KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دستت درد نکنه میرحسین . . . !

نامه ای به میرحسین جدید !


همیشه و هروقت فیلمهایی از عراق و افغانستان و پاکستان میدیدم خدا رو شکر میکردیم که توی کشورمون امنیت برای قریب به اتفاق مردم وجود داره بچه های 5-6 ساله هم که بیرون باشند خیلی خطری تهدیدشون نمیکنه  به راحتی و در امنیت کامل میشه از این ور شهر رفت اون ور شهر


خانمها اگه تنهایی پشت فرمون ماشین باشند کسی نمیتونه اذیتشون کنه اگه هم اذیتی میشدند اذیتهای هنگام رانندگی و جلو اون ها پیچیدن یک مشت اراذل اوباش بود.


اما الآن مردهایی که یک خانواده رو هم میگردونند از ترس هواداران تو نمیتونند از خونه برن بیرون.

اگه فلشر ماشینشون روشن نباشه باید شیشه ماشینشون بشکنه .

هوادارایی که یک زن باید بیاد از مامور نیروی انتظامی محافظت کنه تا اونا وحشیانه سرش نریزند.

حتما میگی هوادارای من اونا نیستند هوادارای من توی سکوت میان و میرن اما تا چند وقت پیش چرا این طوری نبود و این تو بودی که با اونا جرات دادی به زن مردم وسط خیابون تجاوز بشه.


همچین میگی هوادارای من توی سکوت اند که انگار نه انگار یه نفر که به زور با سمعک میشنوه به راحتی صدای بوق های هواداران تو رو میشنوه حتما میدونی که یه نفر همه هوادار تو نباشه و بوق نزنه سرش چی میاد همونی که گفتم.


تازه داشت ترافیک ها یه مقدار کمتر میشدکه تو بعد از 20 سال اومدی خب تو جای پدر منی من نباید نصیحتت کنم یه 20 سال دیگه هم صبر میکردی چی میشد؟


حتما بازهم میخوای بگی اون ها هوادارای من نبودند که میریختند وسط خیابون و شروع میکردن به رقصیدن و حداقل رحم نمیکردن به یه نفر که عجله داره و برن توی پیاده رو هر غلطی میکنن بکنن.


تازگی ها هم که انگار نه انگار آمبولانسی توی ترافیک مونده رحم و مروت هم در بین شماها مرده انگار نه انگار که ممکنه اونی که توی آمبولانسه یکی از شما باشه !


میدان آزادی رو هم تبدیل کردی به چالیمیدان که هیچی 


شان و منزلت رنگ سبز رو پایین آوردی که هیچی


الله اکبر رو هم بازیچه خودت قرار دادی .


آیا شان الله اکبر انقدر پایین است که به خاطر تو صدا بشه ؟


شان الله اکبر انقدر پایین اومده که بچه های کوچیک هم دیگه براش احترامی قائل نیستند.


کسایی که خودشون فرمان تو و همدستان اس...ی و آم....ییت رو احمقانه اجرا میکنند حرمت الله اکبر رو جلوی بچه ها شکستند.



این آخری ها هم اقتدار امنیتی کشور به حدی پایین اومده که پای افراد القاعده به کشور باز شده و اگه همین یه خرده اقتدار هم نمونده بود معلوم نبود چندتا بمب دیگه باید میترکید.



راستی مدام حرف از امام خمینی میزدی اما انگار این هم همش حرفه عکس امام خمینی رو بالای سایت هات میذاری اما انگار همش ریاکاریه


مگه امام خمینی نبود که گفته بود باید پشتیبان ولی فقیه باشید تا کشور شما آسیب نبیند

اما کینه شتری تو باعث شده این حرف امام رو نادیده بگیری


مگه امام خمینی نبود که این طوری نباشد که اگر قانون برخلاف نظر من شد بیایم و و در خیابان آشوب به پا کنم این من هستم که باید خودم را با قانون تطبیق بدهم


که این جمله رو بارها و بارها امروز مطمئنا شنیدی


و بارها و بارها هم شنیدی که همه میگن امام خمینی توی کتابش نوشته که اگه کسی به خاطر نفع شخصیش بیاد توی خیابون و آشوب به پا کنه و قانون رو زیر پاش بذاره دیکتاتوره.


شنیدی که هیچ خودت هم رفتی خوندی


حتما هم تا الآن متوجه شدی که امام این روزها رو از طرف تو و امثال تو پیش بینی میکرده


با اون کاری که موقع نخست وزیری ات کردی پیش بینی این چیزها برای کسی مثل امام سخت نبوده.


میای و باعث میشی جوون مردم کشته بشه و بعد میگی براش سیاه میپوشیم براش عزا میگیریم اما انقدر توی خیابون ها بودی که شانت چسبیده به کف خیابون و خانواده هاشون باید توی تشییع جنازه بیان به تو و دور و وری هات هرچی از دهنشون در بیاد بگن.


البته حق داری این کارا رو بکنی شاید هرکی جای تو بود این کارا رو میکرد


بعد از 20 سال اومدی و بدجور ضایع شدی


1/3 مردم هم بهت رای ندادن و حالا میخوای ازشون انتقام بگیری


اما کاری کردی که نصف 1/3 هم به استغفار بیفتند و شب و روز به خودشون لعنت بفرستند که چرا به تو رای دادن.



امروز سالگرد کارای مفتضحانه بنی صدر بود و اتفاقایی که خودت حفظی


وقتی دیدمش گفتم درود به شرف بنی صدر درود به مردونگی بنی صدر واقعا جلوی تو مرد هست


اما این مردم درس عبرت از بنی صدر گرفتند و دیگه به تو اعتماد نکردن .


ولی میدونی چی حیف شد ؟ یه چیز خیلی باحال رو از دست دادیم


اون هم فیلم لحظه ای که تو خودت رو شبیه زن ها کردی و داری از کشور فرار میکنی


این تنها چیزی بود که به خاطر رئیس جمهور نشدن تو از دست دادیم.


راستی چیز رو  فراموش نکن !