KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کمی بیاندیشیم....

  

 

<<بای ذنب قتلت>>...

 با هر مذهبی که هستیم بیاندیشیم چه شد که مسلمانان منشعب گشتند.....

می گرییم در سوگ ولایتمدارترین بانوی تاریخ

ادامه مطلب ...

همایش کابالیسم ٬ یهود رمز آلود

سلام

بچه ها ازتون برای شرکت در همایش کانون مهدی یاوران جوان دعوت می کنم

همایش کابالیسم و یهود رمزآلود

سخنرانی جنای آقای دکتر بیات به همراه تحلیل فیلم ملک سلیمان

موضوع همایش به طور کلی یهود و شیطان پرستیه

زمان : 29 فروردین ساعت 16

مکان : دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر

ورود برای عموم ازاد است 

                                                                          "کانون مهدویت دانشگاه خواجه نصیر"



منبع

ادامه مطلب ...

ایمان




روزی روزگاری اهالی یه دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند ولی تنها یه پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان

سلاح فرد ناتوان

                  پشت سر دیگران بد گویی کردن، 

سلاح فرد ناتوان است

سخن

                    با آن کس که تو را سخن گفتن آموخت

به تندی سخن مگو ...

بپرس!

                                       برای دانستن بپرس

                  نه برای آزار دادن

اخراجی های دیروز =/ اخراجی های امروز

 

سر انجام اخراجی های 3 با تمام خوبی ها و بدی هاش روی پرده رفت. در یک نگاه نقادانه این فیلم نقاط قوت و ضعفی داشت که باید درباره اونها بحث بشه....

ادامه مطلب ...

اینجا ایلام است گرد و غبار شدید !

اینجا ایلام است گرد و غبار شدید

 

    

صبح که بیدار شدم چشمتون روز بد نبینه. منظره ای دیدم که مسلمان نبینه کافر نشنوه (شایدم برعکس!) همه جا فقط و فقط رنگ قرمز بود. اول فکر کردم چشمهام رو یادم رفته باز کنم ! ولی نه ... چشمهام بازه.

ادامه مطلب ...

روزی ...

روزی به عقب برمی گردی و به آنچه گریه آور بود، می خندی

تکیه بر کعبه بزن ...

هیچ سنگی نشود سنگ صبورت ، تنها

تکیه بر کعبه بزن ، کعبه تحمل دارد

حاجت و نااهل ...

از دست دادن حاجت بهتر از درخواست کردن از نا اهل است

صیاد دل ها

بخشی از وصیت نامه شهید سپهبد صیاد شیرازی 

  خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایت قرار دادی؛ خدایا! تو خود می دانی که همواره آماده بوده ام آن چه را که تو خود به من دادی در راه عشقی که به راهت دارم نثار کنم.  

  اگر جز این نبودم آن هم خواست تو بود.پروردگارا رفتن در دست توست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم. 

  خداوندا ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی(عج)، زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین  

  من الله التوفیق 

 علی صیاد شیرازی، 19 دی ماه 1371 

 (بقیه در ادامه مطلب!)

ادامه مطلب ...

نظرسنجی طنز - شعر - نقاشی!!

 

نظر سنجی مسابقات طنز و نقاشی و شعر 

مسابقات عیدانه همکلاسی سال 90 

نظر و نقد شما موجب تشویق و پیشرفت دوستان شماست!  

ادامه مطلب ...

نظرسنجی داستان - فیلم عیدانه همکلاسی!

 

نظرسنجی مسابقات داستان کوتاه و فیلم کوتاه عیدانه همکلاسی سال 90! 

نظر دادن شما و نقد آثار همکلاسی هایتان 

 نشانه اهمیت شما به آنهاست!  

ادامه مطلب ...

نظرسنجی عکاسی۱: طبیعت!

   

نظرسنجی عکاسی عیدانه همکلاسی (بخش طبیعت)

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب لطفا رفتن بفرمایید! 

در ضمن نظر دادن و نقد کردن آثار، نشانه ی گل بودن شماست!  

ادامه مطلب ...

نظرسنجی عکاسی2: خارج ازین چاردیواری!

 

نظرسنجی عکاسی عیدانه همکلاسی (بخش خارج از این چاردیواری)

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب لطفا رفتن بفرمایید! 

در ضمن نظر دادن و نقد کردن آثار، نشانه ی درک بالای شماست!   

ادامه مطلب ...

نظرسنجی عکاسی3: و باز هم عکس!

 

نظرسنجی عکاسی عیدانه همکلاسی (بخش "و باز هم عکس")

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب لطفا رفتن بفرمایید! 

در ضمن نظر دادن و نقد کردن آثار، نشانه ی مودب بودن شماست!    

ادامه مطلب ...

سال نو

مدت هاست که فرصت نکردم مطلب جدیدی به مطالبم اضافه کنم که بدلیل مشکلات ذیل بوده: 

1-عدم دسترسی به اینترنت به طور کل 

2-بدلیل هدفمند شدن 

3-بدلیل تب بالا 

4-بدلیل سردرد 

5-کمبودهاو.... 

امیدوارم بتوانم بزودی مشکلات را رفع کنم انشال...

اتمام مهلت مسابقات عیدانه همکلاسی + یه خورده تمدید؟!

سلام همکلاسی ها!!

امیدوارم آثار مسابقاتی تون رو برام فرستاده باشید چون دیگه مهلتش تموم شد! همین چند دقیقه پیش!!


تمامی آثار یکشنبه شب 

 (یعنی از کمتر از 24 ساعت دیگه به مدت دو روز) 

 برای رای گیری و شرکت در مسابقه منتشر میشن! یعنی یه جورایی تا فردا هم وقت دارید آثارتون رو بفرستید! قبل از اینکه آثار منتشر شن! پس بجنبید زود زود!  

جا داره همینجا از تمامی دوستانی که شرکت کردن و همینطور تمامی رای دهندگان در دو روز آینده، تشکر کنم!!  امیدوارم هیجانش این دو روز بگیردتون! 

kntu.blog3@gmail.com رویا خدابخش         


تکذیب شایعه ادغام «دانشگاه‌های خواجه‌ نصیر و شهید عباسپور»

ادغام برخی دانشگاه‌های پایتخت همانند دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران و دانشکده علوم اقتصادی با دانشگاه علامه طباطبایی از مهمترین تحولاتی بود که سال گذشته در عرصه آموزشی کشور رخ داد و گویا ترکش آن، دانشگاه خواجه‌نصیر را بی‌نصیب نگذاشت و موجب بروز شایعه ادغام این دانشگاه با دانشگاه شهید عباس‌پور مطرح شد که از سوی رییس دانشگاه خواجه‌نصیر قویا تکذیب شد.



لینک خبر کامل

شاید تو هم یکی از همین آدم ها باشی...

مثل دوستی که همیشه موقع دست دادن خداحافظی، آن لحظه ی قبل از رها کردن دست، با نوک انگشتهایش به دست هایت یک فشار کوچک می دهد؛
 
راننده تاکسی ای که حتی اگر در ماشینش را محکم ببندی بلند می گوید: روز خوبی داشته باشی دخترم؛
 
آدم هایی که توی اتوبوس وقتی تصادفی چشم در چشمشان می شوی، دستپاچه رو برنمی گردانند، لبخند می زنند و هنوز نگاهت می کنند؛
 
آدم هایی که حواسشان به بچه های خسته ی توی مترو هست، بهشان جا می دهند، گاهی بغلشان می کنند؛
ادامه مطلب ...

به کجا میریم مهمه

جامعه به میزانی که شما بتوانید «اراده‌های آحادِ» آن را به سمت تحقق معارف دینی ببرید، دینی است، نه صرفا به میزانی که «اذهان جامعه» را به سمت شناخت حقایق دینی ببرید. این نکته تأثیر بسیاری بر رویکردهای تئوریک، سیاست‌گذاری‌های عمومی و... می‌گذارد. اصل کار ما در جامعه دینی باید این باشد که اراده‌ها را به تحقق معارف دینی معطوف کنیم، نه این‎که صرفا روی شناخت حقایق دینی متمرکز شویم. 

از مارقین.......

پیام امام خمینی (س) به مناسبت رفراندم جمهوری اسلامی ایران

امام خمینی(س) درروزچهارم فروردین ماه سال 1358 درشهرقم به مناسبت رفراندم جمهوری اسلامی وحضورفعال درانتخابات پیامی خطاب به ملت ایران ارسال کردند.متن کامل این پیام به شرح زیراست:

بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏

خدمت عموم ملت مبارز و شجاع ایران- ایّدهم اللَّه تعالى‏

در این موقع بسیار حساس که سرنوشت کشور و اسلام عزیز تعیین مى‏گردد، هموطنان عزیز با شورى بیشتر از گذشته در رفراندم شرکت نمایند. امروز اهمال در شرکت در رفراندم و سردى و سستى در این امر حیاتى، موجب هدر رفتن خون شهیدان و به تباهى کشیدن کشور و اسلام عزیز است. دوستان آگاه من! روز رفراندم موقع نتیجه گرفتن از زحمات چندین ساله است.

آنچه لازم است تذکر دهم شرکت زنان مبارز و شجاع سراسر ایران در رفراندم است. زنانى که در کنار مردان بلکه جلوتر از آنان در پیروزى انقلاب اسلامى نقش اساسى داشته‏اند، توجه داشته باشند که با شرکت فعالانه خود، پیروزى ملت ایران را هر چه بیشتر تضمین کنند. شرکت در این امر براى مرد و زن از وظایف ملى و اسلامى است.

شما همه آزادانه به هر چه مى‏خواهید رأى بدهید. من خودم به «جمهورى اسلامى» رأى مى‏دهم و تقاضاى برادرانه از شما دارم که به من در این امر اسلامى کمک کنید. و لازم است جوانان غیور از توطئه و خیانت در آراى مردم جلوگیرى کنند و از صندوق هاى آرا با امانت حفاظت کنند. از خداوند تعالى پیروزى اسلام و صیانت کشور اسلامى را خواستارم. و السلام علیکم.

روح اللَّه الموسوی الخمینى‏

صحیفه امام، ج‏6، ص: 408

تجربه توهّم

آماده تجربه توهّم هستید؟


روی لینک پایین کلیک کنید

کلیک کن اینجا


سپس روی گزینه "click me to get trippy" کلیک کنید

برای 30 ثانیه به مرکز صفحه خیره شوید

سپس بلافاصله به دستی که با آن موس را گرفته اید نگاه کنید.

به هیچ وجه دست خود را تکان ندهید


این یک شوخی نیست. نام این توهّم "cenesthetic hallucination" یا توهّم احساس مشترک است

تنها 10روز دیگر تا اتمام مهلت مسابقات عیدانه همکلاسی ...


سال نوتون چطوره؟ تا اینجاش خوش گذشته؟! مهمونی و مهمون داری یا مسافرت؟ یا هر دو؟!

به مسابقات همکلاسی هم فکر کردید توی این تعطیلات؟! فقط ده روز تا آخرین مهلتش مونده ها!!


تا 20 فروردین 90

منتظر آثارتون هستم!

<!تمدید نداره!>

kntu.blog3@Gmail.com


مسابقات عیدانه (سری دوم) همکلاسی!!


یادداشت ده نمکی : وقتی روشنفکرها قاچاقچی می‌شوند !

حالا که روشنفکرنما‌ها تنها یک هفته پس از اکران فیلم اخراجی‌ها، نسخه قاچاق «اخراجی‌ها» را بر روی وب‌سایت‌ها گذاشتند، همان حس زمان تعطیل شدن نشریه شلمچه به دست مهاجرانی را دارم.

ادامه مطلب ...

یک سوال ریاضی از امام علی(ع)

شخصی از امام علی(ع) پرسید:عددی را به دست من بده که قابل قسمت بر 2و 3و 4و 5و 6و 7و 8و 9و 10 باشد بی آنکه باقی بیاورد.
امام علی بی درنگ به او فرمود:
" اضرب ایام اسبوعک فی ایام سنتک "
یعنی:" روزهای هفته را بر روزهای یک سال خودت ضرب کن"
سوال کننده هفت را در 360 ضرب کرد.حاصل آن یعنی 2520 بر تمام آن اعداد قابل قسمت بود بی آنکه باقی مانده بیاورد.

منبع: شرح بهایه به نقل از ترجمه کشکول شیخ بهایی

جهان امروز

بزدلانی کز هراس ابتر شدند ... از بسیجی‌ها بسیجی تر شدند

....بزدلانی کز هراس ابتر شدند / از بسیجی‌ها بسیجی تر شدند ..... زنده‌های کمتر از مردارها / با شما هستم، غنیمت خوارها ..... عده‌ای حسن القضاء را دیده اند / عده‌ای را بنزها بلعیده اند ....


امروز یه موضوعی من رو به شدت ناراحت کرد. خیلی اتفاقی آهنگ تیتراژ پایانی فیلم اخراجی های سه که الان اکران شده رو دانلود کردم، خواننده بهنام صفوی هست که صدای زیبایی داره و من دوست دارم اون رو. شعری که خونده میشد کنجکاوم کرد و گشتم و پیداش کردم. شعر فوق العاده ای هست که عزیزی به نام محمدحسین جعفریان سرودتش. خلاصه این اهنگ با ناراحتی امروز من به شدت موافقت داشت و خوندن شعر کمی من رو تسکین داد... البته داغ اصلی بر دل ما همچنان هست....


ادامه مطلب ...

گفتم این عید....

گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم....... 

                                              قیصر امین پور

سال جدید ... قالب ثابت جدید ...


همکلاسی هم با جدید شدن سال نو، نو شد!


ممنونم از آقایان کیارش مظفری و امیر رباط

که هرکدوم به سهم خودشون خیلی خیلی برای قالب ثابت جدید همکلاسی زحمت و بیداری کشیدن!


این قالب دیگه موندگاره! پس معرفی میکنم:

بچه ها، قالب! قالب، بچه ها!


سال نو مبارک

به نام مهربانترین
آغاز سال ۱۳۹۰ را به دوستان عزیز تبریک عرض می کنم



امیدوارم سالی سرشار از عشق، سلامت و امنیت داشته باشید.
ادامه مطلب ...