KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بیانیه شماره ۵ میرحسین موسوی خطاب به مردم شریف ایران

نگذارید دروغگویان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را از شما بربایند
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل 
مردم شریف و هوشمند ایران 
این روزها و شب‌ها نقطه عطفی در تاریخ ملت ما در حال شکل گرفتن است. مردم از یکدیگر و درمیان جمعشان از اینجانب سوال می‌کنند که چه باید کرد و به چه سو باید رفت. بر عهده خویشتن می‌بینم که آنچه را باور دارم با شما در میان بگذارم، با شما بگویم و از شما بیاموزم، باشد که رسالت تاریخی‌مان را از یاد نبریم و شانه از بار مسئولیتی که سرنوشت نسل‌ها و عصرها بر دوش ما گذاشته است خالی نکنیم.

سی سال پیش از این در کشورما انقلابی به نام اسلام به پیروزی رسید؛ انقلابی برای آزادی، انقلابی برای احیای کرامت انسان‌ها، انقلابی برای راستی و درستی. در این مدت و به خصوص در زمان حیات امام روشن ضمیر ما سرمایه‌های عظیمی از جان و مال و آبرو در پای تحکیم این بنای مبارک گذارده شد و دست‌آوردهای ارزشمندی حاصل آمد. نورانیتی که تا پیش از آن تجربه نکرده بودیم جامعه ما را فراگرفت و مردم ما به حیاتی نو رسیدند که به‌رغم سخت‌ترین شداید برایشان شیرین بود. آنچه مردم به دست آورده بودند کرامت و آزادی و طلیعه‌هایی از حیات طیبه بود. اطمینان دارم کسانی که آن روزها را دیده‌اند به چیزی کمتر از آن راضی نمی‌شوند. آیا ما مردم شایستگی‌هایی را از دست داده بودیم که دیگر آن فضای روح انگیز را تجربه نمی‌کردیم؟ من آمده بودم بگویم چنین نیست؛ هنوز دیر نیست و هنوز راهمان تا آن فضای نورانی دور نیست. آمده بودم تا نشان دهم می‌توان معنوی زندگی کرد و در عین حال در امروز زیست. آمده بودم تا هشدارهای اماممان را درباره تحجر بازگو کنم. آمده بودم تا بگویم گریز از قانون به استبداد می‌انجامد؛ تا به یاد آورم که اعتنا به کرامت انسان‌ها پایه‌های نظام را تضعیف نمی‌کند، بلکه استحکام می‌بخشد. آمده بودم تا بگویم مردم از خدمتگزارانشان راستی و درستی می‌خواهند و بسیاری از گرفتاری‌های ما از دروغ برخاسته است. آمده بودم تا بگویم عقب‌ماندگی، فقر، فساد و بی‌عدالتی سرنوشت ما نیست. آمده بودم تا بار دیگر به انقلاب اسلامی آن گونه که بود و جمهوری اسلامی آن گونه که باید باشد، دعوت کنم. 
من در این دعوت بلیغ نبودم، ولی پیام اصیل انقلاب حتی از بیان نارسای من آنچنان دلنشین بود که نسل جوان را، نسلی که آن روزگاران را ندیده بود و میان خود و این میراث بزرگ احساس فاصله می‌کرد، به هیجان آورد و صحنه‌هایی را که تنها در ایام نهضت و دفاع مقدس دیده بودیم بازسازی کرد. حرکت خودجوش مردم رنگ سبز را به عنوان نماد خویش برگزید. اینجانب اعتراف می‌کنم که در این امر پیرو آنان بودم. و نسلی که به دوری از مبانی دینی متهم می‌شد در شعارهای خود به تکبیر رسید و به «نصر من الله و فتح قریب» و «یاحسین» و نام خمینی تکیه کرد تا ثابت کند این شجره طیبه هرگاه که به بار می‌نشیند میوه‌هایش شبیه به هم است. این شعارها را کسی جز آموزگار فطرت به آنان نیاموخته بود. چقدر بی‌انصافند کسانی که منافع کوچکشان آنها را وا می دارد تا این معجزه انقلاب اسلامی را ‌ساخته و پرداخته بیگانگان و «انقلاب مخملین» بنامند. 
اما آن چنان که می‌دانید همگی ما در راه این تجدید حیات ملی و تحقق آرمان‌هایی که در دل و جان پیر و جوان ما ریشه دارند با دروغ وتقلب روبرو شدیم و آن چیزی که از عواقب قانون‌گریزی پیش‌بینی کرده بودیم به صریح‌ترین شکل ممکن و در نزدیک‌ترین زمان تحقق یافت. 
استقبال عظیم از انتخابات اخیر در درجه نخست مرهون تلاش‌هایی بود که برای ایجاد امید و اعتماد در مردم صورت گرفت تا برای بحران‌های مدیریتی موجود و نارضایتی‌های گسترده‌اجتماعی، که انباشت‌شان می‌تواند کیان انقلاب و نظام را نشانه برود، پاسخی شایسته فراهم شود. اگر این حسن‌ظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واکنش نشان دهند مسیرهای خطرناکی در پیش خواهد بود که مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده کسانی است که رفتارهای مسالمت‌آمیز را تحمل نمی‌کنند. 
اگر حجم عظیم تقلب و جابه‌جایی آرا، که آتش به خرمن اعتماد مردم زده است، خود دلیل و شاهد فقدان تقلب معرفی شود، جمهوریت نظام به مسلخ کشیده خواهد شد و عملا ایده ناسازگاری اسلام و جمهوریت به اثبات می‌رسد. این سرنوشت دو گروه را خوشحال خواهد کرد؛ یک دسته آنان که از ابتدای انقلاب در مقابل امام صف‌آرایی کردند و حکومت اسلامی را همان استبداد صالحان ‌دانستند و به گمان باطل خود می‌خواهند مردم را به زور به بهشت ببرند و دسته دیگر که با ادعای دفاع از حقوق مردم اساسا دیانت و اسلام را مانع تحقق جمهوریت می‌دانند. هنر شگرف امام باطل کردن سحر این دوگانه‌‌انگاری‌ها بود. من آمده بودم تا با تکیه بر راه امام تلاش ساحرانی را که دوباره جان گرفته‌اند خنثی کنم. 
اکنون مقامات کشور با صحه گذاشتن بر آنچه در انتخابات گذشت مسئولیت آن را پذیرفته‌اند و برای نتایج هرگونه تحقیق و رسیدگی بعدی حد تعیین کرده‌اند، به صورتی که این رسیدگی‌ها موجب ابطال انتخابات نشود و نتایج آن را تغییر ندهد، حتی اگر در بیش از 170 حوزه انتخاباتی تعداد آرای به صندوق ریخته شده بیشتر از تعداد واجدین شرایط باشد. 
از ما خواسته می‌شود که در این شرایط شکایت خود را از طریق شورای نگهبان پیگیری کنیم، حال آن که این شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات عدم بی‌طرفی خود را به اثبات رسانده است و نخستین اصل در هر داوری رعایت بی‌طرفی است. 
اینجانب همچنان قویا اعتقاد دارم درخواست ابطال انتخابات و تجدید آن حقی مسلم است که باید به صورتی بی‌طرفانه از طریق یک هیئت مورد اعتماد ملی مورد بررسی قرار گیرد، نه آن که پیشاپیش امکان ثمربخش بودن آن منتفی اعلام شود، یا با طرح احتمال خونریزی، مردم از هرگونه راهپیمایی و تظاهرات بازداشته ‌شوند، یا شورای امنیت کشور به جای پاسخگویی به سوالات مشروع در خصوص نقش لباس‌شخصی‌ها در حمله به افراد و اموال عمومی و ایجاد التهاب در حرکت‌های مردمی به فرافکنی بپردازد و مسئولیت فجایع به وجود آمده را بر عهده دیگران بگذارد. 
اینجانب چون به صحنه می‌نگرم آن را پرداخته شده برای اهدافی فراتر از تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت، که تحمیل نوع جدیدی از زندگی سیاسی بر کشور می‌بینم. من به عنوان یک همراه که زیبایی‌های موج سبز حضور شما را دیده است هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد. در عین حال بر اعتقاد راسخ خویش مبنی بر باطل بودن انتخاباتی که گذشت و استیفای حقوق مردم پای می فشارم و علیرغم توانایی‌های اندکی که در اختیار دارم براین باورم که انگیزه و خلاقیت شما مردم همچنان می‌تواند حقوق مشروع تان را در چهره‌های مدنی جدید مورد پیگیری قرار دهد و محقق کند. مطمئن باشید که اینجانب همواره در کنار شما خواهم ماند. آنچه این برادر شما در در یافتن این راه‌حل‌های جدید، خصوصا به جوانان عزیز توصیه می کند این است که نگذارید دروغگویان و متقلبان پرچم دفاع از نظام اسلامی را از شما بربایند و نا اهلان و نامحرمان، میراث گرانقدر انقلاب اسلامی را که اندوخته از خون پدارن راستگویتان است از شما مصادره کنند. با توکل به خداوند و امید به آینده و تکیه بر توانمندی‌هایتان حرکات اجتماعی خود را پس از این نیز براساس آزادی‌های مصرح در قانون اساسی و اصل امتناع از خشونت پیگیری کنید. ما در این راه با بسیجی روبرو نیستیم؛ بسیجی برادر ماست. ما در این راه با سپاهی روبرو نیستیم؛ سپاهی حافظ انقلاب و نظام ماست. ما با ارتش روبرو نیستیم؛ ارتش حافظ مرزهای ماست. ما با نظام مقدس خود و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم. این ساختار حافظ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ماست. ما با کجروی ها و دروغ گویی ها روبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم؛ ا صلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامی . 
ما به دست اندرکاران توصیه می کنیم برای برقراری آرامش در خیابان ها مطابق اصل 27 قانون اساسی امکان تجمع های مسالمت آمیز را نه تنها فراهم کنند، بلکه چنین گردهم آیی هایی را تشویق کنند وصدا و سیما را از قید بدگویی ها و یک طرفه عمل کردن ها رها سازند. بگذارند صداها قبل از آن که به فریاد تبدیل شود به صورت استدلال و مجادله احسن در این رسانه جاری، تصحیح و تعدیل گردد. بگذارند جراید نقد کنند، خبرها را آنچنان که هست بنویسند و در یک کلام فضایی آزاد برای مردم جهت ابراز موافقت ها و مخالفت های خود آماده سازند. بگذاریم آنهایی که علاقه دارند تکبیر بگویند و آن را مخالفت با خود تلقی نکینم. کاملا مشخص است که در این صورت احتیاجی به حضور نیروهای نظامی و انتظامی در خیابان ها نخواهد بود و با صحنه هایی که دیدن آنها و شنیدن خبر آنها دل هر علاقمند به انقلاب و کشور را به درد می آورد، روبرو نخواهیم بود. 

برادر و همراه شما - میرحسین موسوی

منبع


نظرات 30 + ارسال نظر
محمدحسین باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:12

معلومه دیروز رهبر بدجوری سوزوندتش که این قدر طولانی نامه داده ها !

رویا عکاسی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:13

سمین یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:15

اقای باقری ولی انگار موسوی بیشتر شمارو سوزونده

سبز مثل ایران یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:16

مرسی خانم سیمین حرفت به جا بود به امید ایرانی سبز

مهرداد باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:24

تشابه فامیل بنده با آقای محمد حسین باقری هم دردسری شده.
لطفا دوستان از این به بعد اسم هم ببرید در کنار فامیل
ممنون

م.ب یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:27

یکی نیست به این مردک بگه آخه اگه حرفی داشتی و حقی ازت ضایع شده چرا بلند نشدی مثل رضایی امروز بری خبرگان؟؟؟؟


نه دیگه !!
این چه معنی ای داره به جز خائن بودن موسوی!!!؟

خبرگان نبود شورای نگهبان بود

مهرداد باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:32

لطفا نظر خودتون رو بدون هر گونه توهین بنویسید
از این به بعد هرگونه نظر توهین آمیز حذف خواهد شد

سمیرا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 00:33

زنده با باقری ولی مهردادش نه حسینش.زنده باد فرهنگ زنده باد

ک یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:03

آقای نوروزی کمی ادب هم چیز خوبیه

مهرداد باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:05

برای بار دوم :
لطفا از الفاظ رکیک استفاده نکنید
خواهشا استفاده نکنید .
نظرتون رو بدون حرف رکیک بیان کنید
در غیر اینصورت نظرتون حذف خواهد شد

کیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:11

متاسفانه اکثرا درک درستی از اتفاقات کنونی ندارید.
در این انتخابات موسوی پیروز شد و فکر میکنم برای اکثریت واضح است.
اتفاقی که افتاده است و مردم به آن اعتراض دارند(حتی بعضی از طرفداران احمدی نژآد) کودتا است.اگر این اتفاق با استفاده از انتخابات رخ نمیداد بدون شک کمی دیر تر به وقوع می پیوست.نکته ی مهم دیگر این است که این جنبش کاملا خودجوش است و بر ضد نظام نیست بر ضد و کودتا و کسانی است که در پیاده سازی آن شرکت دارند.

ترنم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:14

دوستان اصلاح طلبی که اینجا مطلب می نویسن (مثل آقا مهرداد) واقعا پاکی و مومن بودنشونو ثابت کردن و دیگران هم که لازم به ذکر نیست خودشونو خوب نشون می دن - واقعا تحسین برانگیزه که افراد صالح و انتقاد پذیر پست می زنن و نظرات پست رو هم باز میذارن و در عین حال اجازه توهین به مخالف را نمی دن ولی مخالفان متأسفانه..........

ترنم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:15

راستی زنده باد میرحسین و یاران پاکش - و البته بقیه ی برادران و خواهران هموطن

ترنم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:19

کیا خان زنده باشی با نظرت کاملا موافقم

م.ب یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:40

ببخشید. درست می گین نگهبان!

م.ب یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 01:53

تجمعات خیابانی ناشی از نبود مستندات است

فتحی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 03:44

انا لله و انا الیه راجعون خدمت بنیانگذار فقید انقلاب: امروز به پشتوانه ی دولت نه تنها توی دهان ملت میزنند، بلکه خاک وطنمان را خون فرزندانت رنگین کرده

محمد مهدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 08:39

چشم رهبر کبیر انقلاب روشن!!!!!!!!
چه خوب از فرمان ولایت فقیه سرپیچی کرد و مردم را برای رسیدن به قدرت جلو انداخت تا بمیرند و خونشان فرش قرمز راهش شوند

سبز مثل ایران یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 09:35

آقا کیا و خانم ترنم منم با نظرات شما موافقم بعضی ها سرشون را مثل کبک تو برف کردن و کور خود و بینای دیگران شدن متاسفم برای یه همچین افرادی که این همه جمعیت خودجوش را نمیبین (ای کاش از اون شب انتخابات ساعت 1 در بیت رهبری خبر داشتین حیف که نمیتونم...............)

. یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 09:46

میرحسین اگه چیزی میخواست و داشت از راه قانون وارد میشد

سبز مثل ایران یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 10:12

آقا یا خانم نقطه (دوست عزیزی که با . نظر دادن) قانون یک مللکت باید هم از نظر اساسی و هم از نظر مدنی مورد تایید باشد قانونی که دستکاری بشه راه بجایی نمیبره جز اینکه دورغی دیگر به دورغها اضافه کنه به قول حکیم ابوعلی سینا برای پوشاندن یک دروغ باید 1001 دروغ گفت الان اینجوریه چون یک دروغ (اونم از نوع بزرگش) به مردم گفته شد الان قانون هم به دروغ متوسل میشه تا اون 1000 دورغی که گفته برملا نشه اما خدای احد و واحد نظاره گر کارهای ماست و امیدوارم هرچه زودتر حق هرکسی که دروغ میگه را بده خدایا حقمونو بگیر از ظالمان

محسن ب یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:24

کاش موسوی و طرفدارانش یاد میگرفتند که به ارای ملت احترام بگذارند و فقط خودشان نبینند

امیرحسین افشار یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:24

باسلام خدمت تمام دانشجویان فهیم بالاخص آقای کیا و]انم ترنم و....
آقای کیا وخانم ترنم وتمامی عزیزانی که اینچنین قاطعانه نظرشخصی خودتونو به تمام ملت بست میدین!
فارغ از اینکه چه کسی پیروز و چه کسی مقهور انتخابات دهم شد ولی چطور میتونین حمایت دولت های فاسدی مثل آمریکا و اسراییل وانگلیس وفرانسه و... ومهم تر از اون افراد منحرف وفاسقی مثل فرزندان هاشمی رفسنجانیو از مهندس موسویتون رو توجیه کنین!!!؟؟؟؟
مگر نه اینکه حامیان هرکسی نمود افکار وگرایشات اون فرد هستن؟!
اگه آقای موسوی اینقدر بی صبرانه خواستار نجات جامعه اسلامیه چرا با مصاحبه های خودش وخانم به اصطلاح قرآن پژوهش با رسانه های ضداسلامی باعث دشمن شاد شدن دولت های اسلام ستیز استکباری میشن!!!؟؟
دوستان عزیز شما دانشجویین وشایسته نیست اینچنین کورکورانه ومتعصبانه با حقایق برخورد کنین!
در نهایت از همه دوستان از هرطیف فکری که هستن میخام که آخرت خودشونو واسه دنیای دیگری هزینه نکنن.
بهترین آرزوهارو براتون آرزومندم....

مهدی دالبند-کارشناسی ارشد مهندسی م یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 12:04

با عرض سلام خدمت همه دوستان. عزیزان امروز مملکت ما در شرایط بسیار حساسی قرار داره.مشکلاتی که امروز پیش اومده فقط بخاطر اینه که از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سرپیچی می شه.اول اینکه قبل از انتخابات باید قانونی تبلیغات انجام بشه ثانیا بعد از انتخابات هم اعتراضات باید فقط از طریق قانون پیگیری بشه.باید به راهنماییها و نصایح رهبر انقلاب عملا توجه بشه. هتک حرمت و توهین به بزرگان انقلاب از نظر قانونی و شرعی و اخلاقی اصلا مورد تایید نیست و فقط به نفع دشمنهای مردم و انقلابه. من از همتون سوال میکنم چرا دولتهای غربی در برابر جنایتهای اسراییل در غزه که همه ما شاهد اون بودیم سکوت کرد؟ و چرا همون دولتها امروز برای ما دایه مهربانتر از مادر شدن و از اغتشاش گران بطور رسمی حمایت می کنن؟ از همتون خواهش میکنم که هشیار باشین و یادمون باشه که امنیت از نعمتهایست که تا از دست نره قدرشو نمیدونیم.

کیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 12:06

اگر به روند اتفاقات توجه کنید درک می کنید که چرا همون فاسدان با احمدی مخلف هستند.من هم قبول دارم که آمریکا ،انگلیس ،فرانسه در طول تاریخ در سیاست های خارجه ی بسیار پست و کثیف بودند اما کسی فسادی از اوباما ندیده.یا مثلا آلمان ،اگر این چند روز در جریان اتفاقات می بودید متوجه می شدید که یکی از عوامی که باعث شد انگلا مرکل دولت رو محکوم کنه تظاهرات و فشارهای ایرنی های آلمان بود.بقیه کشور ها هم مجبور شدند ایران رو محکوم کنند.برای خیلی از کشورها احمدی بهتر از هر شخص دیگریست چون منافع آنها را تامین میکنه حتی اسراییل.نهادهای بین المللی هم که محکومش کردن.

مهشید علیمحمدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 12:57

" گریز از قانون به استبداد می‌انجامد"
آیا وا قها ایشان به این گفته ی خود اعتقاد دارند؟!؟!؟
کجای قانون اساسی آمده که به این گونه میشود رای مردم را باطل اعلام کرد؟!
مگر قانون راه برای شما نگذاشته است؟ مگر آن راه شورای نگهبان نیست؟؟



"اعتنا به کرامت انسان‌ها "
کرامت انسانی را چه مینامید؟!
کرامت انسانی این است شیشه ماشین هایی که عکس رهبر دارند خورد شود؟
اعتنا به کرامت انسانی این است که روی ماشین ها تا نیمه های شب زنان رقص ها ی "..." کنند؟!



"اگر این حسن‌ظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واکنش نشان دهند مسیرهای خطرناکی در پیش خواهد بود که مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده کسانی است که رفتارهای مسالمت‌آمیز را تحمل نمی‌کنند."
پس برنامه ی خشونت را از هم اکنون پایه ریزی کرده اید!!!؟
البته هیچ کس بویی از رفتار های مسالمت آمیز از موج سبزی که در خیابان ها راه انداخته اید نمیبیند!!!
مسالتتان را تعریف کنید!؟



"حکومت اسلامی را همان استبداد صالحان ‌دانستند و به گمان باطل خود می‌خواهند مردم را به زور به بهشت ببرند"
چه کسی در سال های اول انقلاب میخواست مردم را به بهشت ببرد؟!
آیا همین طرفداران شما نبودند که اسید بر صرت دختر و زنان مردم میپاشیدند؟
آیا شما نبودید که برای کارمندان لباس مناسب را رنگ تیره نامیدید و کارمندان مرد را نمی گذاشتید آستینشان کوتاه باشد؟!
آیا طرفداران شما نیستند که در آن سال ها موی مرد ها را کوتاه میکردند؟!؟!؟!؟!؟
خوب است مردم یادشان نرفته!! این جوان ها هم اگر میدانستند که این طرفداران شما چه کردند هرگز به سوی شما نمی آمدند!!!



"تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت"
چه کسی دارد دولت خود را به مردم تحمیل میکند؟!
چه کسی دارد دیکتاتوری را پایه ریزی میکند؟!
چه کسی می خواهد خود را به زور چماق بر سر این مردم بنشاند؟!



"هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد"

پس چرا به پایگاه های نظامی حمله میکنید؟!
پس چرا از اسلحه خانه ها اسلحه می دزدید؟!
پس چرا به مردمی که از شما حمایت نمی کنن سنگ پرتاب میکنید؟!!



شما که رهبر را قبول ندارید دم از انقلاب و نظام میزنید؟!
رهبر نقطه ی اتکای این مردم به نظام است!!
مردم برای رهبر و نظام است که رای میدهند!
تو خود را بالاتر از رهبر میدانی؟!

هیچ میدانی اگر رهبر بگوید مردم به خیابان ها بریزند صدای پای مردم گوش شما را کر خواهد کرد؟!
هیچ میدانی این مردم خون خودشان را به رهبرشان هدیه کرده اند؟!

تو می خواهی در مقابل رهبر این مردم قد علم کنی!؟!؟؟!؟؟!؟!
تو میخواهی در مقابل رهبر این مردم قد علم کنی؟!؟؟؟!؟!؟؟!

محسن یوسفیان یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 13:56

فقط احمدی نژاد....ما همه باید پیرو مقام معظم رهبری باشیم

ایرانی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:36

ایا انقلابی دیگر نزدیک است؟
پاسخ را به زمان بسپاریم

فاطیما دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 12:20

قابل توجه خانم مهشید علی محمدی و حامیان احمدی نژاد
" گریز از قانون به استبداد می‌انجامد"
شورای نگهبانی که فقط احمدی نژاد را میشناسد و بس,دیگر بود و نبودش فرقی نمی کند.
"اعتنا به کرامت انسان‌ها "
ببینید رهبر چه کرده که مردم چه میکنند! رهبری که جز حمایت احمدی نژاد هیچ نمی داند,رهبر نیست,مدافع کارهای احمدی نژاد است!!!!!!!!
"اگر این حسن‌ظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واکنش نشان دهند مسیرهای خطرناکی در پیش خواهد بود که مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده کسانی است که رفتارهای مسالمت‌آمیز را تحمل نمی‌کنند."
همه می دانند که رفتارها و اغتشاشات رخ داده,کار حامیان موسوی نیست. کار همان افرادی است که میخواهند به اسم موسوی او را از چشم حامیانش بیاندازند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"حکومت اسلامی را همان استبداد صالحان ‌دانستند و به گمان باطل خود می‌خواهند مردم را به زور به بهشت ببرند"
آیا "مثلا" اسید پاشیدن بر صورت دختر و زنان انسانی تر است یا اسلحه به دست گرفتن و زن حامله را هدف قرار دادن و گلوله بارانش کردن؟ کدام یک؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!!!!!!!!!
"تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت"
این مردم هستند که خواهان عدالتهای موسوی اند. دیکتاتور همان کسی است که میخواهد با تقلب به هر قیمتی که شده_حتی کشت و کشتار جوانان_صندلی قدرت را به دست گیرد.
"هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد"
پایگاه های نظامی و بسیجیانش همان هایی هستند که با کلاشینکف به جان مردم می افتند و همه را به رگبار می بندند.
همان اسلحه ها هستند که قاتل جان مردم شده اند.



مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر.

فاطیما دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 12:55

در ضمن همان طور که رهبر خود را بالاتر از همه مردم میداند و با لباس پیغمبر و با اسم امام زمان بازی میکند و دین را بازیچه دست خود و راهی برای بیشتر از این به قدرت رسیدن و دیگران را به قدرت رساندن میداند,مسلم است که باید در مقابل او ایستاد.
شما از زبان چه کسی حرف میزنید؟؟؟؟؟؟
آیا شما همه مردمید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد