KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظردونی پست آقای باقری!!!

سکوت سرشار از ناگفته هاست.... 

بچه ها دیدم جناب باقری دوست (!) ما یادشون رفته مث همیشه نظرارو فعال کنن!!!چرا؟مگه با گفته های خودشون مشکل دارن؟؟؟

نظرات 77 + ارسال نظر
احمدIT شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:37

شعور ایشون رو بردید زیر سوال یا شعور سرشار خودتون رو به رخ میکشید.
اگر میخواستند خودشان این قابلیت رو برای پستشون میگذاشتند.
این چه نوع آزادیه که ازش دم میزنید خانم محترم؟

نه من ادعای شعور کردم نه توهینی کردم...
آزادی این نیست که نظرتو بخوای به این و اون تحمیل کنی..آزادی اینه همه حق حرف زدن داشته باشن...
ممنون

مریم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:38

اقای باقری برادر من تو داری به نخست وزیر دورهی جنگ ما تهمت می زنی بی مدرک مطمین باش اگر اقای موسوی نکته ی منفی داشتند جناب احمدی منتظر نظر شما نبودن و مطرح می کردند اینقد تهمت و افترا برای چی؟ایا تو مسلمونی؟ایا به خداوند اعتقاد داری؟ایا به نظرات مردم احترام می گذاری؟تو داری بنی صدرو با موسوی مقایسه می کنی؟به چه مدرکی؟تخریب اسان است.دیدید که رهبر عزیزمان هم خودشون از اقای موسوی تقدیر کردند و هیچ نکته ی منفی را نگفتند چون وجود نداره حال شما چرا کاسه ی داغ تر از اش می شوی برادر من؟

ایرانی آباد شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:42

حتماً با متن خودشون مشکل دارن خوب برادر عزیز پست میزاری نظرشم بزار اگه میترسی از نظرات حرف نزن !!! به شعور بقیه توهین نکن چون از خدای متعال و الله اکبرای مردم میخوام که آبروی هرچی ریا کار و دروغ گو را بریزه تا خیال همه راحت شه الهی آمین

<فاضل> شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:43

خانم ثانی

آقای باقری قسم حضرت عباس نخورده اند که نظرات رو باز بگذارند


ایشون اصلا دلش نمی خواسته هر کس نظرش رو در مورد متنش بیان کنه و می خواسته خود خواننده با استدلالات و دیده های خودش تکفر کنه و تشخیص بده


شما با ای پستتون پست ایشون رو زیر سوال بردید و هدفش از زدن پست رو ضایع و خراب کردید

واقعا متاسفم


و بعدش هم ایشون یه نامه نوشته شده رو پست زد همسن یک نامه شخصی و نه از جانب یک جمع

پس به هم احترام بگذاریم تا به ما احترام بگذارند

مهندس سلمان شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:47

پست شما یسیار به جا و خوب است . من از شما تشکر می کنم . احساس می کنم این آقا به دنبال جلب توجه اما می خواهم ایشان بدانند که قالب همکلاسی که نارنجیه از پست آقای باقری بیشتر جلب توجه می کنه .
مثلا با دعوا درست کردن و توهین کردن چی رو می خواهند ثابت کنند؟؟
ممنون از پست خوبتون من از پست شما حمایت می کنم .
و من الله توفیق

فتاحیان شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:48

قابل توجه دوست محترم!
کجای صحبت رهبری از آقای موسوی تجلیل شد؟!
رهبری متذکر شدند همه کاندیداها متعلق به همین نظام هستند و آقای موسوی هم نخست وزیر دوران ریاست جمهوری خود ایشان بوده اند.
خیلی جالبه!
بدترین لفظ ها و مفایسه ها و تشبیهات رو در مورد رئیس جمهور و البته همه افراد مورد نظر!!! خیلی از افراد بکار می برند بهشون اعتراضی نمیشه اما وقتی صحبت از برخی مسائل میشه که براشون کمی ناخوشاینده معترض میشن.

محمدحسین باقری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:48

خانم ثانی من همیشه برای شما احترام قائل بودم

و واقعا معنای این کار شما رو متوجه نمیشم

متاسفانه بعضی ها توی پست های سیاسی شروع کردند ما انواع و اقسام نام ها توهین کردن به افراد متعدد
بنده هم به همین دلیل دیگه توی پست های سیاسی

که خبر نیست نظرات رو باز نمیذارم تا کسی سوء استفاده نکنه

ضمنا بنده این اختیار رو طبق قوانین همکلاسی دارم تا هر نطری رو پاک کنم و حتی نظرات رو کلا ببندم

و این پست شما میخواد به زور آزادی ای که همکلاسی به بنده میده رو بگیره

<فاضل> شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:49

و آزادی این نیست که همه در مسائل دیگران دخالت کنند بلکه آزادی این است که هر کس حرف خودش را بزند


پس شما هم حرف و سخن خودتون رو بدید و سرک در پست و نحوه پست گذاری دیگران نکنید


اگر قرار بود میشه نظرات باز باشد که خود بلاگ اسکای دائم الباز می گذاشتش

<فاضل> شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:51

خیلی از دوستان با هدف پست می زنند و دنبال تعدد نظرات نیستند و جنجال درست کردن


واقعا جالبه یه حرفایی خونده میشه که ...........

ایرانی آباد شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:52

آقای باقری این کار شما یک معنی بیشتر نداره
تحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیل عقیـــــــــــــده
هر نظری یه عکس العملی نیاز داره اما شما با این کارتون فقط وجه ی خودتون را خراب کردین چون اینجا تو همکلاسی ما آزادی بیان داریم نه سرکوب اینو درک کنید لطفاً

کیا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:54

چقدر گرفتی ایتارو ننوشتی؟

کیا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:54

نوشتی

شبنم کامپیوتر شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:54

شما اگه می خواستین جنجال نشه اصلاْ می تونستید اون پوستو نزنید!!!!!!!!!!!!!!

محمدحسین باقری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:55

آقای سلمان من دنبال جلب توجه هستم یا شما که سر کلاس برنامه سازی میگید تولدمه امتحان کنسل شه

من دنبال جلب توجه ام یا شما که از عمد میای یه عکس میذاری تا همه بیان پستت رو ببینند

عکسی که اصلا ربطی به مطلب نداره

اگه من دنبال جلب توجه بودم نظرات رو باز میذاشتم

ولی کافر همه را به کیش خود پندارد

من مغزم خیلی بزرگتر از مغز نخودی شماست که توی کلاس اول دبستان گیر کرده و هر کس و نا کسی میاد بهت میگه کی میخوای بزرگ شی؟

آره آقاجون این تویی که به بالابودن تعداد نظرات اهمیت میدی من هدفم خوندن مطلبه

شبنم کامپیوتر شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:56

پستو*

رویا عکاسی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:58

برادرا و خواهرا صلوات بفرستین خوبیت نداره

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:00

محمد حسین چرا عصبانی میشی ؟

هر کسی به اندازه ظرفیت و توان خودش عمل و حرف می زنه

تو که خیالت از خودت راحته پس دلیلی نداره به این چرت و پرت ها گوش بدی که

بازم میگم


هر کسی به اندازه ظرفیت و توان خودش عمل و حرف می زنه

پس خودتو اذیت نکن

چون همه که مثل هم نیستند همه کاستی و افزونی دارند

هادی بدری زاده یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:01

من کاری به این حرفا ندارم، این پست را هم نخوندم.. 2 روزه که دیگه به نوشته‌هایی که از روی حماقت و برده‌گی نوشته می‌شه توجهی نمی‌کنم (نه در اینجا و نه در هیچ جای دیگه). بی‌احترامی هم نمی‌کنم. فقط حسم را دارم می‌گم:
می‌خوام سر به تن هیچ‌کدوم از این آقایون و خانومایی (اینایی که اینگونه می‌نویسن) که چند وقته حال همه‌مون را دارن به هم می‌زنن و دست بردار هم نیستن و ما هی نظرات ارتجاعی‌شون را مجبوریم گوش بدیم و تحمل می‌کنیم، نباشه..
این حس من بود.

مهرداد باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:02

خانوم سابین لطفا اسم هم ذکر کنید تا تشابه اسم فامیل مورد اشتباهی نشه .
تشکر

ببخشید اگه سوء تفاهم شد...ممنون

محمد یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:03

ایول بابک جون منم با مهندس سلمان موافقم

رودسرابی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:03

این درسته که آقای باقری حق داشته قسمت نظرات پست خودش رو غیر فعال کنه ولی کسی که این پست رو درج کرده هم کار خوب و بجایی انجام داده
به هر حال هر دو طرف باید آزاد باشند حرفشان را بزنند
فقط باید از توهین و بی حرمتی نسبت به اشخاص پرهیز کنیم.
بعضی از دوستان من چند روز پیش در میدان ولیعصر فریاد مرگ بر اکبرشاه!!!! سر می دادند و حالا همون ها(به خاطر صحبت های دیروز رهبر) از کرده خویش پشیمان هستند.

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:04

خانم مریم؛
احتمالا صحبت های رهبری رو با دقت گوش ندادید.
لطفا یه بار دیگه گوش بدید (متنش رو میتونید تو سایت ها پیدا کنید)

رهبری هیچ تقدیری از موسوی نکردند.

کل حرفی که در مورد ایشون زدند این بود:

آقای موسوی 8 سال نخست وزیر خود بنده بودند.

ولی در مورد احمدی نژاد این کلمات رو به کار بردند:

یکی از نامزدها، رئیس جمهوری "خدوم، صدیق و قابل اعتماد و پرکار"

این رو عاجزانه و دوستانه از شما میخوام:
تروخدا همه چیز رو یکطرفه قضاوت نکنید.

صحبت های مقام معظم رهبری کاملاً صریح بودند.

منظورشان از مطرح کردن این قضایا ، اشاره به چه کسی است؟ :
که می آیند از یک منبع صهیونیستی آمار به ملت میدهند که کشور رو به فساد بیشتر میرود.
یا:
به رئیس جمهور تهمت دروغ میزنند.
یا:
مسئول این کشت و کشتار کسی است که مردم را به خیابان ها می کشد.
---------------------------------
نمیدونم چرا موارد به این واضحی رو انکار میکنید.
یا حداقل از گفتنش خودداری می کنید.
--------------------------------
البته همگی مشاهده کردند که:
چه کسی به چه کسی تهمت دروغ و 100 تا گناه دیگه زد

محمد یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:06

اقای توکلی تو رو خدا این ادم رو از مدیر های وبلاگ حذفش کنین

هادی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:08


نکردند که نکردند! ما که نشسته بودیم کسی کسی را تأیید کنه!

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:11

جناب رودسرابی اصلا بحث سر سیاست نیست

بحث سر توهینی هست که شده

قرار نیست همه توهین ها علنا باشه ... و رودر رو

کسی که حرفی داره می زنه حرفش پشتوانه ای داره و اون پشتوانه اعتقادات و آرمان هاش هست

و زیر سوال بردن اون ها یعنی زیر سوال بردن انسانیت یک آدم


"بچه ها دیدم جناب باقری دوست (!) ما یادشون رفته مث همیشه نظرارو فعال کنن!!!چرا؟مگه با گفته های خودشون مشکل دارن؟؟؟"


این به نظرتون یعنی باز کردن نظرات ؟

منم چون با محمد حسین دوستم دارم اینقدر بحث رو باز می کنم

و نمی خوام سر این مسائل کس دیگه ای مورد توهین قرار بگیره

کما اینکه خیلی از دوستان به کرات مورد توهین های کوبنده و تخریبی قرار گرفتند که باز هم داره کلکسیون ادامه پیدا می کنه


ولی ما اول همکلاسی هستیم و دوست و بعد از آن در گروه های متفاوت

پس دوست (!) ما در بین ما همکلاسی ها معنی ندارد

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:13

خیلی جالبه !
آقای سلمان اکثراً در پست هایی نظر میذارند که نویسندش خانومه.

حمید یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:17

این دوران هم می گذره . خیلی ها خودشونو نشون دادن .

دیدید که بعضی ها به هر قیمتی خواستند و تا الان هم توانستند.

خداوند بهترین ناظر بر اعمال ماست.

چه خوبه اون چیزایی که میدونیمو بهش عمل کنیم(اول خودمو میگم بعد دیگرانو).

واقعا" هنوز خیلی عقبیم . دلیل : اگر میتونید خلافشو ثابت کنین!

موفق باشیم !

...

ارش یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:17

اصلا کشته مردیه جنگ و دعوایی!!

آخی...باز اومدی واسطه شی جمع کنی؟:دی

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:19

سابین (ساناز) جان ، دوست خوبم:

همانطور که خود آقای باقری هم گفتن طبق قوانین همکلاسی هر نویسنده حق دارد که قسمت نظرات را به دلخواه باز بگذارد یا ببندد. و می تواند در محدوده هر قوانین هر متنی که صلاح دید منتشر کند!

من متن اخیر آقای باقری را نخواندم و اگر هم میخواندم دلیلی نداشت که بخواهم بپذیرم پس تحمیل در اینجا معنی ندارد!!

بنده شاید در نود درصد مواقع با جناب باقری هم عقیده نبوده ام و میتوانم بگویم که عقیده ام با ایشان 180 درجه متفاوت بوده!!
دوست خوبم فکر میکنم همین معنی آزادی است! این که من و آقای باقری هر دو بتوانیم عقیده مان را در این رسانه آزاد به راحتی بیان کنیم!!

نسیم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:20

حوریه خیلی ماهی

مهشید علیمحمدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:21

معلومه ..
از بس بعضیا با ادبن ٬ آقای باقری روش نشده باز کنه نظرات رو!

سیدحسین هاشمی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:23

خانوم ثانی
نیازی به این کار نبود

میتونستید جوابیه بنویسید

با دیدن نام نویسنده ، هدفش از نوشتن رو حدث زدم

عکس رو save کردم و ادامه ی مطلب رو هم نزدم

خیلی ها مثل من

بستن نظرات راه فراریست که قوانین همکلاسی در اختیار همه قرار داده
من و شما هم از اون می تونیم استفاده کنیم

نمی دونم چی نوشته ولی واسه دل خودش نوشته


به ذهن آگاه خواننده واگذارید جوابشان را

مهرجو یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:23

شما که قرار بود از ایران سرزمین گل و بلبل برید به گفته ی خودتون و سیب زمینی هم بهتون ندادن پس شما هم نظر میدین باز؟

مهرجو یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:25

منظورم به خانم مهشید بود که در پست قبل گفتن میرن خارجه

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:28

محمد حسین ؛
گرچه با این حرک این خانم تازه وارد کاملا مخالفم .
ولی تازه الان رفتم و پستت رو خوندم. میخوام نظرم رو در موردش بگم.
ولی اگر خودت این اجازه رو بدی میگم.
نه در پست دیگه ای
موفق باشی.

. یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:36

دوست من کاش در یک پست جدا نظراتی که آقای باقری به شما می خواستن تحمیل کنند جواب می دادید و شما هم نظرات خود را می بستید. پس شما هم می خواستید نظر خود را به همکلاسی ها تحمیل کنید که آقای باقری اشتباه کردند شاید از دید بعضی ها اشتباه نکردند پس شما هم تحمیل کردید. آیا این درسته که ما هم این حرف رو بزنیم؟
نه دوست من هرکسی یه عقیده داره و اگه آزادی هست که باید باشه می تواند نظر خود را اعلام کند و به بقیه کاری نداشته باشد.
امیدوارم همه برای هم ارزش قائل شیم چه شما آقای باقری و شما سابین خانم

محمدحسین باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:37

خانم جعفری همون طور که خودتون فرمودید نظرات بنده و شما کاملا فرق داره اما خودتونم میدونید که من اصلا قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم و واقعا هیچ دلیلی نداره که ما به خاطر سیاست به همین دیگه توهین بکنیم

اگه قرار باشه ما سر
هرچیزی که با دیگری اختلاف نظر داریم جنگ و دعوا کنیم که دیگه هیچ کس با کس دیگری دوست نمیشه

محمدحسین باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:38

آقای احمد شما نظرت رو تو یاهو بگو منم آخر پست اضافه میکنم

نظر شما و هرکس دیگه

مهندس سلمان یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:40

ببین شیرینم من اگر عکس هم نگذارم برای پست هام همه میان می بینند .
احترام خودت رو نگه دار .لازم نیست تربیت خانوادگیت رو نشان بدی .
در مورد تو آقای فاضل وقتی نظراتت رو می خوانم یاد 2تا چیز می افتم یکی یاد نخود و اون یکی یاد شیپورچی تو سریال پسر شجاع !!!
در مورد شیرین دیگر احمد آی تی من ترجیح میدهم که تو پست کسایی نظر بگذارم که شاید مرد نباشند اما مطمعننا نامرد نیستند

lawyer یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:42

شما هنوز شعور فرهنگی ندارین اون وقت دم از شعور سیاسی میزنین؟ البته معذرت میخواهم هر کس دوست داشت رو این فکر کنه البته اینجا فقط یه اصطلاح کسی بهش بر نخوره

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:47

به نظرم با نظر خودت جوابت رو بدم بهتره


"احترام خودت رو نگه دار .لازم نیست تربیت خانوادگیت رو نشان بدی ."


منم شما رو می بینم شاید خیلی از چیز ها و حیوانات جالب بیفتم ولی اینقدر واسه خودم ارزش قائلم که همچین سخنانی از دهنم نیاد بیرون


پس شاد باش و شیرین به قول خودت و فقط مواظب باش شیرین نزنی

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:52

جواب دندان شکنی به هر سه ی ما دادی آقای سلمان
پیش از این به سطح تفکرت پی برده بودم
ولی الان دیگه مطمئن شدم.
تفکر شما سطحی ندارد.
از نظراتتون در پست های دخترها و لحن صحبت هاتون میشه پی به نیتتون برد.

ولی شمارو نصیحت میکنم:
این دوران دانشجویی زودگذره.
فردا روز ، شما هستید و خودتان.
کمی هم خودتان باشید

دوستان دیگه رو هم دعوت میکنم به کوتاه اومدن
چون آقای سلمان دارند عصبانی میشند.
وقتی هم عصبانی میشند دیگه به کلماتی که بکار میبرند فکر نمیکنند.

- پیشنهاد میکنم لینک پست مذکور رو در متن قرار بدید تا به خاطر تشابه اسمی و سایر مسائل، بعدا سوء تفاهم ایجاد نشه!

- بستن نظرات به این معنی است که تمایلی به شنیدن نظر دیگران در مورد متنم ندارم، اما نمی توان گفت کسی که نظرات را می بندد، با گفته های خودش مشکل دارد، چون اگر مشکل داشت منتشر نمی کرد!

انتشار متن شما هم به این معنی است که تمایلی به شنیدن نظرات متن مذکور دارید، فکر میکنم دوست خوبمان حق داشت که در مورد بستن یا باز کردن نظرات متنش تصمیم بگیرد و شما نیز حق دارید در مورد انتشار چنین متنی تصمیم گیر باشید!

موفق باشید!

ممنون از شما...موفق باشید!!!!

مهندس سلمان یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:55

فاضل تشابه تو و ۲ زاری می دونی چیه؟؟ جفتتون معتقدین که ارزش دارید .
من با تو حرفی ندارم . چرا مثل آدامس می چسبی ؟؟
اصلا کی با تو حرف زد که خودتو قاطی می کنی ؟؟

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:57

احمد جان تیکه اول هم طنز با مزه ای بود


ولی نیت و اعمال هر کس به خودش مربوط است و کسی حق بازرسی در روابط شخصی دیگران ندارد که



و بعدش هم کسی چیزی نگفته که عصبانی بشه که

هم گفته هم شنیده

حالا عصبانی هم بشند و کلماتی به کار ببرند به من و شما ربطی نداره که
شخصیت و به قول خودشون تربیت خانوادگی رو به نمایش می گذراند پس شما چرا ناراحتی ؟

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:58

عرض نکردم؟

کیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:58

در این بحث ها فهمیدم اونایی که به مردم تیر اندازی میکردند ،مردم نکشته اند بلکه موسوی کشته.
اولا که این جنبش کاملا خود جوش هست اگر هم نباشه باز هم دولت مسئوله

مهندس سلمان یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:00

احمد آی تی .من نمی دونم نیت تو چیه که این حرف رو زدی ؟؟؟ وسط یک بحثی که اصلا راجع به یک موضوع دیگست یکدفعه می گی این فقط تو ژست دخترها نظر می گذاره !!! خوب یعنی چی؟ منظورت چیه ؟؟ یا این حرفی که الان زدی .
دلیلت از بیان این جور حرف ها چیه؟؟

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:04

جناب سلمان نظرات رو از اول یه مرور بکن ببین کی به کی چسبیده بعد شما صحبت کن
من که اصلا با شما صحبتی نکرده بودم که و خطابی نیاورده بودم
نکنه شما فکر می کنی اینجا هر کی نظر داده منظورش شمایی هان؟

بعدش خدا رو شکر

چون من ارزشی پهلوی شما نمی خوام که داشته باشم چه به وسعت و چه به اندازه یه دو زاری چون این ارزش خودش یه نوع بی ارزشی هست

چون معتقدم

هر کسی هم جنس خودش رو جذب می کنه پس لطفا ................

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:05

کار ایشون در منظر عمومی انجام میشه و ایشون چه بخواند و چه نخواند این برداشت ها از کاراشون میشه.
اگر غیر از اینه باید رفتارشون رو تصحیح کنند.
اگر هم که همینه ، پس نباید ناراحت بشند.

ایشون پایه گذار ادبیات جدیدی در همکلاسی بودند.
همین ادبیاتی که الان ملاحضه می کنید.
دعواهاشون هم در قسمت نظرات پست های خودشون با نظر دهدنده ها فراموش نکردیم.
شب بخیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد