KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بسیجی ها بخونند

من خودم یه بسیجی بودم

این پست رو هم از روی احساس نمیزنم

وللی خطابم به شما دوستان بسیجی و مقید هست

یه سوال نه بیشتر نه کمتر

ببینید دیدگاه مردم نسبت به بسیج چی بوده و الان چی هست؟

۴ سال ژیش وقتی میگفتم من یک بسیجی هستم بهم میگفتند خدا هدایتت کنه

ولی هدیه دولت نهم به من بسیجی چی بود؟

این بود که وقتی میگم بسیجی هستم انواع فحش های رکیک را می شنوم

این است که خودم هم دیگه از بسیجی بودنم هم خسته شدم هم واقعا بدم اومده

چون از آرمانهای بسیج فاصله گرفته

این است هدیه دکتر به یک بسیجی

نظر شما چیه؟

نظرات 32 + ارسال نظر

خدا هدایتت کنه!
----------------------------------
بسیج زمانی از خون ها ارزش گرفت و حالا برخی مسئولین از ارزشهایش خون میگیرند!

:دی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:06

تو اگر نگی بسیجی هستی هم انواع فحش ها رو می شنوی شوخی کردمااااا

مهدی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:13

خدا هدایتت کنه!

مسلمه که هیچ وقت بسیجی نبوده ای و این عبارات سخیف رو برای تخریب بسیجیا گذاشتی

حداقل مطلبی که یه بچه بسیجی یاد میگیره اینه که دنبال تاییدات دیگران نباشه!

ثانیا در هر قشری همیشه عده ای برای رسوا نشدن به رنگ جماعت درمیان،که این اصلا ربطی به اون جماعت نداره

شاید از نظر شما من بسیجی نبودم
برای اون دورانم هم از هیچ کسی توقعی نداشتم
ولی به من که یک بسیجی بودم رحم نشد به خاطر نظرم
چه برسه به دیگران

<فاضل> یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:13

ببین اون موقع واسه چی رفتی تو بسیج اون موقع واسه جو بسیج و اینا نبود؟

الان واسه چی الان هم واسه جو؟

اگر با فکر کاری کنی و اعتقاد هیچ موقع دچار تزلزل نمیشی

ولی این حرفام کلی بود با اینکه خودم نه بسیجی هستم و نه از بسیجی ها خوشم میاد و نه تفکراتشون رو قبول دارم

از وقتی یادمه بسیجی بودم
از بچگی
خوبم میدونم بسیج چیه
ولی اون بسیجی که توی دوران نوجوانیم میدیدم با این بسیج به خدا خیلی فرق داره
تودیگه این حرفو نزن فاضل
توکه میدونی

سروش فرنودی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:32

بهت حق میدم امیر،دولت آقای احمدی نژاد نه تنها آبروی بسیج بلکه آبروی کل ملت ایران رو تو دنیا برده و با این وجود به دروغ پردازی های خودش هم ادامه میده.واقعا متاسفم

احمدIT یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:43

اگه بسیجی بودی این حرف رو نمیزدی
(بسیجیه واقعی)
امثالی مثل تو در بسیجند که نام اون رو خراب کردند.
ولی من ربط بسیج رو به دولت نفهمیدم!
میشه شما که تو بسیجید بیشتر توضیح بدید.
مطمئن باش بهت فحش نمیدم مثل بقیه...
در ضمن.
من خودم یکی از آرزو هام فعالیت تو بسیجه ، این رو حس میکنم که خدا این لیاقت رو نصیب من نکرده و اینقدر من رو تو دنیا غرق کرده که هنوز نتونستم یک بسیجی باشم.

امیر رباط یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:51

احمد جان
من بسیجی بودم
و تاوقتی هم که توی بسیج بودم افکارمو بیان میکردم
ولی بعضی از دوستان تندرو که مسئولیت ها را داشتند
نتونستند تحمل کنند عقیده بنده را
و من را ترد کردند
پسر گل ببین الان کی در مقابل مردم معترض وایساده

قبلا بسیجی اگه میخواست بره و یه سری اراذل رو سرکوب کنه
اول یه وضویی میگرفت و یه دعایی میخوندو با نیت خدایی میرفت جلو

الان من توی این دو هفته به چشم خودم دیدم
که میگفتن بریم فقط .........
ببخشید نتونستم ادامشو بگم
بسیجی که منن میدیدم این بسیج نیست
تعریف شما از بسیجی چیه؟
هر ایرانی طبق گفته امام یک بسیجی هست
ولی الان چی
بسیج یگان ضد شورش هست
حیف که خیلی چیزها را اینجا نمیتونم بگم
چون تیغی هست در گلوی ما

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:51

بسیجی دلاور.....

علیرضا قهرمانی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 22:52

دوست عزیز این موضوع فقط برای بسیج نیست.سپاهی که اوایل انقلاب آبروی زیادی برای خوذش رقم زده بود حالا به بی آبرو ترین نیروی نظامی این مملکت تبدیل شده.خوی عربی توی بسیج و سپاه بیداد می کنه.ما ایرانیها ناموس پرست هستیم و توی فرهنگمون برای زنها حرمت خاصی قائلیم.اما شما نگاه کن ببین با ناموس این مملکت داره چطور برخورد میشه !!! این اخلاق یه عربه نه یه ایرانی ( البته فرهنگ اعراب ایران جدا از اعراب وحشیه)

سهند یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:17

"هر سعیدی، عسگر نیست. هر سعیدی، امامی نیست. میتواند سعید حجاریان نیز باشد"
نقل از مقاله "شهر آلوده" نوشته ابراهیم حاتمی کیا

.... یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:21

خدا رو شکر که من نه بسیجی بودم و نه هستم و نخواهم بود!
اما من به عنوان یک فرد مستقل و حقیقت جو، هیچ حرف راست و درست و قابل قبولی در کلام کاندیدایی جز احمدی نژاد ندیدم و میدونم همه این بدبینها به خاطرتهمتهاییه که به این دکتر تحصل کرده باسواد مملکت زدن...
من افکار بسیج رو نمی پسندم اما روحیه دفاعی اونا رو در مقابل اراذل اوباش تحسین میکنم. اونا الان به خاطر من و تو دارن از جون مایه میذارن و بدون سلاح درست و حسابی باهاشون مبارزه میکنن
من کاری به اون عده ای که از این فضا برای تخلیه عقده هاشون استفاده میکنن ندارم ( همه جا اینجور آدما پیدا میشن و نباید به حساب همه گذاشت) اما در کل یک موی گندیده یه بسیجی رو با هزار تا از این بی شرفهای بی ناموس بی همه چیز عوض نمیکنم
بهتره قدرشناس باشیم و به خاطر اشتباه یکی دو نفر کل بسیج و تفکر بسیجی رو زیر سوال نبریم

سیاوش دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:00

بسیج ( بنیاد ساماندهی یه مشت جوجه)

این چند روزه صحنه هایی دیدم که ار هرچی فدایی و بسیجیه متنفرم...
بسیجی را برای سرکوب امروز ساخنتد و ما امروز را برای فردا... فردایی با بسیجی ولی برای دشمن نه برای ملــــــــــــــــــــــــــت.

زنده باد آرمانهای امام خمینی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:01

بسیجی که امام گفت مقدسه.
تا جایی که گفت بسیج لشکر مخلص خداست
اما الان بسج شده یه اسم.بسیجی که امام میگفت یه عده بودن جنگیدن جنگ تموم شد کار کردن نرفتن یه امتیاز بگیرن. اما اونا که جو زده شدن اومدن جبهه تا یه صدای تیر میشنیدن الفرار موقعی که بچه ها سینشونو سپر تیر میکردن اونا مشغول عکس انداختن با تانکهای ساقط شده بودن بعد از جنگ هم صاحب همه چی شدن. مسعود ده نمکی آخر جنگ ۲۰ سالش بود اما تو فیلماش ببینید. الان بسیج دست حاجی گرینوف ها افتاده نه دست اون روحانی با تقوا. جو زده اون مجید سوزوکی و باقالین نه اونیکه نقششو سید جواد هاشمی بازی کرده بود (موتور هزاریه).

احمدIT دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:11

همین شماها که احتمالا افکارتان به بسیج واقعی نزدیک باعث شدید که امروز مردم از بسیج بد بگند.

آیا احساس مسئولیت نمی کنید که میتوانستی حداقل به عنوان سهم خودت با این حرکت بسیج مخالفت کنی.

قبول دارم که بسیج در بعضی موارد تند روی میکنه.

ولی حرکت کلی بسیج درسته.
باید با آشوب های خیابونی مقابله کنه.
باید امنیت رو برقرار کنه
طبق قانون باید با تجمع کننده ها برخورد کرد.
شما فقط مردم رو میبینید.
90% این آشوب ها زیر سر منافقین و عوامل خارجیه . پس حق بدید که بسیج جدی برخورد کنه.
دیدیم یک گروه مسلح به یک پایگاه بسیج حمله کرد و قصد ورود به گاو صندوق مهمات پایگاه رو داشت.
و مورد های دیگه.

حالا این وسط عده ای بی گناه کشته میشند.

همیشه در قضایایی که از عقل دوره ، تر و خشک با هم می سوزند
ولی کسانی که ناجوانمردانه و شاید هم مغرضانه بسیج را محکوم می کنند بدانند که هیچ چیز از بسیج نمی دانند.
خداوند جای حق نشسته

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:12

قبل از این ۴سال هم فحش میدادند!!!
همون هایی که العان مثلا طرفدار انقلابن!

IT دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:14

در این مورد کسی که به ما خیانت کرد خودمان هستیم نه دولت نهم.وقتی یک عده آدم سودجو وفرصت طلب و بی مسئولیت(البته من شما رو نمیشناسم جسارت نباشه) بدون توجه به آرمان های بسیج برای استفاده از سهمیه ی آن وارد این نهاد مقدس می شوند انتظاری بیش ازین از آن ها نمیرود.
به امید روزی که به جای آن که عمر خود را صرف متهم کردن کنیم کمی موشکافانه تر به مسائل بیندیشیم.و بدانیم بالاخره روزی در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی تمام کسانی باشیم که دانسته یا نادانسته به آن ها اتهام وارد می کنیم. فراموش نکنیم که آن جا دیگر با کلمات نمی شود بازی کرد.حال در چنین دادگاهی به نظر شما بدهکار بودن بهتر است یا طلبکار بودن.
ضمنا یک بسیجی واقعی چون برای رضای خدا و تقرب به او قدم بر می دارد از بندگان او انتظاری ندارد بنابراین خستگی برایش بی معناست.
دوست عزیز آیا شما از جلب رضای خدا و تقرب به او خسته شده اید؟

اندکی صبر.... دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:16

دیدی واقعا دیدی؟
اونایی که به پایگاه حمله کردنو دیدی؟
کدومشو دستش یک میله داشت؟
وظیفه نیروی انتظامی چیه؟
یه احمقی به مردم از بالا شلیک کرد مردم هم در ورودی پایگاه رو آتیش زدن . تو چی دیدی که دفاع میکنی؟
حرفهای حداد عادل رو دیدی؟
آره منافقا حمله کردن یه مادر و دخترم کشتن اما تصادفا مسیر گلوله از بالای پایگاه به سمت اونا اومده بود. شایدم نظر شما هم مثل نظریه ترور کندی بود که فقط یک گلوله شلیک شده و همون یه گلوله اول خورده تو دستش بع از پاش رد شده بعد شکمشو سوراخ کرده بعدم چرخیده خورده به فکش؟
با منطق شما جور در میاد

سیاوش دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:17

احمد عزیز همون پایگاه که می گی پشت خیابان حبیب الله... تا خونه در حال ساخت ما و نگهبانی خونه 100 قدم راهه... اول تیر اندازی با همون بسیجی های مخلص بود... آقای توکلی نام عزیز بودند که اولین خشاب 30 تایی رو از تراس طبقه 2 شلیک کردند و 2 تا گلوله از در مهد کودک رو به روی ساختمون رفت تو و خورد به یه مادر و درختر بچه... از تیر های ایشون بود که یکی کمونه کرد و برگشت خورد به پایه یکی از سرباز های نگهبان پایگاه و به خاطر همین گلوله ها و تیر ها بود که مردم سعی در ورود به پایگاه رو داشتن که بسیجیه دلاور ما وانت تویوتای دو کابین رو از پشت چسبوند به در ... که در ادامه وانت هم به همراه 3 تا موتور تو حیاط پایگاه سوختند... این هاست ثمره اون بسیج و برادر توکلی.

زنده باد آرمانهای امام خمینی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:18

قبولت دارم it سهمیه بسیج چه ها که نمیکند

سیاوش دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:42

واقعا متاسفم این نظر قبلی اشتباهی اومد اینجا.. لطف کنید
پاکش کنید

M دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 00:44

آهای اندکی صبر....
اگه منظورت نداست؟
وقتی گلوله بخوره تو سینت اولین کاری که میکنی دستتو میزاری روش! که خونی میشه! همه میدونن وقتی ریه سوراخ بشه خون بالا میاری! لازم نیست گلوله از دستت ردشه بره تو شیکمت بعد بره تو فکت!
چه تخیل پویایی! از همین تخیل برای باقی مغلطه هایت هم استفاده کن! پیروز خواهی شد

اندکی صبر.... دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 01:03

جناب m یه بار دیگه کامنت منو بخون ربطی به چیزی که شما مطرح فرمودی نداشت. دقت هم بکن در جواب احمد آی تی نوشتم لطفا منظور و جهت گیریت رو مشخص بیان کن

اندکی صبر.... دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 01:07

اقای itاحمد میگن : «90% این آشوب ها زیر سر منافقین و عوامل خارجیه . پس حق بدید که بسیج جدی برخورد کنه.
دیدیم یک گروه مسلح به یک پایگاه بسیج حمله کرد و قصد ورود به گاو صندوق مهمات پایگاه رو داشت.»
اما خودش اونجا نبود ببینه که اون آقاهه تیر اندازی کرد به مردم چند نفر ازجمله یه مادر و دختر رو با تیرش زد. بعد جناب حداد عادل اومدن گفتن: اغتشاش گران اومدن یه مادر و دختر رو کشتن بعد رفتن پایگاه آتیش زدن. تلویزیون رسانه خوبیه هر دروغیو میشه باهاش تو ذهن مردم جا کرد

M دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 01:33

بله حق با شماست سوء تفاهم شد. جهت گیری من سبزه!

محمدحسین باقری دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 05:26

حتما شما هم احساس خطر کردید

امیر رباط دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 08:01

دوستانی که منو میشناسند میدونند که نه برای امکانات رفتم بسیج نه چیز دیگر
فکر نکنم از ۷ سالگی بری توی بسیج برای پست بری توی بسیج
ولی اون بسیج کجا و این بسیج کجا
اون بسیجی که همه توش اتحاد داشتن
با این بسیجی که خیلی ها زیرآب همو میزنند که بشوند مسئول کجا
دوستانی که در بسیج نبودن موضع گیری صریح نکنند
بدی من یا شایدم خوبیم این بوده که هم جو بسیج و طرفدارهای این جناح رو درک کردم
هم جو اون یکی جناح را
و واقعا الان برام چیزی دیوانه کننده شده
واقعا دارم میبینم چیزهایی را که فکرشم نمی کردم
افسوس
افسوس

محمد دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 13:43

جناب آقای رباط دنبال مشکلات خود به دل خودتان رجوع کنید و علت را در وجود شریف خود جستجو کنید.
دین اسلام به خود ندارد عیبی
عیبی که هست از مسلمانی ماست.
عیب در دل و نیت شماست . جستجو کنید و به ندای دل خود پاسخ دهید.

ندای ایران دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:08

به نظر من زودتر خودتو از قید بسیجی بودن آزاد کن
این گروه کسانی هستند که زندگی و حق نفس کشیدن رو فقط برا خودشون می خوان چون معتقدند در بهشت باز شده و افتادن رو زمین تا زمین رو از اراذل و اوباش پاک کنند.

زنده باد آرمانهای امام خمینی دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 15:37

اما کاش میشد بسیج رو از وجود کسانی که ندای ایران توصیف کرده پاک کرد تا باز هم همون بسیج دوست داشتنی و مردمی و پیرو واقعی راه امام بشه نه اینکه هرکاری که دلشون میخواد بکنند و اسم خط امام بذارن روش و هرجا حرف امام مطرح میشه بگن تاریخ مصرفش تموم شده

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 18:56

ایول

سپهر دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 19:51

دیگه خوشی ها رو تو زندگی تصور کن // فقط یادت میدن که به خدا توکل کن

من شنبه 27 تیر 1388 ساعت 01:36

الله ولی الذین آمنو یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیا هم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد