی

سینما بوتیک

 

سینما=بوتیک

 

به گزارش ایرنا٬ محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت سینما  گفت: سینمای ایران دچار فقر بازیگر، فیلمنامه نویس و تهیه کننده توانمند شده است. کارگردان‌ها دیگر به غنی بودن کار بازیگری توجه ندارند، سینمای ما شده است بوتیک عروسک.

پیشنهاد اصلاح قانون انتخابات، در مورد دانشجو بودن مدیر همکلاسی

سلام 

خوبید؟  

یک مدتی هست که در همکلاسی دوباره بحث انتخابات به راه افتاده و موضوع داغ کاندید شدن برای پست مدیریت همکلاسی 

وقتی قوانین همکلاسی رو برای کاندید شدن مدیر جدید می خوندم به یک مسئله ای برخورد کردم که خیلی ذهنم را به خودش مشغول کرده و یک کمی بهش نقد داشتم . حالا می خواستم نظر شما را بدونم ٬ شاید بشود این قانون را تغییر داد.

ادامه مطلب ...

اگر به نحوى این تخلف مستند به ما باشد، ما مسئولیم.

توبه یعنى بازگشت از یک راه غلط، از یک کار غلط، از یک فکر غلط. انابه یعنى رجوع الى اللَّه، بازگشت به سمت خدا. این توبه و انابه، به طور طبیعى یک معنائى را در خودش مندرج دارد. وقتى میگوئیم از راه خطا برگردیم، معنایش این است که نقطه‌ى خطا را، راه خطا را شناسائى کنیم؛ این خیلى مهم است. ما همین طور که داریم حرکت میکنیم، غالباً اینجور هستیم که از کار خودمان، از خطاى خودمان، از تقصیرى که میکنیم، غفلت میکنیم؛ توجه نمیکنیم به اشکالى که در کار خودمان وجود دارد. این خود، هم خود شخصى است، هم خود جماعى؛ ملت خودمان، حزب خودمان، جریان خودمان، جناح خودمان. هرچه که به خود انسان ارتباط پیدا میکند، عیوب آن غالباً مورد غفلت قرار میگیرد؛ لذا دیگران عیب ما را باید به ما بگویند. اگر خودمان میفهمیدیم و اصلاح میکردیم، نوبت نمیرسید به دیگران؛ احتیاج نبود که دیگران به ما بگویند. این توبه و انابه که فرمودند، قدم اوّلش این است که به عیب کار توجه کنیم، بفهمیم کجاى کار ما اشکال دارد؛ خطامان کجاست، گناهمان کجاست، تقصیرمان کجاست. از شخص خودمان هم شروع کنیم، تا بعد برسیم به دایره‌هاى جماعى وسیع‌تر. 

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=9893

ادامه مطلب ...

رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!

حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی

چشم بد دور، عمرتان بسیار

یکی از خطیبان قمی و شاعر آئینی این شهر، به مناسبت حال و هوای این روزهای کشور و سخنان تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران( 2۹ خرداد)، شعری سروده است.

دیشب این طبع، بی‌قرار شما
خواست عرض ارادتی بکند
دست کم از دل شکسته‌تان
واژه‌هایم عیادتی بکند
***
چشم بد دور، عمرتان بسیار
کس نبیند ملالتان آقا!
ما نمردیم خون دل بخوری
تخت باشد خیالتان آقا!

ادامه مطلب ...

اهن!

تابگویم وصف یارم،یارمی گویداِهِن!

                  یاکنم توصیفِ دل،دلدارمی گویداِهِن!

تاکه فرمانی به فرزند رشیدم می دهم

                  می شود تنپروروبیمار،می گویداِهِن!

ادامه مطلب ...

دکتر احمدی نژاد_3

برای کسانی که تحت تبلیغات جریانی خاص، از احمدی نژاد خوششان نمی آید: 

در انتخابات یک نفر گفت من ماهی 50 هزار تومان به هر نفر می دهم. یک آقای همان موقع مقاله نوشته بود و از این اقدام دفاع کرده و آن را علمی دانسته بود. اما همین آقا الان داد می زندکه دولت نقدینگی را بالا برده و نرخ تورم هم بالا رفته است. 

 

 

 

منبع: رجانیوز

این همه تعلل برای چه؟

 

آقای احمدی نژاد! نستله را تعطیل کنید. ایران، حیاط خلوت شرکت های حامی صهیونیسم نیست!

چگونه از چشمان کنجکاو در اینترنت در امان بمانیم؟


اینترنت از فن‌آوری مراقبت و جاسوسی مملو شده اما می‌توان با پوشاندن ردپای خود از آن‌ها اجتناب کرد.

تحقیقات یک ژورنال حاکیست بازدیدکنندگان تمامی سایت‌های بزرگ در اینترنت ردیابی می‌شوند اما راه‌هایی برای محدود کردن این شنود وجود دارد.

ادامه مطلب ...

جوانانی مثل شما باید حمایت شوند!

......

از پشت میز:   جوانانی مثل شما باید حمایت بشن

من:               خُب حمایت کنید....

از پشت میز:   ما که نمیتونیم.

من:               پس کی باید حمایت کنه؟

از پشت میز:   نمیدونم....

......

از پشت میز:   جوانانی مثل شما باید حمایت بشن

من:               خُب حمایت کنید..

از پشت میز:   ما که نمیتونیم.

من:               پس کی باید حمایت کنه؟

از پشت میز:   نمیدونم....

......

نگران نباشید! خدا حمایت میکند!

دکتر احمدی نژاد_2

چرا هر جا اشکالی هست رد پای شما هست؟ آمده اند بانکی را که بیش از 1000 میلیارد تومان به آن بدهکارند، می خواهند با طراحی دور بزنند و تصاحب کنند. دولت با این مسئله برخورد می کند. می گویند دولت با ما برخورد می کند. بعضی از آنها هم جرات ندارند، می گویند دولت ضد بخش خصوصی کار می کند. 

 

 واحد" انتشارات و رسانه ها"ی خبرگزاری رجانیوز

تشنگی

میگویند هر وقت آب می نوشی بگو  

 

 یا حسین 

  

 

ولی این روزها که تشنه میشی و آب رو میبینی و نمی تونی بنوشی  

        

     آروم بگو یا اباالفضل...

تذکری به صاحبان کنفدراسیون همکلاسی!

به نام او 

بند ۲ قسمت ج قوانین همکلاسی بدین شرح است: 

2) اعضا در قسمت اصلی متن، می توانند از طولی کمتر یا برابر با 280 پیکسل استفاده نمایند و چنانچه مطلبی به فضایی بیش از 280 پیکسل نیاز داشته باشد، می بایست ادامه ی آن را در قسمت ادامه مطلب درج نمایند. (چنانچه اسکرول (Scroll) یا نقطه نارنجی رنگ حاشیه ی متن در صفحه ی اصلی رویت شود، طول متن بیش از 280 پیکسل است.)


ظاهرا گردن ما از بقیه دوستان نویسنده، نازک تر است! این همه متن اصلی با طولی بیشتر از 280 پیکسل، در صفحه اصلی همکلاسی چکار می کند؟؟؟

جنگ ایرانی ـ اسلامی زرگری است

میرحسن موسوی هیاهوهای اخیر در باره نسبت میان اسلام وایران را که بین برخی از جناح های کشور درگرفته است را یک  جنگ زرگری می داند که با اهداف خاص سیاسی آغاز شده است :”جنگی که در آن گفته نمی شود کدام ایران است که باید به جهان معرفی شود و یا کدام اسلام است که باید از آن دفاع شود؟

ایرانی با بالاترین آلودگی به اعتیادو دهان های دوخته و رسانه های خفه شده … و یا اسلامی که به بهانه آن توسط سران بالای امنیتی افسانه سرایی پر از تهمت و دروغ در جامعه پخش می شود و در آن به خاطر حفظ خانه تار عنکبوتی اقتدارگرایان سی سال گذشته انقلاب به زیر سوال می رود؟



به گزارش خبرنگار کلمه ،این بخشی از سخنان میرحسین موسوی ،نخست وزیر هشت سال  دفاع مقدس  است که دیروز هم زمان با سالگرد بازگشت آزادگان سرفراز به کشور در دیدار با جمعی از آزادگان استانهای کشور بیان کرد.

ادامه مطلب ...

در 60 ثانیه ( ۱۷) : تحلیل خبرها

در 60 ثانیه ( ۱۷) : تحلیل خبرها 

  

  

* وبلاگ داشتیم که 45 بار فیلتر شده و دوباره وبلاگ جدید ایجاد کرده ، این یعنی آزادی مطلق 

    

* اظهار نظر نمایندگان مجلس : صدای چوب خشک هم از صدای شجریان بهتر است ! 

  

* برزیل مسئول تأمین گوشت ایران بعد از هدفمندی یارانه ها 

  

و ...

ادامه مطلب ...

تکرار پیاپی تاریخ؛ از کودتا تا کودتا...

باز بوی کودتا٬ بوی اختناق و باروت و شعارهای  "مرگ بر مصدق" و " جاوید شاه" تا دولت ملت سرنگون و متکی بر چماق و اسلحه بله‌ قربان گویانی آیند تا به بند کشند آزادی‌خواهان ملی را... 

و باری دیگر٬ همین پارسال بود... دگر باره همه چیز حکایت از اجرای یک کودتا داشت؛ نیروهای منتقد حکومت یکی پس از دیگری بازداشت شدند، دفاتر احزاب اصلاح طلب پلمپ شد، خیابان‌ها به قرق نیروهای امنیتی درآمد، سیستم پیامک‌های تلفن‌های همراه قطع شد، سرعت اینترنت به شدت کاهش یافت، برخی مطبوعات اصلاح طلب از انتشار بازداشته و در چاپخانه برخی دیگر، نیروهای امنیتی بر نوشته‌ها پیش از انتشار نظارت  کردند. این سرآغاز کودتای انتخاباتی 22 خرداد سال گذشته بود.

ادامه مطلب ...

الهام بخش آزادی خواهان، جمهوری اسلامی ایران

هزینه و تاوان مبارزه برای آزادی خواهی جنبش جهانی اسلام را در اقصی نقاط جهان و در گوشه و کنار این مرز و بوم، خواهیم پرداخت و نخواهیم گذاشت پرچم آزادی خواهی و عدالت طلبی بر زمین بماند و ندای یارطلبی حسین (ع)، در فضا گم شود. اینجا قلب تپنده جهان اسلام است؛ اگر روی چرکین نفاق بگذارد، محل استراتژیک برای صدور انقلاب به فلسطین و لبنان و الهام بخش برای جهان اسلام حتی غیر از آن است که دین ندارند، اما آزاده اند، اینجا هم نوا با عقیده ارنستو چگوارا است که ذلت و لگدمال شدن استقلال و شرف همسایگانش هم را برنمی تابد. و ما مفتخریم نهال نوپای حزب الله لبنان، سربلند و سرافراز، پابه پای جمهوری اسلامی ایران در نبرد با دژخیم زمان است. ما مفتخریم که صدور انقلابمان به لبنان، چنین هزینه سنگینی بر دستان استکبار جهانی گذارده است که پس از 33 روز، ملتمسانه خواهانه ختم جنگ است تا از زیر بازوان قدرتمند سربازان خدا، خلاصی یابد. ارتشی که نه کلاهک های هسته ای اش کاری از پیش برد، نه تانک پیشرفته مرکاوا اش، نه نیروی هوایی قهارش، نه یگان های نخبه ارتشش! اگر بر سلاحمان غلبه کنید، بر ایمانمان هرگز! و این ایمان دوباره سر بر می آورد و نخواهد گذاشت آب خوشی از گلوی فرزندان معنوی ابوسفیان ها و یزیدیان پایین رود. مفتخریم در کشوری به دنیا آمده ایم که یکه و تنها در برابر ظلم جهانی ایستاده است و تلخی های استقامت در این راه، برایمان از عسل شیرین تر است!

پارک خودرو ممنوع!

دیوار نوشته "پارک خودرو ممنوع" یا نصب علائمی با این مضمون بر در و دیوار شهر می تواند ناشی از به تنگ آمدن شهروندان از عدم رعایت حقوق شهروندی باشد.
 
ادامه مطلب ...

جلسه‌ی هماهنگی برگزاری جشن در کنار کودکان بی سرپرست

سلام  با پوزش از دوستان،به علت تغییر ساعت برنامه، متن به ابتدای صفحه آمد.

اولا از استقبال شما دوستان گرامی برای‌ حضور دراین برنامه خداپسندانه سپاسگزارم

و در ادامه، برای هماهنگی بیشتر تیم اجرایی و مشخص شدن نحوه ی همکاری دوستان،روز پنجشنبه ۲۸ مردادماه راس ساعت ۱۴، جلسه‌ای برگزار می شود.

دوستانی که در زیر نامشان قید شده است، یا سابقه ی همکاری در برنامه ی مشابه را داشته، و یا اعلام آمادگی جهت همکاری داشته اند. از این دوستان دعوت می شود، تا در صورت تمایل در جلسه ای که به منظور هماهنگی های ابتدایی، و طرح پیشنهادات برگزار می شود شرکت کنند.

از دوستانی که قصد یاری رساندن دارند و نامشان در این لیست فراموش شده، ابتدا پوزش می طلبم، و سپس از آنها هم برای شرکت در این جلسه‌ دعوت می‌کنم.

ادامه مطلب ...

دکتر احمدی نژاد_1

دکتر احمدی نژاد در اوان دوره اول: یک هفته در رسانه ها دروغ، تهمت، افترا می زدند، آقای دکتر الهام نیم ساعت جواب می دهد، همان جواب را در روزنامه هایشان نمی نویسند... بعضی ها رقابت را با دشمنی اشتباه گرفته اند. خیال می کنند حالا که احمدی نژاد رئیس جمهور شده، آبروی خودش و وزرا و یارانش مباح است. تهمت می زنند، دروغ می گویند، ما حتی جواب این را هم نمی دهیم. آن وقت ما انتقاد پذیر نیستیم. بگویند کجا، دولت علیه منتقدین خودش یک جمله گفته است. 

واحد" انتشارات و رسانه ها"ی خبرگزاری رجانیوز

میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است!

ما رئیس جمهوری را می پسندیم که کوتاه قامت است؛ اما از بلند قامتان هم بهتر عمل می کند! 

 

زنده باد دکتر احمدی نژاد!

فرق است بین اصول‌گرائی و منفع‌گرائی!

چگونه فرقی است بین اصول‌گرائی و اصلاح‌طلبی؟! 

مگر می‌شود اصلاحات را از اصول جدا ساخت و اصلاحات را از جامعه‌ای سو به پیش٬ تا نیل یابد به ایده‌آلش؟!  

پس اشکال بر سر چیست که اینچنین شکاف آشکار و جاهلانه را پدید آورده و اصولی را بر سر حذف اصلاحی بر آورده؟!  

اصلا این اصول چیست؟! اصولی ورای دین و مذهب هم مد نظر هست؟! اصولی فراتر از عدالت و دوری از تهمت و افترا و بسیاری از اصول واضح دیگر هم هست؟! 

چگونه می‌توان توجیه نمود این همه ناعدالتی‌ها در برابر احکام سنگین و به بند کشیدن و شکنجه‌ها در برابر کوچکترین انتقاد به یک مقام رده چندم دولت به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که تنها به جرم اندیشیدن به عناوین برانداز و ... منسوب و محکوم می‌شوند؟ 


ادامه مطلب ...

آبگوشت، شهروند، مترو

ویژه برنامه «کتاب، شهروند، مترو» روزهای 14، 17 و 30 مرداد و همچنین 12 شهریور در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) برگزار شد. این برنامه در قالب مسابقه کتابخوانی برای جوانان و بزرگسالان و مسابقه نقاشی برای گروه سنی کودک و نوجوان با هدف ترویج فرهنگ عفاف و پاکدامنی و به منظوراشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه عمومی طراحی شده است. پاتوق فرهنگی"کتاب،شهروند،مترو"  ازساعت 10تا 12 روزهای یاد شده پذیرای شهروندان علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی بود.

اگر زحمتی نیست به سوالات زیر پاسخ ترجیحاً صحیح و عشقی بدهید:
ادامه مطلب ...

تاکید مصطفی تاج زاده بر وقوع تقلب در روند و نتیجه انتخابات

به دنبال انتشار فیلم ویدیویی بیست ثانیه‌ای از مصطفی تاج‌زاده توسط خبرگزاری فارس که در دوران زندان و شرایط خاصی ضبط شده بود و القا می‌کرد که این فعال اصلاح طلب "معتقد است در انتخابات تقلبی رخ نداده"، متن پرسش و پاسخ‌های اخیر وی پیرامون روند انتخابات و تقلب‌های صورت گرفته منتشر شد و همزمان ویدئویی از این فعال جنبش سبز در آستانه بازگشت به زندان انعکاس یافته است که نشان می‌دهد وی کماکان معتقد به وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد. این عضو جبهه مشارکت در پاسخ به این سوال که "آیا این سخن منسوب به شما درست است که در ایران تقلب گسترده در انتخابات ممکن نیست؟ آیا در انتخابات سال ۸۸ تقلب گسترده شد؟ اگر شد چقدر؟ "، خاطرنشان می‌سازد:

ادامه مطلب ...

همکلاسی یابی شماره 4

گفتم یه چند روز بگذره بعد دوباره بیام

امروز هم یه همکلاسی یابی دیگه داریم !!!!

به نظرتون کی میتونه باشه؟  کلیک کن تا ببینی دیگه 


آنچه گذشت بر همکلاسی یابی: پویا صفری - رویا خدابخش - رضا خیاط - ؟

نگرانی مسلمانان آمریکا از هم زمانی عید فطر و 11 سپتامبر



انتشار بیانیه برخی از گروه های ضد مسلمان درباره احداث یک مسجد در نزدیکی برج های تجارت جهانی ـ معروف به برج های دوقلو ـ و اعلام یک کلیسا در فلوریدای آمریکا، مبنی بر حمله به مساجد و سوزاندن قرآن ها بر نگرانی های مسلمانان آمریکا افزوده است/ اعلام تظاهرات در جلوی مساجد آمریکا در 11 سپتامبر نگران کننده بوده و گروه های ضد اسلامی غیر مستقیم ما را تهدید می کنند.

ادامه مطلب ...

من عدالتم را از دست داده ام ....

وقتی این انسانها نایاب میشوند ...!  (داستانک آدمای بزرگ)

من عدالتم را از دست داده ام ....

ایستاد جلوی اتاقکی که به آن میگفتند « تنورخانه »؛

اما بوی نان تازه مثل همیشه حس خوبی، به او نداد. اصلا به خیالش نیامد که صغرابیگم نانوا،

دارد نان می پزد. مردد بود به ماندن یا رفتن. به خودش می گفت : « بروم یا ......بمانم »

وقت اذان بود. دست ها و پاهایش رعشه ی ضعیفی داشت.

از خانه تا مسجد فاصله ای نبود. دیر هم نشده بود. به یک « لاحول» گفتن، در را میگشود، پا تند میکرد ، به مسجد می رسید؛ اما.....

ادامه مطلب ...

سریال فرار از زندان

تحلیل  استاد حسن عباسی ازسریال فرار از زندان

ما باید به جای "فرار"، "هجرت" کنیم/ چیزی بالاتر از "امنیت" وجود دارد که آن "حقیقت" است

اشاره: متن زیر بخش دوم سخنرانی دکتر حسن عباسی پیرامون تحلیلی بر سریال فرار از زندان (Prison break) می‌باشد که در فرهنگسرای ارسباران تحت عنوان سلسله بحث‌هایی پیرامون نقد و تحلیل برفیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی ایرادشده است. 

ادامه مطلب ...

یک عذرخواهی بدهکارم!

حتما مطالعه بفرمائید! 

 

اصلاحیه در مورد نوشته قبلی اینجانب با عنوان "سیب زمینی بهتره یا لپ تاپ؟!" (که البته هم اکنون آن را حذف کرده ام!): 

ادامه مطلب ...

افسانه زندان

تصور کن جهانی رو که توش زندان یه افسانه است؛ تمام جنگای دنیا شدن مشمول آتش بس؛ کسی آقای عالم نیست برابر با هم ان مردم؛دیگه سهم هر انسانه تن هر دونه گندم؛ بدون مرز محدوده وطن یعنی همه دنیا؛ تصور کن تو می تونی بشی تعبیر این رویا ...

بدون شرح...



وقتی عقیده عقده خوانده میشود 

                       و نور چراغ در آب، مهتاب تلقی

                                 و متانت زمین زیر برف یخ میزند


نان از یتیم خانه میدزدیم 

و  می فهمیم دزد اشتباه چاپی "درد" است...!

فیلمی منتشر نشده از اظهارات تاج زاده در رد تقلب در انتخابات

فیلمی تازه منتشر شده از اظهارات تاج زاده در رد تقلب در انتخابات دوره دهم