KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ما پدر داریم!

کودکان ما را،
نمی توانید که بی پدر کنید… 

   

بی پدری خویش را اما
چه ساده اثبات می کنید…   

میوه ممنوعه

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 05:55

سلام خانم احسن
ببخشید که این موضوع رو اینجا مطرح میکنم . شما از دانشجوهای دوره مشترک هوافضا کسی رو میشناسید که به من معرفی کنید ؟ واقعا ممنون میشم.میخوام در مورد شرایط دانشگاههای روسیه و زبان روسی کمی اطلاعات کسب کنم.

سلام
خواهش می کنم
از بچه های همکلاسی آقای خوانساری دانشجوی دوره مشترک هستند. البته توی پروفایلشون آدرس ایمیل نیست.
فعلا کسی که مطمئن باشم بتونه کمکی کنه نمی شناسم، اگه پیدا کردم آدرس ایمیلشو براتون می فرستم.

امین سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 18:40 http://eksir.blogfa.com

پدری به رنگ خورشید....

حسینی-نرم افزار سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 18:50

یا علی مددی

م.نقشه بردار دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:38

افکارتون واقعا جالبه!

من یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 01:11

خسته نباشی آبجی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد