KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تلاش دانشجویان دانشکده های پنجگانه برای تعویق امتحانات...

سلام علیکم: 

 

صدای مرا از دانشکده ی علوم می شنوید! 

امروز ساعت ده نیم اینا بود که وارد دانشکده ی علوم شدم،به به، دیدم که بکس و دانشجویان محترم دور هم نشسته اند، اولش فکر کردم برا ی تفریحات سالمه، ولی نگو امتحان داشتند و نمی خواستند بدهند. 

با یکی از بچه های فضا تماس گرفتم و متوجه شدم که امتحانات اون ها هم امروز کنسلیده. 

خلاصه تصمیم دارند با کنسل کردن امتحانات شروعی، کلا امتحانات رو عقب بندازن، مثلا مثل رفوزه ها شهوریور بدهند.  

 منم گفتم یه اطلاع رسانی بکنم تا ما هم وسط حیاط سایت ..


کلاس و محتوی یه تحصن محصنی بذاریم !!! 

البته گویا دکتر ذکایی فرمودند امتحانات روزهای بعد پابرجا بوده و هرکسی میخواد بده هر کسی نمی خواد ندهد، بعدا تصمیم میگیرن که چیز بشن یا جیز.

کلا دور هم باشیم خوش باشیم خوبی است، بهتره بچه های آموزش الکترونیک توپ برا امتحانات بخونند که امیدی به چیز شدن امتحانات ما نیست.

نظرات 39 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:46

من که شنیدم دانشجویان شریف شهریور امتحان میدن یه کاری کنیم شهریور امتحان بدیم ای خدا کمک

پرویز شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:59

yani mishe harki khast emtehan bede harki nakhast nade??

الکترونیکی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:01

bacheha ye harekati konim emtehanaye maam biofte shahrivar

یاسمن-صنایع شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:05

یکی این کلاسا رو بگه که دارن تو این شلوغی تند تند کلاس حضوری میذارن اونم هوافضا!الان که باید کلاس آنلاین بذارن تند تند کلاس حضوری میذارن!
بله خوب یک دانشجوی الکترونیکی کمتر،زندگی بهتر

یک دختر شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:06

لطفا هیچ حرکتی نکنید چون مثل نیم ترم آمار میشه
حالا مجبوریم کلی آمار و احتمال برای ترم بخونیم

سید عباس ال طعمه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:12

منم با نظر بالایی موافقم

الکترونیکی۲ شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:22

آقا ما که درسامون عقبه ،یک تلاشی بکنیم امتحانا عقب بیوفته...به خدا مدتیه که همش درگیر این اوضاع و احوال شدیم نشده درس بخونیم.
آقای نصر آبادی کمک!

دانشجو شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:00

آره راست میگن الان همه دارن تند تند درس میدن کـــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

سیدحسین هاشمی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:04

اگر یه ، یه هفته ای عقب بیافته ایشالله 19 - 20 می شیم

سپهر سارجانی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:30

یه هفته هم نعمتیه...
این هفته زیادی کارشناس بودیم ...

ناشناس شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:52

منم موافقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
یه هفته هم خودش خیلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!

ناشناس ـــــــــــــــــــــ

یادآوری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:59 http://Admin.KNToosi.com

همکلاسی گرامی، لطفا قوانین را مطالعه نموده و در رعایت آن توجه بیشتری نمایید!

http://www.kntoosi.com/1388/03/27/post-10220

سلام ادمین عزیز و گرامی و اینا
ژست رو دانشکده علوم زدم
با آی ای شش بود و چک کردمُ متاسفانه این کدی که حمید اضافه کرده توی اون مرور گر کار نمیکنه و من فکر کردم قانون رعایت شده.

حسین رضایی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:29 http://hosseinrezaei.com

سلام دوست عزیز
من بار اولی است که به بلاگ شما سر می زنم
بلاگ خوبی داری.
تبریک میگم
اگه تبادل لینک میکنی
ما در خدمت هستیم
با اسم حسین رضایی
منتظرت هستم
یا علی

فقط شهریور شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:33

موافق شهریور هستم

این شلوغی ها نمیزاره درس بونیم ما خونمون کانون درگیری هست
دکتر ذکایی اگر خیلی وارده بره ساکشون کنه یا حرف بیخود نزنه چرا میانترم هایی ما که بعضی حذفی بود لغو شده ذکایی در این مورد چیزی نگفت ذکایی نگفت گاز اشک آور گاز فلفل خوردیم چطور درس بخونیم

من گاز خردل رو قبلا تجربه کرده بودم
امروزم اشکاور
خوبه ها
هیجان داره
ولی اینجوری نمیشه امتحان داد و درس خوند :دی

محمدحسین باقری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:43

بهتره ما چیزی نکنیم که چیز نمیشه و فقط چیزش برامون میمونه

عقب بیفته! شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:43

عقب بیفته بهتره.با این وضع اصلا نمیشه درس خوند

رام شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:56

منم شهریوری هستما!

باسه من فرقی نداره هروقت باشه باشه !

" هرچه دیرتر بهتر! "

رام شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:57

+ رام بالاخره کدوم

سابین ن ن ن ن شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 20:34

عقب بیفته...من الان دارم تند تند پلک می زنم چشام داغون شده سرفه هم می کنم....
عقب بیفتهههههههههههههههههه.....اصن ۱ هفته...جان مادر عقیق عقب بندازن...تو رو روح جد زمانی (!) یکاری کنیم
مادر جان!!!!

شقایق شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 21:10

سابین جان خدا بد نده...!

ممنون که اطلاع دادی حسین جان!
هنوز نقطه نارنجی رنگ پیداست!
وقتی رسیدی خونه اصلاحش کن!
موفق باشی!

حمید این کده مشکل داره ها
توی آی ای نیست، چون توی علوم ندیدمش
تو خونه هم درست کردم منتشر کردم الان دویده اومده بالا باز :دی

سابین شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 21:44

شقایق جون من یه هفته به استراحت مطلق نیاز دارم...اون چیزایی که من دیدم....
ای عقیق رحم کن....رحم...

شما شدید به استراحت نیاز دارید
D:

r شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 21:46

are khaheshan ye kari konid aghab biofte man ba in oza ahval aslan delo damaghe dars khundan nadaramke

سوسن sanaye شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 21:51

اصلا امتحانارو عقب نندازیدا من آمادگی کامل دارم!
همون تئوری که کنسل شد بسه کلی امادگیمو از دست دادم

خلاصه گفته باشم استاد ما آماده ایم
بچه های مکانیکم در تلاش بودن حالا نمی دونم چیز شد یا نه !

توی آی ای 7 هست، ظاهرا فقط تو شش نیست، بررسی میکنم!
موفق باشی!

کیا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 22:08

من هم امتحان نمیدم

<فاضل> شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 22:15

نمیشه اصلا امتحان نگیرند؟

من بیچاره کلا چانباز شدم

همه جای بدنم یادگاری دارم

اصلا حال درس نیست استاد محترم دریاب ما را

روانی شدممممممممممم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 22:16

آخه مگه میشه با این همه سر و صدا درس خوند؟؟؟
دیوونه شدممممممممممممم

شما آرامش خودتون رو حفظ کنید
حیف جوونی تونه ها :دی

حسین رنجبر ٬ نرم افزار شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 22:30

من هم امتحان نمی دهم.

دانشجو شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:01

سلام میشه لطف کنین و یکیتون برنامه امتحانات رو بذارین؟ من روزهاشو دقیق نمیدونم؟ کی شروع میشه کی تموم میشه؟؟؟؟؟

ناصر-کام شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:06

من امتحان میخوام بدددددددددددددددم همون وقت خودش به قول دوستان ما اگه دو سال هم بهمون وقت بدن همین حرفو میزینیم چه بهتر که موقش برگزار بشه

احمدی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:24 http://ahmadi.javanblog.com

از قدیم گفتن : بره ای که گرگه دم صبح میخاد ببره همون بهتر که سر شب ببره آدم بیخوابیشو نکشه..

همون بهتر که زودتر امتحانو بگیرن از شرش خلاص شیم..مردیم از استرس امتحان..!

هف شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:29

baba ma chera nabayad mesle daneshjooaye dige bashim..be nazare man agar emtahane hozooria aghab oftad maham emtahan nadim agar nayoftad maham emtahanemun ro midim

سمانه یوسفی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:28

یه هفته دو هفته عقب افتادن خوب نیس
اما با شهریور موافقم
الان دانشگاه تهران َ- شریف - ایران و . . . افتاده شهریور امتحاناشون
میشه کاری کرد؟؟؟

شقایق جابرانصاری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:56

سمانه جان عزیزم دوباره اخبار اعلام کرد که خیر حق اینکه بندازند شهریور را ندارند...!
امتحانات فقط یکی دو هفته جلو می افتد...!خدایی برای آنها خیلی بی انصافیه..!

اما خداییش این ایام خیلی بر ما بد گذشت!!

اگر می شد یکی دو هفته جلو می افتاد عالی می شد.مثل اینکه اینا از قبل پیش بینی کرده بودند که تاریخ هارا این طوری تعیین کردند.اخه گناه ما چیه که از روزانه ها دیرتر شروع کنیم و زودتر تا هفته ی آخرمانده به امتحانات کلاس باشد چون یادشون افتاده رفع اشکال کنند!!!!!!
در پایان وقوع همه ی اتفاقات اخیر را بر همه ی دوستان عزیز تسلیت عرض می کنم!

موفق باشید.!

سمانه یوسفی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 03:29

شقایق جون اخبار اعلام کرد اما من این خبر رو از خود دانشجوهای این دانشگاهها شنیدم

حتی اگر اتفاقات اخیر را هم نادیده بگیریم ( به فرض محال) مشکلات دیگه ای هم داریم :
متاسفانه بیشتر حجم درسی ما مربوط میشه به این یه ماه اخر که استادی محترم تازه یادشون میافته ما هم دانشجوهاشونیم( البته منظورم همه اساتید نیست)
کلاس های حضوری که باید هر ماه از اول ترم برگزار میشد همش جمع میشه و تو ۲ـ۳ هفته قبل امتحانا برگزار میشه
و . . .

سلیمه IT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 08:49

من که با تمام وجود آرزو میکنم آرامش دوباره به کشور برگرده، من حاضرم سر موقع امتحانامو بدم (حتی اگه خدای نکرده بیفتم!)
می دونین عقب افتادن امتحانا چه بدبختی ای رو به همراه داره؟؟؟؟
رسما تابستونمون پر دیگه....

حمیده احمدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 20:14

خواهشا امتحانات را عقب نیندازید

مخابرات دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 17:28

خانم احمدی شما از اون وصله های ناجور هستید

دوست عزیز لطف بفرمایید رعایت احترام همکلاسی ها رو بکنید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد