KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رسانه های کودتا...

مواردی از تلاش های دو رسانه برای به نتیجه رسیدن کودتا... 

 

 

تحریف در سیمای جمهوری اسلامی! 

بسمه تعالی  

طلبه ای هستم از حوزه علمیه قم، لازم دانستم مطلبی را در رابطه با فیلم سخنرانی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی (خانم فائزه هاشمی) که بریدة آن مکرر از سیما پخش شده و می شود به شما و به ویژه آقای میرحسین موسوی برسانم تا اگر ممکن بود به گوش رهبری و دیگر بزرگان نظام برسانند و آن این که:
خانمی از بستگان، که همسر یک روحانی است، در آن صحنه حضور داشته و از نزدیک سخنان دختر آقای هاشمی رفسنجانی را شنیده است. او به شدت از این عمل سیمای جمهوری اسلامی حیرت زده و متعجب شده است؛ زیرا ایشان می گوید: جمعیتی که در حال گوش دادن به سخنان فائزه هاشمی هستند ، جوانان حامی آقای موسوی می باشند که در روز راهپیمایی طرفداران چهار کاندیدا ، در میدان ولی عصر حضور داشتند و پس از راهپیمایی به دادن شعار به نفع آقای موسوی پرداختند و خانم فائزه هاشمی از آنان خواست چند لحظه ای توقف کنند و به سخنان ایشان گوش فرا دهند . وی در این سخنرانی که بدون بلندگو نیز هست، جمعیت را سفارش به پرهیز از خشونت می کند و توصیه می کند که حق خود را با آرامش و صرفا با راهپیمایی و بدون شعارهای توهین آمیز مطالبه نمایند! شگفت از سیمای جمهوری اسلامی است که با این صراحت سخنان ایشان را تحریف می کند! غافل از اینکه تمام آن مردمی که در این اجتماع ایستاده و سخنان ایشان را می شنوند شاهد این اقدام تحریک آمیز و نا عادلانه سیما هستند. و دست کم آنان و بستگان و آشنایانشان به ساختگی بودن فیلم پخش شده واقف شده و دیگر اعتمادی به رسانه ملی نخواهند داشت! واقعاً صدا و سیما به دنبال چیست؟! و چه هدفی را برنامه ریزی می کند؟! و گردانندگان این سناریو ، انقلاب را به کجا می برند؟! 

 

خبر فارس 6 ساعت قبل از یک اقدام خودجوش ! 
 

فارس در ساعت 10:40 : گروهی از موتورسواران حزب الله آمادگی خود را برای حفظ امنیت و آرامش شهر تهران اعلام می‌کنند.

‌ گروهی از مردم تهران و موتورسواران حزب الله در حرکتی خودجوش اقتدار خود در برقراری امنیت و آرامش در شهر تهران را به نمایش می‌گذارند.

برپایه این گزارش، این گروه به صورت نمادین در ساعت 16 امروز پنج شنبه در میدان ولی عصر(عج) تهران حرکت خود را آغاز می‌کنند. 

 

خبرگزاری فارس از سوی رفسنجانی بیانیه جعل کرد؛ اعتراض دادستان کشور 

 

خبرگزاری فارس در خبری جعلی از بیانیه دفتر هاشمی رفسنجانی خبر داد.

 

به گزارش آینده این در حالی است که دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صدور هر گونه بیانیه ای را تکذیب کرده است.

 

در خبر جعلی خبرگزاری فارس آمده است:

 

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا دقایقی دیگر درباره وقایع اخیر اطلاعیه‌ مهمی صادر می‌کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، یک منبع آگاه گفت :دفتر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تا دقایقی دیگر اطلاعیه‌ای درباره وقایع اخیر پس از انتخابات صادر می‌کند.

 

این مقام آگاه تاکید کرد:‌ دراین اطلاعیه با اشاره به وقایع اخیر و فرصت‌طلبی برخی جریانات و گروه‌های سیاسی و همچنین عناصر معاند و ضدانقلاب بر لزوم حفظ وحدت کلمه مردم و مسئولان تاکید شده است.

 
شگفتی دادستان کل کشور از جعل اخبار توسط یک خبرگزاری

 

آیت ا… دری نجف‌آبادی از جعل اخبار مربوط به دستگاه قضایی توسط یکی از خبرگزاری‌ها انتقاد و ابزار شگفتی کرده است.

 

به گزارش خبرنگار آینده، پیرو انتشار اخباری در این خبرگزاری، منبی بر ممنوع‌الخروج کردن فرزندان هاشمی رفسنجانی توسط دستگاه قضایی، دادستان کل کشور با بی‌اساس دانستن خبر مذکور، از این‌که افرادی به خود اجازه تشکیل پرونده و صدور حکم و جعل از طرف دستگاه قضایی را می‌دهند، ابراز شگفتی کرده است.

 

گفتنی است خبرگزاری مذکور روز چهارشنبه با وجود تأکیدات مکرر مسئولان امنیتی بر پرهیز از تجمعات غیرقانونی، اطلاعیه برگزاری تجمع در برابر دادستانی تهران در روز پنج‌شنبه را منتشر کرد و با وجود همه تحریکات، تنها ۳۰۰ تن از هواداران این مرکز ایجاد تنش تجمع کردند.

 

بلافاصله پس از این اقدام خبرگزاری مذکور در اقدام شگفت‌آمیز دیگری، از ممنوع‌الخروج کردن فرزندان هاشمی رفسنجانی خبر داد در حالی که اصولاً پرونده‌ای در این رابطه تشکیل نشده تا حکمی صادر شود.

 

خبرگزاری مذکور تنها ساعتی بعد از تجمع مذکور، اقدام به انتشار خبر تحریک‌آمیز دیگری مبنی بر مانور خودجوش موتورسواران حزب‌ا… هم‌زمان با تجمع حامیان موسوی در میدان امام خمینی کرد که با برخورد صورت گرفته، ساعتی بعد محل مانور خودجوش را از میدان امام خمینی(ره) به میدان ولیعصر(عج) تغییر داد.  

 

و ... 

 

به موارد بالا می توان بسیار افزود: 

- مقایسه و لابد همسان سازی مردم معترض میلیونی این روزها را با منافقین؛

- دروغ و تحریف اخبار؛گفته ها و ... 

- ساخت ده ها ساعت برنامه برای عادی جلوه دادن دروغ انتخابات؛ 

- ... 

 

اصلا آن چیز که عیان است فکر کنم نیاز به بیان نباشد...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:09

ممنونم از این همه با صراحت صحبت کردنتون.
به امید آزادی و پیروزی
البته حتب اگر الان هم به نتیجه نرسیم ما پیروزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد