KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

واکنش آیت الله جوادی آملی به تجمعات غیرقانونی و آشوب ها !

آیت الله عبدالله جوادی آملی با محکوم کردن آشوب ها و اغتشاشگری ها، گفت: کاری نکنیم که حضور مردم و این نظام آسیب ببیند؛ دشمن آماده است که آشوبی بشود تا او استفاده بکند.
وی افزود: اگر عده ای به خیابانها بریزند، فضا ملتهب می شود و کنترل آن از دست همگان خارج خواهد شد و معلوم نیست که چه کسی زد، چرا زد و به چه کسی زد؟


به همراه

- حمایت دوباره رژیم اشغالگر قدس از موسوی !

- توهین به رهبری توسط موسوی !



امام جمعه قم در ادامه درباره بعضی از آشوبها و حملات به کوی دانشگاه تهران ، تصریح کرد: هیچ مسلمانی هرگز حاضر نیست خانه و زندگی کسی را آتش بزند و این افراد حتما بیگانه هستند.
وی ضمن دعوت همگان به رعایت قانون خاطرنشان کرد: با توجه به خطراتی که از شرق و غرب ایران را تهدید می کند، بهترین راه حفظ آرامش است.
وی اقسام اختلاف را سه قسم عنوان کرد و گفت: اختلاف قبل از علم یکی از انواع اختلاف است که در این نوع اختلافات، نظریه پردازها آراء و نظرات خود را طرح می کنند تا آنچه حق است روشن شود؛ این اختلاف ممدوح و مقدس است، مانند اختلاف دو کفه ترازو برای حفظ عدالت.
وی قسم دوم اختلاف را در اطلاع رسانی های ناصواب و برداشت های ناصواب یا مقدمات و موخرات و نتایج ناصواب دانست و گفت: این اختلاف با گفتگو، گفتمان و جلسه و تفاهم کاملا قابل حل است.
آیت الله جوادی آملی قسم سوم را اختلاف به عنوان عذاب الهی دانست که با تفاهم حل نمی شود.
وی ادامه داد: اختلافات علمی را باید از مجاری علمی حل کرد و اختلافات اجتماعی را باید از راه عاطفه حل کرد و این اختلاف تقدیر را با ناله و ضجه و اصلاح بین خود و خدا حل کرد.

فارس





حمایت دوباره رژیم اشغالگر قدس از موسوی !



خبرگزاری فارس: وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که میرحسین موسوی روح جدیدی به آزادی بخشیده که این به انقلابی در جمهوری اسلامی منجر خواهد شد.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت "، "موشه یعلون " رئیس سابق اطلاعات ارتش مدعی شد: موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیده‌اند، بنابراین من تکرار می‌کنم انقلابی در ایران روی خواهد داد.

وی تاکید کرد: اتفاقی که در آنجا در حال روی دادن است نشانه‌های دلگرم کننده‌ای برای غرب دارد.







توهین به رهبری توسط میرحسین موسوی !




میرحسین موسوی که دست از بچه بازی هایش برنمیدارد در نامه جدیدش به رهبر معظم انقلاب که بارها و بارها از سوی امام خمینی دستور داده شده که مورد حمایت قراردهیدش و مطیع او باشید توهین کرد !


موسوی در نامه اش نوشته :


چقدر بی‌انصافند کسانی که منافع کوچکشان آنها را وا می‌دارد تا این معجزه انقلاب اسلامی را ‌ساخته و پرداخته بیگانگان و "انقلاب مخملین " بنامند.



واقعا جالب است که آشوب ها و اغتشاشات خیابانی آتش زدن اتوبوس ها و تعارض به جان مردم معجزه نامیده میشه .



مشخصا موسوی هدفش از توهین به رهبر بازداشت شدن هست و میخواد دوباره آشوب به پا شه







در بخش دیگری نوشته:


من آمده بودم تا با تکیه بر راه امام تلاش ساحرانی را که دوباره جان گرفته‌اند خنثی کنم.


آیا این راه امام است ؟ آیا امام نگفته آشوب های خیابانی علیه قانون دیکتاتوری محض است ؟





وی که تاکنون حاضر نشده از آشوب های خیابانی و مزاحمت برای نوامیس مردم و تخریب و خسارت به اموال عمومی ابراز برائت کند، نوشته است: من به عنوان یک همراه که زیبایی‌های موج سبز حضور شما را دیده است هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد.



وی در پایان در حالی که توضیح نداده چرا حامیانش در کنار اراذل و اوباش و گروهک های تروریست اینگونه به جان مردم تعرض می کنند، تاکید کرده است: احتیاجی به حضور نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان ها نخواهد بود و با صحنه هایی که دیدن آنها و شنیدن خبر آنها دل هر علاقمند به انقلاب و کشور را به درد می آورد، روبرو نخواهیم بود.


راست میگه دیگه چراغ قرمز کسی رد کرد نباید جریمه بشه یه نفر تصادف کرد گازش رو بگیره بره

واقعا به قول یکی از همکلاسی ها تهران رو با برره اشتباه گرفته





این نامه سراسر از بغض و کینه لبریز است بغضی که موسوی نسبت به مردمی داره که به او رای ندادند به مردمی که فریب او رو نخوردند و به مردمی که با جان و دل پشت رهبر نماز خواندند


آقای موسوی توی خواب هم نمیتونی ببینی این همه آدم برای حمایت از تو یک روز کامل زندگیشون رو بزنند