KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سلول انفرادی اجاره فقط به خانم!

من خودم سلول انفرادی رو تجربه کردم.

از این یک کم بزرگتر بود!

از نیازمندی های روزنامه همشهری اسکن کردم.

نظرات 10 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:00

چه جالب!! مردم دیگه اتاق خوابشون رو هم اجاره میدن!!

وای! لابد حموم و دستشویی هم موشاست!!

زندگی شهری به نظر من
اون هم زندگی توی تهران
مثل زندان با انواع شکنجه هاست
این که خوبه
همین چهل متر هم برای شروع خوشبختی های دونفر کافی است، اما واقعا همین 40 متر رو هم می تونند تهیه کنند؟

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:05

آقای نصرابادی به آگهی پایین عکس توجه فرمایید. سوئیت ..... !

ماااااااااااااادر سوئییت هشت متری
خوب یه خط اینترنت داشته باشیم اونجا یکم از شباهت زندان انفرادی خارج میشه دیگه

شقایق جابرانصاری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:11

...نه........!!!!!

به مردهای سیبیلو سوئیت نمیدن!؟

سابین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:50

آقای توکلی ما همین تبعیضهای جنسیتی رو می خوایم برداریم دیگه!!!
بزارین چیدمانشو بگم:
تخت:عمودی وصل بشه به دیوار مجهز به کش واسه اینکه نصفه شب سقوطی چیزی پیش نیاد
یه گوشه یه متر واسه ایکه کامپولوترتو(!) بذاریو به حرفهای دلنشین استاد گوش بدی...
یه گاز ۲شعله...ترجیحا روی یه جا کفشی ۴طبقه باشه برای :طبقه همکف(!)کفش-طبقه اول cdvd-طبقه۲ کتاب متاب-طبقه چهارم هم لوازم ضروری روزانه!!!
بعدش باید یه سبد واسه لباسا خرید که چون گوشه ای نمی مونه اگه در رو حساب کنیم بهترین کار اینه وسط باشه...
به قول حوریه جان wc-bath ش هم لابد مشاع ست...
زندگی چقدر سخته تو این زمونه...برای دانشجوها که دیگه افتضاح...

سابین دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:52

* منظور طبقه ی ۴ همون ۳ هست دیگه همکف رو یادم رفته بود که گفته بودم

M دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 01:25

سابین تو میتونستی طراح دکور بشی!
احسنت به این چینش! البته یه جور رختاویز هم اومده که به در می بندن! میشه از اونا هم استفاده کرد

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 19:25

فکر کنم صفرش افتاده ها!!!
به اینا میگن کپسول نه سوئیت که!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد