KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سرباز ولایتیم ....!


       سرباز ولایتیم ....!


       با هر عقیده و اندیشه سیاسی مطیع رهبر انقلابیم...!


اگر نقدی بر عملکرد دولت داریم دست به دست هم دهیم تا با یاری یکدیگر در رفع ان تلاش کنیم !!!


              همکلاسی  اتحاد  اتحاد



                       میزان رای ملت است

نظرات 13 + ارسال نظر
الیار عاصمی زاده جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:10

اما از رئیس جمهور محترم خواستاریم با احترام به عقاید رای 13 میلیون ایرانی کشوری ابادتر بسازیم

امیر رباط جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:17

پیرو خط رهبریم
چه اینوری چه اونوری
زنده باد ایران سبز و آباد

lawyer جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:20

اتحاد رمز پیروزی این خوبه

زهرا -نرم افزار جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:21

سرباز ولایتیم.....
همکلاسی اتحاد اتحاد.....

احمدIT جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:33

موافقم.
ولی بعید میدونم اون 13 میلیون واقعیت رو قبول کنن که اقلیت هستند؟
ولی در آخر ، احمدی نژاد رئیس جمهور 70 میلیون انسان است.

123 جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:38

واقعا روزهای سختی من داشتم به واسطه پاتک داسی دیداسی به سایت ها و خبرگزاریهای حامی دولت علاوه بر این که نخوابیدم مسائلی دیدم وبا افرادی با عقاید عجیب و تندرو آشنا که تازه فهمیدم عامه مردم مثل من بازیچه یک بازی هستند که سر آخر بازندن و...

فقط دیگه مطمئم که...

بیخیال

الیار عاصمی زاده جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:41

همکلاسی عزیز

از جمله کسانی بودم که در طی زمان تبلیغات برای مهندس موسوی تبلیغ کردم به نقل یکی از دوستان از کفن پوشان ردیف اول ستاد ایشان بودم اما مطیع رهبریم و آرزوی موفقیت می کنم باری رئیس جمهور محترم و فکر کنم از جمله اولین کسانی بودم که تبریک گفتم پیروزی جناب آقای احمدی نژاد را چون ایران عزیزمان اگر امروز موفقیتی دارد از سایه ولایت و اتحاد مردم است ..!

انتخابات دهم ریاست جمهوری نشان داد که همه ایرانی ها از هر گزوه و تفکری خواستار آبادی کشورشان هستند !!

siavash_pce جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:50 http://the mobile set is off.

چه خوب و چه بد ... که به این زودیه زود خط مشی ها از هم جدا شد.

سرباز باش ولی نه مانند سربازانی که دیدم ... سرباز باش ولی قول بده مثل اون سرباز هایی نباشی که ازشون کتک خوردیم... اتحاد کن ولی از خواسته هات کوتاه نیا تازندگیت رو لطف بهت ندونن به جای حقت... سازش کن تا بسازی نه اینکه سازه ها رو نابود کنی.... با اکثریت همراه شو ولی هوای ما رفقای اقلیت را هم داشته باش. خدا نگهدارت الیار.

سیاوش جان

دوست عزیز من به حق بر این باورم که اندیشه ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد ؟؟؟

من از خواسته های خود کوتاه نیامدم؟
من از آرمان های خود دور نشدم !!!!
من با اکثریت همراه نشدم من همچون گذشته خود را سرباز انقلاب می دانم !
دوست عزیز من از هر کسی انتظار این نظر را داشتم جز از تو
من رفقای خودم را فراموش نکردم چون بر این باورم یا رفاقت نکنم یا ته خط با رفقا باشم

اگر می بینی نوشتم سرباز ولایتم چیز جدیدی نیست ...چه زمانی که در ستاد آقای احمدی نژاد در دوره نهم تلاش می کردم و چه زمانی که در ستادمهندس موسوی دوشادوش عزیزانی همچون تو بر این عقیده ام استوار بوده ام!!!!

سیاوش عزیز خط مش زندگی من عوض نشده!!

نیاز امروز جامعه اتحاد است .. ما میراث دار مردمی ترین انقلاب قرن حاضریم !!!

دوست بسیار عزیز من من سرباز از لحاظ اندیشه و آرا گفتم و مطمئن باش همچون سربازانی که همراه یکدیگر ناظر اعمالشان بودبم نخواهم بود چون این را منافات با آزادی و عقایدم می دانم..!
شاید تنها کسی که بداند تو باشی در طول زمان انتخابات و بعد از ان چه فشارهایی را تحمل کرده ام اما از اندیشه ام هیچ گاه باز نخواهم گشت!!!!

گفتی خدانگهدار دلیلش را نمی دانم ؟؟؟؟

در ضمن هنوز برای خیل عظیمی از سوالاتم پاسخی نیافتم اما به دعوت رهبر انقلاب سکوت می کنم و تن به در خواست اکثریت می دهم !!!!!!!!!!!

123 جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:51

منم طرفدار احمدی نژاد بودم تو ستادشم براش خرج هم کردیم ولی یک ریال نگرفتیم(البته برای این کارا پول گرفتم از هردو جناح الانم این نظرو دارم از یه پروکسی سرور هندی10 ip با 10 مگ سرعت میدم :)) :)) )

ولی الان طرفدار خودم هستم

بازم در کل خوشحالم که موسوی رای نیاورد

.......... جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 23:00

سرباز باش ولی کوتاه نیا

من هیچ گاه از اندیشه هایم کوتاه نیامده ام!!!!

سهند جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 23:39

میزان رای ملت بود
میزان رای رهبر است!

به علت آزادی بیان در همکلاسی نظر شما رو پاک نکردم ولی به شدت با نظر شما مخالفم

نقد ما بر عملکرد دولت وقت، جز نثار هدیه نیست!

به حق بر این باورم!

مهرداد باقری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 23:43

سلام الیار عزیز - دوست خوبم
در زمان حضرت علی (ع) مردم با چنین تفکری اتحاد پیشه کردند که شاهد انزوای آن بزرگوار بودیم.
اتحاد عالیست ولی نه هر اتحادی .
وفای به پیمان هم خوبست ولی چه پیمانی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد