KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چیلله گئجه سی çillə gecəsi

پاییز گئدیر، سونرا بوران قار گلیر، سوفرالارا حالوا، قارپیز، نار گلیر،

چیلله گئجه ائل اوبانی شاد ائدیب، بیزیم یوردا ائله بیل باهار گلیر..

چیلله گئجه نیز موتلو اولسون.

payiz gedir sonra boran qar gəlir. sufralara halva, qarpız, nar gəlir

çillə gecə el obanı şad edib. bizim yurda elə bil bahar gəlir

çillə gecəz qutlu olsun


ادامه مطلب ...

یادش بخیر ... یادتونه؟

سلام


یادش بخیر ... ماهم روزگاری داشتیم. یادتونه؟  هرچی یادتونه از اون قدیما بنویسید یادگاری بمونه و خاطره ها رو تازه کنیم توی این شب قشنگ. ای همکلاسی های قدیمی


شب یلداتون پر از شادکامی و شروع خوشی ها در زمستان پربرکت خداوند، انشاءالله.



خواندنی از اطاعت مرجع فقید تقلید از ولی فقیه

یکی از بزرگوارانی که برخی افراد سعی داشتند با پخش شایعات، ایشان را در مسیر تقابل با ولایت فقیه جلوه دهند، مرحوم آیت‌ا...‌العظمی میرزا جواد تبریزی بود. این در حالی بود که ایشان مانند دیگر مراجع، تبعیت بالایی از ولی فقیه داشتند.  

مطالب مرتبط + + + () *  

اصلی 

ادامه مطلب ...

وصفی چند کوتاه بر احوال مولا(نا) جلال الدین محمد بلخی

عبدالرحمن جامی ؛ در وصف وی این گونه نوشته که :


« بخط مولانا بهاءالدین ولد نوشته یافته اند که جلال الدین محمد در شهر بلخ شش ساله بوده که روز آدینه با چند کودک دیگر بر بامهای خانه های ما سیر میکردند. یکی از آن کودکان با دیگری گفته باشد که بیا تا از این بام بر آن بام بجهیم. جلال الدین محمد گفته است: این نوع حرکت از سگ و گربه و جانوارن دیگر می آید، حیف باشد که آدمی به اینها مشغول شود، اگر در جان شما قوتی هست بیائید تا سوی آسمان بپریم. و در آن حال ساعتی از نظر کودکان غایب شد، فریاد برآوردند، بعد از لحظه ای رنگ وی دیگرگون شده و چشمش متغیر شده باز آمد و گفت: آن ساعت که با شما سخن می گفتم دیدم که جماعتی سبز قبایان مرا از میان شما برگرفتند و بگرد آسمان ها گردانیدند و عجایب ملکوت را به من نمودند؛ و چون آواز فریاد و فغان شما برآمد بازم به این جایگاه فرود آوردند.»

نظری بر این متن جایز یا لازم  نیست ، چون متن من نیست و  نظر شما برای نویسنده اش سودمند است که  دیگر وی نیز نیست تنها پس کافی لذت از آن ببرید ..

ادامه مطلب ...

به شعر حافظ شیراز ؛

پستر یلدا به مناسبت یلدا ؛ برای دیدن  اندازه کاملش رویش میتواندی کلیک کنید

مورخان درباره مختار چه گفته اند؟ (بخش نخست)

اغلب ما اکنون چند هفته‌ای است که جمعه‌شب‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ر‌یزی می‌کنیم که حتی یک صحنه از سریال عظیم و پرافتخار «مختارنامه» را از دست ندهیم. داوود میرباقری در تازه ترین سریال تلویزیونی خود چنان تاریخ را جذاب و پرکشش به تصویر کشیده است که ناخودآگاه بیننده را با خود همراه می‌کند.

اما در آثار نمایشی تاریخی یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که همیشه مطرح می‌شود این است که نویسنده و کارگردان تا چه اندازه به تاریخ وفادار بوده و اتفاقات به تصویر کشیده شده چقدر با مستندات تاریخی همخوانی دارد.

به‌گزارش جام جم آنلاین، دیدن تیتراژ پایانی سریال مختارنامه آن‌جا که منابع تاریخی مورد استناد در نوشتن فیلم‌نامه ذکر شده است، کفایت می‌کند تا مطمئن شویم میرباقری و همکاران او در نوشتن داستان سریال کاملاً به مستندات تاریخی احاطه داشته و

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

با توجه به دستور معاون محترم آموزشی دانشگاه دانشجویان گرامی موظفند از تاریخ 13/9/89 لغایت 1/10/89 ازطریق سیستم گلستان نسبت به ارزشیابی اساتید دروس اخذ شده خود اقدام نمایند.بدیهی است مسئولیت عواقب ناشی از عدم اقدام لازم در این خصوص برعهده دانشجو می باشد.

. منبع

فتوای آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله صانعی درباره سرقت خبری

وبنا - محمدرضا نسب عبداللهی - آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران و آیت‌الله یوسف صانعی از مراجع تقلید شیعه ساکن قم در پاسخ‌هایی جداگانه به سایت نیوزبان درباره «سرقت خبری و انتشار تولیدات رسانه‌ها بدون ذکر منبع»، آن را جایز ندانسته و حرام اعلام کرده‌اند.

آیت‌الله خامنه‌ای، کپی‌برداری بدون اجازه را جایز ندانسته و اعلام کرده است: « به طور کلی در کپى و استفاده و خرید و فروش هر اثرى بنابر احتیاط واجب، رعایت حقوق صاحبان آن اثر، از طریق کسب اجازه لازم است و از استفاده و کپی‌برداری بنابر احتیاط خودداری کنید، مگر اینکه بدانید که از فرد یا شرکتی است که کپی برداشتن را اجازه داده‌اند.»

ادامه مطلب ...

مصرف انرژی ما٬ شرم آوره!

 

حدود 60 درصد یارانه‌های سوخت در بنگاه‌های تولیدی هدر می‌رود

حدود ۴0 درصد یارانه‌های سوخت در بخش حمل و نقل هدر می‌رود 

با این فضاحت طبیعیه که باید شدت مصرف انرژی در ایران 17برابر ژاپن، 8برابر اروپا و 2برابر چین باشه! 

شدت مصرف انرژی یعنی به ازای تولید یک محصول چقدر انرژی مصرف میشه. مثلا در ژاپن برای تولید یه لیوان٬ یک واحد انرژی مصرف میشه در حالی که در ایران٬ برای ساخت همون لیوان٬ ۱۷ واحد انرژی مصرف می کنند.

چقدر برای خودم متأسف شدم!



این خبر رو دیدم، یادم به یه چیزی افتاد و واقعا برای خودم متأسف شدم!



آنان که خاک ره را بنظر کیمیا کنند  -   آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به(بهتر)، ز طبیبان مدعی  -  باشد که از خزانه غیبم دوا کنند


...

حالی درون پرده بسی فتنه میرود  -  تا آن زمان که پرده برافتد چها کنند!


بله برادره من


دوست

یکی از روزهای سال اول دبیرستان بود. من از مدرسه به خانه بر می گشتم که یکی از بچه های کلاس را دیدم. اسمش مارک بود و انگار همه‌ی کتابهایش را با خود به خانه می برد.

با خودم گفتم: 'کی این همه کتاب رو آخر هفته به خانه می بره. حتما ً این پسر خیلی بی حالی است!'

من برای آخر هفته ام برنامه‌ ریزی کرده بودم. (مسابقه‌ی فوتبال با بچه ها، مهمانی خانه‌ی یکی از همکلاسی ها) بنابراین شانه هایم را بالا انداختم و به راهم ادامه دادم.‌

  

ادامه مطلب ...

عنصر عاطفه در عاشورا

عنصر سوم، عاطفه است؛ یعنى هم در خود حادثه و هم در ادامه و استمرار حادثه، عاطفه یک نقش تعیین‏کننده‏اى ایجاد کرده است، که باعث شد مرزى بین جریان عاشورایى و جریان شیعى با جریان‏هاى دیگر پیدا شود. حادثه‏ى عاشورا، خشک و صرفاً استدلالى نیست، بلکه در آن عاطفه با عشق و محبت و ترحم و گریه همراه است. قدرت عاطفه، قدرت عظیمى است؛ لذا ما را امر مى‏کنند به گریستن، گریاندن و حادثه را تشریح کردن. زینب کبرى (سلام‏اللَّه‏علیها) در کوفه و شام منطقى حرف مى‏زند، اما مرثیه مى‏خواند؛ امام سجاد بر روى منبر شام، با آن عزت و صلابت بر فرق حکومت اموى مى‏کوبد، اما مرثیه مى‏خواند. این مرثیه‏خوانى تا امروز ادامه دارد و باید تا ابد ادامه داشته باشد، تا عواطف متوجه بشود. در فضاى عاطفى و در فضاى عشق و محبت است که مى‏توان خیلى از حقایق را فهمید، که در خارج از این فضاها نمى‏توان فهمید. این سه عنصر، سه عنصر اصلىِ تشکیل‏دهنده‏ى حرکت عاشورایى حسین‏بن‏على (ارواحنافداه) است که یک کتاب حرف است و گوشه‏اى از مسائل عاشوراى حسینى است؛ اما همین یک گوشه براى ما درس‏هاى فراوانى دارد. 

منبع

با کاروان عاشورا

در روز سیزدهم محرم الحرام سال 61 هجری قمری اسرای کربلا را با غل و زنجیر در کوفه گرداندند و سپس وارد مجلس ابن زیاد کردند، عبدالله بن عفیف که از شیعیان اهل بیت در کوفه بود به ابن زیاد اعتراض کرد و به همین دلیل مأموران او را دستگیر و به شهادت رساندند.
ادامه مطلب ...

ارائه کتابهی مجانی برنامه نویسی برای ios

اپل به تازگی 6 کتاب را در فروشگاه ibook برای برنامه نویسی ios به طور مجانی عرضه کرده است.
این 6 کتاب از انتشارات خود اپل هستند و برای یافتن آنها عبارت زیر را در فروشگاه جستجو کنید.
Apple Developer
عنوان برخی کتابها عبارتند از
'iOS Technology Overview', 'Cocoa Fundamentals Guide' and the popular 'iOS Human Interface Guidelines'.



ادامه مطلب ...

۱۲۰۰ میلیارد تومان ضایعات نان

سالانه حدود ۴ هزار میلیارد تومان یارانه به آرد و نان پرداخت می‌شود، 30 درصد  این یارانه ها تبدیل به ضایعات می‌شود.  

 

یعنی ۱۲۰۰ میلیارد تومان 

 

حقیقت


اگه همیشه حقیقت رو بگی مجبور نیستی چیزی رو به خاطر بیاری ...

نمونه سؤالات ساختمان داده ها

با توجه به نزدیکی امتحان میانترم درس ساختمان داده چند سری نمونه سؤال امتحانی از آقای دکتر درخشان را در اینجا قرار می دهم، امید است مفید واقع شود.

برای دریافت فایلهای کمک درسی مربوط به درس ساختمان داده ها اینجا را ملاحظه فرمائید.

حلقه صورتی در ابر ماژلانی

به گزارش پایگاه خبررسانی تلسکوپ فضایی هابل، این جسم با نام SNR 0509-67.5 باقیمانده انفجار ابرنواختری در فاصله 160هزار سال نوری از زمین است. قطر این حباب داغ 23 سال‌نوری است و با سرعت 5هزار کیلومتر بر ثانیه (18 میلیون کیلومتر بر ساعت) منبسط می‌شود. با این سرعت، این حباب می‌تواند در 8 ساعت و 20 دقیقه فاصله زمین تا خورشید را طی کند.  

 

ادامه مطلب ...

نمایشگاه گروهی آبرنگ! (به نفع موسسه خیریه پیام امید)


نمایشگاه گروهی آبرنگ

به نفع موسسه خیریه پیام امید

29 آذر تا 10 دی

واقع در نیاوران - کوچه گل سنگ

روبه روی بوستان محمدی - پلاک 16

با حضورتان، رنگ های امید را زنده کنید!


(منبع: سفارش یکی از دوستان همکلاسی!!)

برای دیدن پوستر بزرگتر، روی عکس کلیک کنید!



امان از دل زینب ...


به حیرتم ز چه عالم ز هم نمی پاشد      به روی نیزه نشسته تمام باور زینب


روز دهم محرم الحرام


روز عاشوراء و روز شهادت امام حسین علیه السلام ...


ازامام حسین(ع) پرسیدند: ادب چیست؟ فرمود: این است که از خانه بیرون آیی و با هیچ کس برخورد نکنی مگر آنکه او را برتر از خود بینی.

ادامه مطلب ...

۱۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه...

 

سالانه حدود 110هزار میلیارد تومان یارانه در جامعه توزیع می‌شود که 70درصد این یارانه‌ها نصیب طبقات مرفه می‌شود که تنها ۳۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

تیره شد خورشید ...



تیره شد خورشید، در ظهر بلا...     

 


____________________

پ ن: مقتل خوانی حسین (ع)

        آلبوم مولای عشق - علیرضا عصار - مهدی شریفی - فواد حجازی +


منوچهر متکی در سنگال، برکناری در تهران


منوچهر متکی در سنگال، برکناری در تهران


این برکناری در حالی است که هم اکنون نوچهر متکی به عنوان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، به منظور ابلاغ پیام احمدی نژاد به رئیس جمهور سنگال در این کشور است!

احتیاج تابناک به تایپیست حرفه ای!


یکی بره تابناک که بلد باشه درست تایپ کنه!



ادامه مطلب ...

جناب میرحسین ما پشیمان نیستیم

 

 تودهنی 20 سال پیش امام خمینی(ره) به موسوی 

میرحسین موسوی:

همین مردم رنج دیده اما پایدار، در مقابل چندچهرگانی که به دامان و یاری متجاوز پناه آورده بودند، قد علم کردند و بدین گونه نشان دادند که تصمیم برای ترک جنگ، نه از روی بزدلی و بی اعتقادی، که از سر درایت و آینده بینی است. نشان دادند که خطای رهبرانشان را با ایمان به صداقت آنان بخشودنی می دانند و اعتراف به خطا نه تنها از اعتبار رهبرانشان نمی کاهد، که محبوبیتشان را در قلوب مردم بیشتر می کند.
 

این در حالیه که حضرت امام به اعتبار انتشار برخی تحلیل های غلط٬فرموده بودند که «ما در جنگ حتی برای یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم»

روز نهم محرم الحرام

روز تاسوعا است و روزیست که شمر بن ذى الجوشن با نامه ابن زیاد در باب قتل امام حسین علیه السلام وارد کربلا شد و ابن سعد بر حسب آن نامه ، مهیاى قتل آنحضرت شد. لاجرم وقت عصر بود که لشکر خود را بانگ زد که : یا خیل الله ارکبى و بالجنة ابشرى .

ادامه مطلب ...

۱۲ روز دانلود رایگان در itunes

شرکت اپل تصمیم داره در تعطیلات کریسمس ۱۲ روز دانلود رایگان از ایتونز که شامل برنامه-فیلم-موزیک-موزیک ویدیو-کتاب در اختیار کسانی که اکانت ایتونز از انگلستان را دارند ارایه بده لازم به ذکر هست که این تاریخ از روز یکشنبه ۲۶ دسامبر ۲۰۱۰ شروع تا تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۱ پایان میابد.



ادامه مطلب ...

عنصر منطق و عقل در عاشورا

وقتى اساس دین در خطر است، اگر شما در مقابل این حادثه‏ى فزیع، با قول و فعل وارد نشوید، حقِ على‏اللَّه است که انسان بى‏مسؤولیت و بى‏تعهد را با همان وضعیتى که آن طرف مقابل - آن مستکبر و آن ظالم - را با آن روبه‏رو مى‏کند، مواجه کند.

ادامه مطلب ...

روز هشتم محرم الحرام

در این روز هشتم محرم سال ۶۱ هجری قمری آب در خیمه های سید الشهدا(ع) نایاب شد."خوارزمی" در مقتل الحسین و "خیابانی" در وقایع الایام نوشته‏اند که در روز هشتم محرم امام حسین علیه‏السلام و اصحابش از تشنگی سخت آزرده خاطر شده بودند؛ بنابراین امام علیه‏السلام کلنگی برداشت و در پشت خیمه‏ها به فاصله نوزده گام به طرف قبله، زمین را کَند، آبی گوارا بیرون آمد و همه نوشیدند و مشک ها را پر کردند سپس آن آب ناپدید شد و دیگر نشانی از آن دیده نشد. هنگامی که خبر این ماجرا به عبیداللّه‏ بن زیاد رسید، پیکی نزد عمر بن سعد فرستاد که: به من خبر رسیده است که حسین چاه می‏کَند و آب به دست می‏آورد. به محض اینکه این نامه به تو رسید، بیش از پیش مراقبت کن که دست آنها به آب نرسد و کار را بر حسین علیه‏السلام و یارانش سخت بگیر. عمر بن سعد دستور وی را عمل نمود.
ادامه مطلب ...

اتمام تابلوی سقای دشت کربلا تا روز عاشورا

تازه ترین اثر هنری استاد فرشچیان

استاد فرشچیان از اهدای تابلوی عاشورایی حضرت اباالفضل العباس(ع) به آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش «جهان»، استاد مسلم نگارگری ایران با اعلام این خبر گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست که این تابلو تا عاشورای حسینی به پایان برسد.

وی پیرامون ویژگی‌های این اثر هنری اظهار داشت: این تابلو در ابعاد صد در هفتاد نگارگری شده و صحنه بازگشت حضرت عباس(ع) را، زمانی که بدون مشک آب به سمت خیمه‌ها باز می‌گردد روایت می‌کند.

استاد فرشچیان که با احساس خاصی این تابلو را روایت می‌کرد، افزود: می‌خواستم دستان حضرت را در این تابلو نشان ندهم.

وی توضیحات تکمیلی در خصوص این تابلو را به زمان رونمایی آن موکول کرد.

ادامه مطلب ...

عاشورا یک فرهنگ، یک جریان مستمر و یک سرمشق دائمى براى امت اسلام

سه عنصر در حرکت حضرت ابى‏عبداللَّه (علیه‏السّلام) وجود دارد: عنصر منطق و عقل، عنصر حماسه و عزت، و عنصر عاطفه.   

عنصر منطق وعقل در این حرکت در بیانات آن بزرگوار متجلى است؛ قبل از شروع این حرکت، از هنگام حضور در مدینه  تا روز شهادت.جمله، جمله‏ى این بیانات نورانى، بیان‏کننده‏ى یک منطق مستحکم است. خلاصه‏ى این منطق هم این است که

وقتى شرایط وجود داشت و متناسب بود، وظیفه‏ى مسلمان، «اقدام» است؛ این اقدام خطر داشته باشد در عالى‏ترین مراحل، یا نداشته باشد.

دجّال!

پیامبر اکرم (ص):

ویژگی دجال را برایتان گفتم تا در آن بیندیشید و آنگاه بر ضد آن عمل نمایید. آیندگان را از فتنه دجال با خبر سازید و یکدیگر را بدان یادآور شوید. 


چرا امام حسین علیه السلام در زمان معاویه قیام نکرد؟


سکوت امـام حسین در زمان امام مجتبى (علیه السلام) بخاطر آن بود که حضرت مجتبى (ع) را امام با خود مى دانست و ‏مـخـالفـت با او را جایز نمى شمرد و پس از شهادت آن حضرت نیز تا زمانی که معاویه در قید حیات بود حضرت ابا ‏عبدالله الحسین علیه السلام به احترام عهدى که امام حسن عـلیه السلام با معاویه بسته بود سکوت اختیار ‏نمود، اما با فوت معاویه و روى کار آمـدن یزید که برخـلاف مـواد عهدنامه بود: که معاویه حق ندارد براى خود ‏جانشین تعیین کند، امام حسین علیه السلام، علیه دستگاه طاغوتى یزید قیام نمود.

ادامه مطلب ...

باهوش ترین جوان دنیا

Akrit Jaswal یک جوان هندی است، او معمولی نیست!IQ او ۱۴۶ است! “اکریت جاسوال” هیچوقت برای طبابت تعلیم ندیده ولی با این حال در زادگاهش او به عنوان یک طبیب ماهر یاد میشود.

ادامه مطلب ...

روز هفتم محرم الحرام

                  حدیث عشق روایت کنم ز حضرت عشق

                                بیا و بشنو که نمانی به حسرت عشق


1. در روز هفتم محرم عبید اللّه‏ بن زیاد ضمن نامه ای به عمر بن سعد از وی خواست تا با سپاهیان خود بین امام حسین و یاران، و آب فرات فاصله ایجاد کرده و اجازه نوشیدن آب به آنها ندهد.

عمر بن سعد نیز بدون فاصله "عمرو بن حجاج" را با 500 سوار در کنار شریعه فرات مستقر کرد و مانع دسترسی امام حسین علیه‏السلام و یارانش به آب شدند.

ادامه مطلب ...

جداول جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاههای دنیا/ وضعیت38 دانشگاه ایران

خبرگزاری مهر- گروه حوزه و دانشگاه: دومین نسخه از گزارشهای جهانی SIR یا رتبه بندی دانشگاههای جهان بر اساس انتشار مقالات در سال 2010 منتشر شد که بر اساس این رتبه بندی در میان دانشگاههای ایرانی، دانشگاه تهران با رتبه 474 در صدر قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

از علی‏ اصغر خجالت می‏کشم


    گهواره خالی، قنداقه خونین



امام حسین ( ع ) :

من کشتۀ اشکم و هیچ مؤمنی مرا یاد نمی‌‌کند مگر آن‌که اشک‌هایش جاری می‌شود.

أمالی الصدوق، ص 137


   لایی لایی از سفر برگشته‌ بودم




ادامه مطلب ...

بابا نفله شد این انرژی٬ به خودمون بیایم

میزان انرژی که مردم ایران مصرف می کنند معادل مصرف کشوری با جمعیت ۷۵۰  میلیون نفر است! 

خبرهای فاجعه بارتری در پستهای بعدی خواهید شنید!

حسینه یئرله ر آغلار گؤیله ر آغلار

حسینه یئرله ر آغلار گؤیله ر آغلار

بتول و مصطفی پیغمبر آغلار

 

حسینون نوحه سین دلریش یازاندا
  موسلمان سهلدیر که کافر آغلار

 

ادامه مطلب ...

روز ششم محرم الحرام

1. در این روز عبیداللّه‏ بن زیاد نامه‏ای برای عمر بن سعد فرستاد که: من از نظر نیروی نظامی اعم از سواره و پیاده تو را تجهیز کرده‏ام. توجه داشته باش که هر روز و هر شب گزارش کار تو را برای من می‏فرستند.
2. در این روز "حبیب بن مظاهر اسدی" به امام حسین علیه‏السلام عرض کرد: یابن رسول اللّه‏! در این نزدیکی طائفه‏ای از بنی اسد سکونت دارند که اگر اجازه دهی من به نزد آنها بروم و آنها را به سوی شما دعوت نمایم.
امام علیه‏السلام اجازه دادند و حبیب بن مظاهر شبانگاه بیرون آمد و نزد آنها رفت و به آنان گفت: بهترین ارمغان را برایتان آورده‏ام، شما را به یاری پسر رسول خدا دعوت می‏کنم، او یارانی دارد که هر یک از آنها بهتر از هزار مرد جنگی است و هرگز او را تنها نخواهند گذاشت و به دشمن تسلیم نخواهند نمود. عمر بن سعد او را با لشکری انبوه محاصره کرده است، چون شما قوم و عشیره من هستید، شما را به این راه خیر دعوت می‏نمایم... .
در این هنگام مردی از بنی‏اسد که او را "عبداللّه‏ بن بشیر" می‏نامیدند برخاست و گفت:
ادامه مطلب ...

بازدید را متر میکنیم


http://www.sitemeter.com/images/sitemeter_logo.gif


بدلیل برخی مشکلات در وبگذر جهت اطلاعرسانی میزان بازدید،


بنده اقدام به نصب شمارنده دیگری (sitemeter) در محل آمار همکلاسی گرفتم.


روح سر گردان ماکس وبر(۲) عذر خواهی

اگر از سر تقصیر یا قصور به ارکان نظام جسارتی روا داشته ام حلالیت بطلبم و بار دیگر از ملت بزرگ ایران که این انحرافات و اشتباهات موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به آنان گردید، بخواهم که همه ما را به بزرگواری خود ببخشند.  

احزاب سیاسی ایران -18
عبدالله شمسى -دکتر صادق سلیمى بنى  

شماره۱ 

 

مطالب آقای پاکروان در مود محرم را پیگیری فرمایید

ادامه مطلب ...

آقا شورش رو درآوردید! آخه این چه وضعیه؟!؟!؟!

امروز صبح شنبه، آمدم برم سایت آموزشی تاتس پلاس رو در بخش طراحی وب ببینم، دیدم فیلتر شده!!!!!!!!!  بابا یکی نیست بگه بخدا اینائی که اونجا نوشته، درسته به یه زبان دیگست و شماها نمیفهمید! اما همش مطالب آموزشیه! ای بابا! آدم دیوانه میشه از دست اینا!


جالبه که این وبسایت، یکی از بزرگترین و بهترین وبسایتهای آموزشی هست که فعلا وجود داره!


خدایا ما را از دست اینا بکش!!!

پ.ن: خدایا حالا نکش فعلا، اخه دیدم فقط اون آدرسی که من میخواستم رو فیلتر کردن

ولی خب به هر حال دیوانه شدیم دیگه....