KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانلود مراسم Golden Globe Awards و دریافت جایزه اصغر فرهادی


مراسم این دوره جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب (دوشنبه صبح به وقت ایران) در هتل بورلی هیلز برگزار شد. «جدایی نادر از سیمین» که به نمایندگی از ایران در اسکار 84 حضور دارد در بخش گلدن گلوب فیلم خارجی‌زبان پیروز شد.

ادامه مطالب ...


ادامه مطلب ...

خ مثل امام خامنه ای

همانگونه که سال هاست علت این همه اشتباق و دلباختی و گریه و دعاهای شبانه برای سلامتی این رهبر بزرگوار و استقبال های بی نظیر در تاریخ از یک رهبر و ...  از درک اندکی، حداقلِ در تاریکی خفته، سخت می نماید، درک علت گستردگی استفاده از واژه امام نیز برایشان سخت است.



ادامه مطلب ...

کتاب آموزش ماکرومدیا فلش به زبان فارسی

سلام به همگی

کتابی رو که امروز براتون آپلود کردم مربوط هست به آموزش ماکرومدیافلشMX که میتونه برای درس محیطهای چندرسانه ای ( استاد مهربخش ) هم خیلی مفید باشه ( بویژه دو فصلی که Actionscript رو تدریس کرده). هرچند که این نسخه از فلش کمی قدیمی به حساب میاد ولی پایه ورژن های دیگه همین مطالبی که توی این کتاب تدریس کرده رو هم شامل میشه.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

سجاده زردوز که محرابِ دعا نیست...!

فکرم همه جا هست، ولی پیش خدا نیست
سجاده زردوز که محرابِ خدا نیست...
ادامه مطلب ...

دوره های آزاد دانشگاه استنفورد

سلام به همگی دوستان همکلاسی

در ابتدا  از همینجا از همه دوستانی که  در این مدت به نحوی با بنده ابراز همدردی کردن ازشون تشکر میکنم و برای همگی آرزوی بهترینها رو دارم ( و البته عذرخواهی میکنم که اینقدر دیر این پیام رو نوشتم ، چون در این مدت در وضعیت روحی خوبی قرار نداشتم .)

اما امروز با یه خبر مهم برگشتم ! دانشگاه استنفورد اقدام به برگزاری دوره های مجازی آزاد و رایگان در رشته های مختلف از جمله کامپیوتر و IT کرده که مهمترین اونها از نظر من رمزنگاری و یادگیری ماشین هست . 

این هم آدرس ثبت نام در سایت هست . حتما در این دوره ها شرکت کنید چون هم زمانش مناسب هست ( بین دو نیمسال تحصیلی) و  هم برای تقویت زبان انگلیسی و معلومات شما میتونه مفید باشه .در ضمن با این کار میتونید کیفیت آموزش مجازی رو در دانشگاه معتبری مثل استنفورد با دانشگاه ص.خ.ن.ط. مقایسه کنید !

http://jan2012.ml-class.org