KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اگر ...

سلام علیکم:


فرض کنید به شما یک اسلحه با یک تیر بدهند، باهاش چیکار می کنید؟

نظرات 32 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:30

سلام.

*اسلحه

تیر رو ، رو به هوا شلیک میکنم و اسلحه رو میندازم تو آب!!تا از هیچ کدوم نشه دوباره استفاده کرد!

کیارش مظفری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:32

میزنم نویسنده پست های تخیلی رو درجا میکشم ؛
نه !! با قداق تنفنگه از پشت یزنم !! این جداب تره ..
:دی.

به به
خوب بعد اگر با قنداق زدید باز با اون یه دونه تیر چیکار می کنی :دی

حسین رنجبر ٬ نرم افزار یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:37

سلام علیکم :

خجالت بکش آقای نصرآبادی نمی دونی این جور پستها بدآموزی داره؟ اگه الان یکی این کارا رو که بچه هامیگن انجام بده مسئولش شمایی
میام تهران دانشجوهای شهرستانی رو می ربایم بعد ماجراشو می نویسم.

رودسرابی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:38

تو لوله اش یه شاخه گل می ذاشتم
مثل روزای اول انقلاب که سربازان ارتشی که به مردم پیوسته بودند این کار رو می کردند
بعد یه تاکسی در بست می گرفتم میدون پاستور
وسط میدون وامیستادم لوله اسلحه رو بیست سانتی متر می کردم تو حلقم و شلیک می کردم
ای بخشکی شانس!
این که گلوله اش مشقی بود

کیارش مظفری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:41

تحسین ؛ آقای رودسرابی ..

M یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:41

گلوله مشقی هم وقتی بزاری تو حلقت میکشدت :))

علی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:45

میزدم اون خامنه ای یک دستو میکشتم تا غایله جوون کشی تمام بشه
این خامنه ای شمع دزد حالا شده قدیس

دوست گرامی طبق قوانین میشه این نظر رو حذف کرد
لطف بفرمایید ادب و احترام شخص ها را نگهدارید.

مرگ یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:49

شاید می کشم می کشم آنکه ....
یا اونو به عزیزانی می دادم که تو خیابون انسان می کشن که کراهت خودشو نو با همون یدونه تیر نشون بدن ومردم به این قضیه بیشتر پی ببرند

امیر رباط یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:51

رودسرابی جان مشخی هم موج داره
موجش ممکنه حتی توی بدنتو خالی کنه اگه از نزدیک باشه

اگه من داشتم میرفتم باهاش یه آهو شکار میکردم تا شام سر گشنه نزارم زمین هیچ به همسایه هام هم میدادم بخورند تا اونا هم گشنه نمونند

مرجان یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:53

یه کم جنبه به خرج می دادم تا فکر نکنم اسباب بازیه




اسلحه رو میدادم به تو تا منو بکشی، خیالت راحت شه!

م.ط یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:58

مریم رجبی میکشتم

یک دختر یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 17:17

آفرین به تو آقای توکلی

D: یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 17:29

man age aslah dashtam tiresho dar miovordam khodesham mizadam be divar

محمدحسین باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 17:37

تیرهوایی میزدم

مهرداد باقری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 17:57

قطعا معترضین به نتایج انتخابات رو نمی کشتم.

رویا IT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:33

مشکل این نیست که تفنگ با تیر نداریم،
مشکل اینه که اونایی که دارن نباید داشته باشن!

دیگران فعلا بازی نیستند
شمایید با این یدونه تیر :دی

سلیمه IT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:33

باهاش به حیوونای وحشی ای که به خواهرم، برادرم، مامور و پسر بچه سرباز و حتی پلیس رحم نمیکنند با نهایت بغض و کینه شلیک میکنم

سلام
حالتون خوبه
چه خبرا؟
یدونه تیر بودا :-"

IT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:36

می زدم تو رو می کشتم که امتحان امارو انداختی عقب دیگه هم جور نمیشه بدیم
می تونم نکشمت به شرطی که از اون سمج گیریا در بیاری و امتحانا رو عقب بندازی

آخر بندازیم یا نندازیم؟ :دی
من که هیچ کارم، نظر جمع مهمه :دی

محمد مهدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:38

به طرف کسایی شلیک می کردم که مسجدا رو آتیش زدن!....خدا لعنتشون کنه....خدا باعث و بانیشو لعنت کنــــــــــــــــــــــــه

رام یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:43

اگه یه شب بارونی بود خودم رو میکشتم

سپهر سارجانی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 19:22

میزدم به هدف جایزه مسابقه رو میگرفتم میرفتیم بهاش شام بیرون تازه امیرم میبردیم باهمسایه هاشون که سر گشنه زمین نزارن () محمدم میبردیم خود کشی نکنه
شایدم نه میزدم تفنگرو به دیوار الان معلوم نیست چی به چیه....ییهو دیدی ریختن تو خونه اوقت ازش استفاده میکنم (چقد من با هوشم نه دیدی؟!)

حمیده احمدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 20:24

فکر کنم فقط نگاش می کردم اینطوری :
بعدش هم می گفتم عجججججججججببببببب

lawyer یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 20:38

میگذاشتمش کنار /چون الان دوره تمدن بشریه اسلحه لازم نداریم

شقایق جابرانصاری یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 21:34

اینجا واقعا یه استغفر الله جا داره بگم...!

ماشالله همین یکی را فقط کم داشتیم..!

میگم با این جنجال های اخیر می خواهید کلاس قتل آنلاین هم بگذارید ...



..!

آقای کیارش:()

میزنم نویسنده پست های تخیلی رو درجا میکشم

نظر من: کلا جیزه آقا..!

محمد یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:30

خودت چی کار می کردی مطمئنا عقیق رو می کشتی؟!!!!!!

محمد یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:31

من تو رو که خودتو نخود هر اشی میکنی می کشتم

لطف دارید!
فامیلی تون؟ اخه توی دوستام محمد زیاده.....!

فائزه نعیم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:56

من اصلا نمی گیرمش!
چون وقتی مال من شد من مسئولشم نه کس دیگه ای....

من خودم هم اگر بدهند بهم میدم دست یکی دیگه و بهش میگم الان شما یه اسلحه با یک تیر داری، چیکار می کنید؟

ف.م دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:16

علیک سلام...
باعث و بانی همه این اغتشاشاتو میکشتم.....آقای م...

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:26

hmmm....

من نه تیر هوایی شلیک میکردم که بخوره به گنجیشکا..

نه مینداختم تو آب که یهویی بیفته رو یه ماهی..

نگه میداشتم تا وقتی یکی به خاکم حمله کرد بکشمش!!!

سیدحسین هاشمی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:33

من طبق عادت کنجکاوی بچگیم که هر وسیله ی تازه ای که دستم می رسید باز می کردم ببینم چجوری کار می کنه

بازش می کنم و نگاه می کنم بعد نمی تونم ببندمش

بعد با حفظ روحیه قطعات مختلفش رو تو پلاستیک می ریزم قایم می کنم ته کمدم

گلوله رو هم یادگاری تو ویترین کمدم میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد