KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

طول معیار با قابلیت اسکرول - آزمایشی

سلام

زین پس یه صورت آزمایشی پست های متجاوز از طول معیار در صفحه اصلی به صورت اسکرول نمایش داده خواهند شد. این عمل برای جلوگیری از به هم ریختن صفحه اصلی در صورت وجود پست های طویل می باشد و به معنی لغو قانون طول معیار نیست.
















نمونه این اسکریپت را می توانید در همین پست مشاهده کنید.

در ادامه پست دوست خوبم حسن نوروزی

اول میخواستم ماه پربرکت رمضان رو به همه دوستان تبریک عرض کنم و همینطور میخواستم موردی رو به عرض سایرین برسونم :  

امشب بنده و دوست خوبم آقای نوروزی داشتیم در مورد وضعیت وبلاگ بعد از تغییر مدیریت حمید توکلی صحبت می کردیم.فکر کنم بد نباشه متن چت بین خودمون رو عینا" قرار بدم تا نظرات دوستان دیگه رو هم در این مورد بدونیم... 

 

ادامه مطلب ...

درخواست

 از مرتضی می خوام یه فکری به حال بعضی پستا بکنه این باقری اینجا رو یا با بیل برد تبلیغاتی سینما اشتباه میگیره یا با برد اطلاع رسانی موسیقی های مجاز ارشاد بابا اینجا همکلاسی و یک وبلاگ دانشجویی است

گرگ و میش با صدای محسن یگانه !


نسخه کامل آهنگی که در فیلم گرگ و میش بود ( در این فیلم بنیامین هم خونده بود و خاطره حاتمی و خجسته رستگاران بازی کردند )

تلنگر

به نام خدا 

 سلام یه همه همکلاسی های عزیز 

حلول ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم امیدوارم که بتونیم حداکثراستفاده رو از این ماه پر برکت ببریم 

 راستش رو بخواهین هدفم از زدن این پست تبریک گفتن ماه رمضان نبود بیشتر وقتی که تعداد بازدیدکننده ها رو خوندم و به ظاهر وبلاگ نگاه که کردم میدیدم خیلی از قوانین همکلاسی به راحتی زیر پا گذاشته شده و هیچ نظارتی هم بهش نیست . 

 مثلا همین الان ۷تا پست توی صفحه اول هست که اون نقطه پایینش ظاهر شده ولی کسی نیست که بهش نظارتی داشته باشه راستش خواستم بگم که از مدیر وبلاگ آقای قاسم پور به خاطر زحماتی که کشیده تشکر میکنم ولی باید بیشتر تلاش کنه تا زحمت دوست خوبمون حمید توکلی هدر نره. 

 بازم ببخشید که وقتتون رو گرفتم ولی خب به نظرم باید یکی این ها رو میگفت. 

 روزهای حوب و پرباری داشته باشید

نظر سنجی در مورد تصویب قانون ممنوعیت متون فینگلیش

با سلام

یکی از قوانینی که در خیلی از وبلاگها و وبسایت های بزرگ رعایت میشه قانون ممنوعیت استفاده از فونت انگلیسی برای نوشتن جملات فارسی است. ( همان فینگلیش یا پینگلیش ).

با توجه به اعتراض بسیاری از دوستان نسبت به تعدادی از پست های فینگلیش! این تصمیم گرفته شد که بندی به قوانین همکلاسی جهت ممنوعیت درج این نوع نوشتار در همکلاسی تصویب شود.

دوستان خوب همکلاسی لطفا نظراتتون رو در این مورد در قسمت نظرات این پست بیان کنید. از انتقادات و پیشنهادات شما جهت اصلاح قوانین همکلاسی استفاده خواهد شد.

عکس هایی از طبیعت زیبای شمال و لشکری که به ما حمله کرده بودند...

ابرهایی که از ارتفاع

هراس دارند

مه را می سازند

و گدازه های فرو مانده در دل زمین

که طالب خورشیدند

کوه ها را شکل می بندند

میبینی؟

هدف چگونه تقدیر را می سازد...

شاعر:امیر عسگری


ادامه مطلب ...

سریال شبکه یک برای رمضان تغییر کرد.

محمدحسین لطیفی کارگردان بسیار معروف کشورمان که نردبام آسمان را ساخته است و قرار بود بعد از ماه رمضان به طور هفتگی این سریال پخش شود اما با تغییر برنامه شبکه یک این سریال جایگزین شب هزار و یکم که ماهیتی جنگی دارد شد.

این سریال لطیفی تاریخی است و در آن این بازیگران بازی میکنند :

 ویشکا آسایش ، برزو ارجمند، حسن پورشیرازی، وحید جلیلوند، ماهچهره خلیلی، شبنم قلی‌خانی،  و فرهاد قائمیان


محمدحسین لطیفی سریال های موفق سفرسبز و صاحبدلان و همسایه ها و وفا را ساخته است.


و در سینما هم توفیق اجباری و روز سوم و دختر ایرونی از آثار وی هستند.

دانلود آهنگ حسرت آرش شاهوران

 

اینم آهنگی که دوستان درخواست کردند روی عکس کیلیک کنید

مصاحبه با امیر رباط

                                        Picbaran

با سلام خدمت دوستان گرامی وهمکلاسی های عزیز٬ برای مصاحبه این هفته به  

 

سراغ امیر رباط از بچه های ورودی سال ۸۷ رفتیم.در این مصاحبه  

 

امیر رباط (mahdi mahdi2)  و من هم طبق معمول با رنگ آبی صحبت می کنیم. 

 

ادامه مطلب...

زنان حدود 16 ماه از عمر را در حال گریه می‌گذارنند

 بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، زنان حدود 16 ماه از عمر را در حال گریه می‌گذارنند.

ادامه مطلب ...

جهان سوم

بعضی سوختن ها جوری هستند که تو امروز میسوزی، اما فردا دردش را حس میکنی...

 

داستان کیفیت زندگی و "رشد" آدمها در جاهایی که "جهان سوم" نامیده میشوند، مثل همین جور سوزش هاست ...

 

از هر دوره که میگذری، میسوزی و در دوره بعد دردش را میفهمی...

 

شادی ها و دغدغه های کودکی ما :در همان گوشه دنیا که "جهان سوم" نامیده میشود، شادی های کودکی ما درجه سه است، ولی دغدغه های ما جدی و درجه یک...

شادی کودکیمان این است که کلکسیون"پوست آدامس"جمع کنیم...

یا بگردیم و چرخ دوچرخه ای پیدا کنیم و با چوبی آن را برانیم...

ادامه مطلب ...

نام تو بر زبانم

 تیر آرش در کمانم               نام ایران بر زبانم 

 

    سرکشم چون کوه آتش       آتشم، آتشفشانم 

  

چون سیاوش پاک پاکم       همچو رستم پهلوانم 

 

 

، کاوه ام تارپود کاویانم       من ز ماد و از هخایم 

 

 از ارشک، ساسانیانم، مازیارم، بابکم من رهبر آزادگانم  

 

 جشن یلدا، جشن نوروز هم مهرگانم، 


زاده پاک اهـــورا، از نژاد آریـــانم

از عشق بگو..........

عشق وحشی است وان لحظه که کسی تلاش در اهلی کردنش کند نابود میشود
عشق گردبادی است از ازادی از بودن وحشی از بودن خود به خود
نمی توانی عشق را اداره کنی کنترلش کنی کنترل که شود دیگر مرده است عشق ان زمان کنترل میشود که کشته باشیدش اگر زنده باشد کنترلت می کند

ادامه مطلب ...

بچه های صنایع یکمی فعال باشین !!

باز هم توی سایتای که دانشگاه ها توش هستن اسمی از خواجه نصیر نبود. 

بر طبق اظهارات رئیس دانشگاه (که اسمشون یادم نیست)در روز امتحان شیمی که دانشکده صنایع خواجه نصیر یکی از معتبر ترین هاست اما در سایت شبکه مهندسین صنایع (isen) اسمی از خواجه نصیر نیست. از بچه های صنایع خواهش میکنم یکمی فعال تر باشن تا اسم صنایع خواجه نصیر زبان زده همه بشه تا هر سایت معتبری از صنایع رو میبینی اسمی از خواجه نصیر توش باشه !! در مورد شبکه مهندسین صنایع خودتون میتونین اینجا ببینین . 

 

اگه فکر میکنین من اشتباه می کنیم با دلیل منو از اشتباه در بیارین.

جرات تلاش کردن

رام کنندگان حیوانات سیرک برای مطیع کردن فیلها از ترفند ساده ای استفاده می کنند. زمانی که حیوان هنوز بچه است، یکی از پاهای او را به تنه درختی می بندند. حیوان جوان هر چه تلاش می کند نمی تواند خود را از بند خلاص کند اندک اندک این عقیده که تنه درخت خیلی قوی تر از اوست در فکرش شکل می گیرد. وقتی حیوان بالغ و نیرومند شد ،کافی است شخصی نخی را به دور پای فیل ببندد و سر دیگرش را به شاخه ای گره بزند. فیل برای رها کردن خود تلاشی نخواهد کرد . پای ما نیز ، همچون فیلها،اغلب با رشته های ضعیف و شکننده ای بسته شده است ، اما از آنجا که از کودکی قدرت تنه درخت را باور کرده ایم، به خود جرات تلاش کردن نمی دهیم، غافل از اینکه برای به دست آوردن آزادی ، یک عمل جسورانه کافیست .

پائولو کوئیلو


اگر زن خوب بود..

به نام خدا 

 

همه ما به قدرت پروردگار یگانه خود ایمان داریم و می‌دانیم توانایی او در حدی است که ....    نه! نه! توانایی او حد و مرز ندارد.. او هر امری را که بخواهد با یک اشاره و حتی کمتر از یک اشاره انجام می دهد..  

درست؟؟  

 

 پس: 

 اگر واقعا خانم ها خوب بودند، خدا واسه خودش یکی می گرفت!

دین مداری و یا دین ستیزی

 

 چند روز پیش یه آخوندی  رو دیدم که قبل از این که بره حوزه و دنبال سیاست شغلش چوپونی بود بهش گفتم بابا شما هم  ... شما که تا دیروز دنبال گوسفند بودی اون هم  نه گذاشت و نه برداشت گفت تا دیروز دنبال گوسفند بودم حالا امروز گوسفند ها دنبال من هستند . 

منم بهش گفتم تو یه دهی روستایی تو مسجدش یه کفش دزدی بود که سر نماز کفش ها رو

ادامه مطلب ...

زندگی

لطفا با دقت این شعر رو بخونین.

زندگی جذبه دستی است که م یچیند.

زندگی نوبر انجیر سیاه، در دهان گس تابستان است.

زندگی، بعد درخت است به چشم حشره.

زندگی تجربه شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

ادامه مطلب ...

هنرمندی که با دلش می خواند ...

۲۷ مرداد ،سالروز زمینی شدن هنرمندی که با دلش می خواند،خجسته باد 

 

 

 

سٌر فیس ..( نمیدونی )

تمامی مجودات زنده بعد از مرگ فاسد میشن ( حیوانات ؛ میوه ها ؛ گیاهان ..)

اما انسان تنها موجودیه که قبل از مرگ امکان فاسد شدنش هست .. .. .. .. /


پ.ن : میان آنچه باید باشدا نیستــ .

none comm allowed

صورتحساب

 پسر بچه ای یک برگ کاغذ به مادرش داد . 

مادر که در حال آشپزی بود ،دستهایش را با حوله تمیز کرد و نوشته را با صدای بلند خواند.

او نوشته بود :

صورتحساب !!!

 کوتاه کردن چمن باغچه 5.000 تومان 

 مراقبت از برادر کوچکم 2.000 تومان 

 نمره ریاضی خوبی که گرفتم 3.000 تومان 

 بیرون بردن زباله 1000 تومان 

جمع بدهی شما به من :12.000 تومان !

مادر نگاهی به چشمان منتظر پسرش کرد،چند لحظه خاطراتش را مرور کرد و سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب این را نوشت:

ادامه مطلب ...

اقایون نخوانند ... (طنز روز بر ضد مردان ایرانی)

faghat tanzeee....
فرق شوهر کردن و سگ نگه داشتن چیه؟
سگ گند به فرشت میزنه ، مرد به زندگیت
به مردی که نود و نه درصد مغزش از بین رفته چی میگند؟
خواجه
فالگیر : فردا شوهرتون میمیره
زن : اینو که خودم میدونم . بهم بگو گیر پلیس می افتم یا نه؟
وقتی یه زن میبینه که شوهرش داره زیکزاک تو حیاط میدوه باید چیکار کنه؟
هیچی ، باید بهتر هدف بگیره و به شلیک کردن ادامه بده
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

ادامه مطلب ...

توضیح دفتر حضرت آیت الله صانعی درباره اتهام توهین به رئیس جمهور

  

پایگاه اطلاع رسانی دفترحضرت آیت الله العظمی صانعی اعلام کرد؛ منظور آیت الله صانعی از کلمه حرامزاده احمدی‌نژاد نبوده است...

ادامه مطلب ...

نوبت تحلیل ما

 به نام خدا  

 

خبرگزاری‌های اصلاح طلب: در کیفر خواست نوجوان یهودی که در روز ۲۴ خرداد در محل پل کالج تهران دست گیر شد آمده است: من به جرم به آتش کشیدن بانکی در تهران بازداشت شدم و ...   وی (متهم) در ادامه افزود: من در خیابان فاطمی دستگیر شده و به زندان اوین منتقل شدم.. 

  

نوبت تحلیل ما: در ادامه به توضیح مواردی که باعث این ابهام شده است می‌پردازیم.. 

۱ - به احتمال خیلی زیاد این نوجوان یهودی که یکی از عوامل انقلاب مخملی به حساب می‌آید در اثر فشارهای زیادی که از جانب اصلاح طلبان* به او وارد شده مجبور به دادن این گاف شده است..  

  

...

ادامه مطلب ...

طلوع من

وقتی که دل تنگ میشم  همرا تنهاییم میرم     داغ دلم تازه میشه زمزمه های خوندم

دغدغه های موندم با تو هم اندازه میشه         قد هزار تا پنجره تنهایی آواز می خونم

دارم با کی حرف میزنم نمی دونم  نمی دونم    این روز ها دنیا واسه من

                                             از خونمون کوچیک تره

کاش می تونستم بخونم قد هزار تا پنجره        طلوع من طلوع من وقتی غروب سر بزنه

موقع رفتنه منه طلوع من طلوع من                 وقتی غروب سر بزنه  موقع رفتنه منه

حالا که دل تنگی داره  رفیق تنهاییم میشه       کوچه ها نارفیق شدن 

حالا مه هی می خوام شب و روز  دروغ بگن     ساعت ها هم دقیق شدن

طلوع من طلوع من وقتی غروب سر بزنه         موقع رفتنه منه طلوع من طلوع من

وقتی غروب سر بزنه موقع رفتنه منه

   

وصیت نامه چیه؟

سلام دوستان گرامی

با یکی از دوستان در مورد وصیت نامه داشتم صحبت می کردم که فکر کردم خوبه اگه این مطالب رو براتون بزارم و این مطالب همانند مطالب قبلی تنها تفکرات شخصی من در مورد وصیت نامه هست.

ادامه مطلب ...

سوال

سلام به همه دوستان


یه کمک ....


من هنوز امتحان فیزیک ۲ و معادلات ندادم


و شنبه امتحان دارم دوستانی که منفی باف نیستند یگند راز نمره گرفتن از این استادان چیه


ممنون

گذشت

دوستیـــ بهمـــ سیلیـــ زد
عاشقانهــ نگاهشـــ کردم
بابت سیلی ازش تشکر کردمـ
عذر خواهیـــ کردمــــ
گفتم : چرا؟
دوستم گفت: ببخشید اشتباه از من بود
                                                       

     به همین سادگی ما همچنان با هم دوستیم ...

راز پیروزی اسکندر بر ایران!

می گویند اسکندر پس از حمله به ایران در اداره کشور درمانده و مستأصل بود. او از خود و مشاورانش می پرسید که چگونه باید بر مردمی که از من بیشتر می فھمند حکومت کنم؟

ادامه مطلب ...

ش ش ش ...

حقیقت ...دخترک که نمی خندد
دخترک کنار مادرش شبیه درسش بنشیند و آش رشته هم بزند
خیره شود آن قدر به رد گرگر وخاکستر که صورتش از فرط غصه گل بیاندازد ش ش ش...دخترک که گریه نمی کند

پایان تمامی محدودیت ها ..

حافظه سرد ، آرشیو نور ؛ الکترون های حافظه، برنامه نویسی سرد ، حافظه فلز ؛ ذهن دیسکی ..

انسان از فراموشی یاد یار عاجز است ؛ حافظه سرد از مراقبت یاد یار عاجز است .. حافظه سرد یاد یار را  گر نمیگیرد ؛ یاد یار  را دل دل نمیکند ؛ یاد یار را تنها رو نویسی می کند .. یاد یار مهربان آید همی ..حافظه سرد یاد بار را نمی بوسد ؛ یاد یار را سر نمی رود .. حافظه سرد بی ماری فراموشی را نمی شناسد .....نقطه چین های نورانی یاد یار مهربان آید همهـیــ ..


فراموشی ؛ بیماری بزرگ قرن

قهرمانی بسکتبال ایران در آسیا

 

 

قهرمانی تیم بسکتبال ایران و راهیابی به جام جهانی 2010 ترکیه را تبریک می گویم. 

 

جای آیدین نیکخواه بهرامی واقعا خالی بود.

رمزنویسی به زبان ژاپنی !

رمز نویسی به زبان ژاپنی ! 

 

آیا می توانید این نوشته را بخوانید (این نوشته رو نمی گم که ... اونی که در ادامه مطلبه !)

 

ادامه مطلب ...

نشریه دانشگاه خواجه نصیر طوسی

باز هم یک پیشنهاد

تا اونجایی که من اطلاع دارم دانشگاه ما (دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی) هیچ نشریه ای نداره و اعتبار حرفه من  از بانک اطلاعات نشریه کشور  هست . پس یه پیشنهاد خوب اینکه یه نشریه برای دانشگاه راه اندازی کنیم و اگر دانشگاه نشریه داره و من نمیدونم من رو از این ناآگاهی لطفا در بیارین .

البوم همکلاسی

نظر شما راجع به یک البوم چیه؟؟ 

امروز که رفتیم برای اعتراض وقتی دیدم که خیلی از دوستان بعد از ۲ سال شناختی از همکلاسی های خود ندارند و همدیگر را نمیشناختند.به نظرم امد که یک البوم از عکس همکلاسی ها در همکلاسی داشته باشیم که هم جالبه و هم یک نوع یادگاریه و در اینده خاطرات قشنگی را ممکنه به یاد بیاره 

حالا هرکی میخواد عکسش تو البوم همکلاسی باشه به aletomeh@gmail.com عکسشو ارسال کنه تا عکسشو بذارم 

با تشکر

کاش به من هم تجاوز می کردید ...

  (     گوشه ای از رنجنامه ی من  : تجاوز به فرشته ها )  

 

نمی نویسم آرام گیرم ، می نویسم تا بیش از این  ، شرمسار شرافتم نباشم   !!!    

قلبم به درد آمده بود  ...  

شرم ، لحظه ای آرامم نمی گذاشت ...  

ادامه مطلب ...

گزارش پیگیری اعتراضات درس ساختمان داده ها تا اینجا!

دوستان همونطوری که مستحضر هستید قرار بود امروز همه کسانی که به نمره درس ساختمان داده اعتراض دارن (حالا قبول شدن یا نشدن!)، دانشکده مرکزی جمع بشن و .... 

حدود 8 نفر بودیم که به مرور ریزش کردیم و وقتی بنا به فرمایش آقای جعفری تشریف بردیم دانشکده علوم فقط 5 نفرمون باقی مونده بود!!! 

رفتیم دانشکده برق اما دکتر دادخواه تشریف نداشتن و آقای مهندس زمانیان هم درست وقتی نامه مون رو نوشتیم تشریف آوردن! نامه رو خطاب به دکتر دادخواه نوشتیم و بعد اسم آقای زمانیان رو هم اضافه کردیم چون خودشون فرمودن که نامه رو خطاب به هر دو مدیر گروه بنویسیم تا پیگیری کنن و ببینن چه کار میتونن بکنن؟!  

لازم به ذکره که در حین صحبت با آقای زمانیان فقط 4 نفر بودیم و البته اسم و شماره دانشجویی خیلیا رو هم نوشتیم. 

محض اطلاع عرض میکنم که من نمره خوبی از این درس گرفتم اما از حد انتظارم (یعنی 20) پایین تر بود و منم به نوبه خودم به این طرز نمره دادن معترضم!

متن نامه با شرح زیر است: 

ادامه مطلب ...

پیرمرد و پسر زندانی

                                   پیرمرد و پسر زندانی 
 
پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد . او می خواست مزرعه سیب زمینی اش راشخم بزند اما این کار خیلی سختی بود .
تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود ....
ادامه مطلب ...