KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درد!

درد من حصار برکه نیست ؛  

درد من زیستن با ماهیانی ست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است ...

نظرات 8 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 00:14

!

به خودم می گویم
اگر از خواب شب یلدا ما برخیزیم
اگر از خواب بلند یلدا ، برخیزیم
ما همین فردا
کاری خواهیم کرد
کاری کارستان

it doesn't matter شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 01:46

Wonderful Quote !!!!!!

به خودم می گویم
اگر از خواب شب یلدا ما برخیزیم
اگر از خواب بلند یلدا ، برخیزیم
ما همین فردا
کاری خواهیم کرد
کاری کارستان

مرجان IT شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 07:29

باید این ماهیها رو تحمل کرد.شاید...

از حقیقت نمیتوان فرار کرد!
درست است که تا حقیقت بخواهد کفشش را بپوشد ، دروغ هزار بار دور دنیا را گشته است!
اما وقتی دروغ ده سال راه رفت حقیقت خودش را با یک قدم به او میرساند!!!

رودسرابی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:48

من هم همینطور

رودسرابی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:49

ولی مبادا همرنگ جماعت شوی

" آزادی"
معبود من است

به خاطر آزادی، هر خطری بی خطر؛

هر زندانی رهایی؛

هر جهادی آسودگی؛

و هر مرگی حیات است!

کیارش مظفری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:47

بعضی واژه ها کشیدنیند نه نوشتنی ؛ مثل "درد" .

"درد" حرف نیست ؛
درد نام دیگر من است!
من چگونه خویش را صدا کنم؟!

پگاه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 14:14

و چه دردی میکشد ماهی کوچکی که دیگر نمیخوهد ماهی کوچک برکه بماند

و من درد می کشم و درد می کشم از این حصار در حصار تنگ و تاریک ناآگاهی ؛ همچنان که ذوق رویش یک جوانه را سرودخوان می شوم همراه با سبزینگی رویش هر انسان!

زهرا میرباقری -IT شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 17:26

دقیقا

به خودم می گویم
اگر از خواب شب یلدا ما برخیزیم
اگر از خواب بلند یلدا ، برخیزیم
ما همین فردا
کاری خواهیم کرد
کاری کارستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد