KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رصد ... چشم ایرانیان در فضا...

 

بالاخره حول و قوه الهی ماهواره رصد هم شوت کردیم به اون ور جو... خدا رو شکر مثل اینکه الان حالش خوبه و داره کارش رو به درستی انجام میده...

با تمام احترام و تشکری که برا بروبچ برقی در ساخت ماهواره قائلیم باید بگیم که کار اصلی رو هوافضایی ها انجام دادن... انصافا خسته نباشید داره... شما بیا صبح تا شب ماهواره بساز... هنر اینه که این ماهواره رو برسونی اونور جو....

ادامه مطلب ...

انتقال دانشجو به دانشگاه دیگر!

انتقال دانشجو از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تهران به شهرستان ها و از شهرستان ها به یکدیگر، در یک رشته و در یک مقطع، به شرط موافقت دانشگاه های مبداء و مقصد، بلامانع است.


http://www.vu-shiraz.ir/news.php?news_id=81

رو به فردا باشد یا نه؟!!....

نظرسنجی برای ادامه یافتن حضور یامینپور در سیما


کلیک کنید

قدرتمندترین رهبر ایران -گزارشی از مقاله مؤسسه آمریکایی کارنگی

- آیت الله خامنه ای باید متقاعد شود که آمریکا رویه خود در قبال ایران را تغییر داده و با احترام با ایران برخورد خواهد کرد.
- آیت الله خامنه ای هیچ گونه عقب نشینی یا شکست را برای ایران نخواهد پذیرفت و هیچ نوع فشاری نیز بر ایشان مؤثر نمی افتد.
- هر نوع برنامه ای باید در ارتباط با خود ایشان مطرح شود، نه مقامی دیگر و گرنه مانند تلاشهای قبلی که در دوره اصلاح طلبان صورت پذیرفت بی نتیجه خواهد ماند! 


در سال ۲۰۰۸ مقاله ای تحقیقی تحت عنوان "بازخوانی آیت الله خامنه ای، نگاه جهان به قدرتمندترین رهبر ایران" از طرف مؤسسه آمریکایی "کارنگی" به قلم نویسنده ایرانی این مؤسسه، کریم سجاد پور، منتشر شد که در دسامبر ۲۰۰۹ با اعمال ویرایش هایی، مجددا منتشر و روی وبسایت این مؤسسه قرار گرفت. 

نویسنده این مقاله سخن خود را به این شکل آغاز کرده: "شاید در دنیا هیچ رهبری نباشد که به اندازه آیت الله خامنه ای برای مسائل جاری جهان اهمیت داشته باشد اما در عین حال تا این حد هم برای جهانیان ناشناخته باشد" و در ابتدا سعی در تبیین چرایی اهمیت بررسی افکار و اندیشه های ایشان کرده و در عباراتی به اینکه ایشان پیش از تصدی رهبری، یک چهره "میانه رو ناشناخته" بوده است تأکید می کند و علائم آنرا در علاقه ایشان به موسیقی و شعر و به دست کردن ساعت مچی می بیند!

ادامه مطلب ...

رابطه با آمریکا (قسمت آخر-مهم)

    

 رابطه با آمریکا (قسمت آخر) - دانلود  

 

این قسمت مهمتر از قسمتهای دیگر و کامل کننده دو قسمت قبلیه...


مطالب مرتبط: 

رابطه با آمریکا (قسمت ۱) 

رابطه با آمریکا (قسمت ۲)

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟ / دکتر علی شریعتی

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟

غافلگیر شدیم، چتر نداشتیم، خندیدیم، دویدیم و به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم..

دومین روز بارانی چطور؟

پیش بینی اش را کرده بودی، چتر آورده بودی، و من غافلگیر شدم، 

سعی می کردی من خیس نشوم، و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود...

و سومین روز چطور؟

گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری، چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملا خیس شد...

و .... و ... و ... و ...

چند روز پیش را چطور؟

به خاطر داری؟

که با یک چتر اضافه آمدی

و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم ...

...فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم، تنها برو ..... دکتر علی شریعتی

سرقت بخشی از کاشی‌های مجموعه تئاتر شهر!!

"مجموعه تئا‌تر شهر تهران بزرگ‌ترین مجموعه نمایش تئا‌تر ایران است که از در سال ۱۳۵۱ آغاز به کار کرده است. این مجموعه از معماری زیبایی برخوردار است و جزء میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شود." 

 

به گزارش "فردا"، چند روزی است که برخی کاشی‌های ضلع جنوبی تئا‌تر شهر و در مجاورت تالار قشقایی ناپدید شده است. به نظر می‌رسد این کاشی‌ها به دلیل قدمت ساختمان تئاترشهر مورد توجه سارقان قرار گرفته باشد. 

 

چه طور می تونن با یکی از زیباترین معماری های شهر ما، با یکی از میراث فرهنگی ایران، همچین کاری کنن؟!  

رابطه با آمریکا (قسمت 2 )

 

    

 رابطه با آمریکا (۲) - دانلود  

 


 مطالب مرتبط: 

رابطه با آمریکا (قسمت ۱) 

رابطه با آمریکا (قسمت ۳ - مهم)

مهر مادری در خواب

 مهر مادری حد و مرزی ندارد

این عشق الهی است!!!

توصیه میکنم حتما این کلیپ رو ببینید.



ادامه مطلب ...

دانشگاه صنعتی شریف در رتبه سیزدهم مسابقات جهانی برنامه‌نویسی ACM

برای نخستین بار ، تیم برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه شریف موفق شد بالاتر از بسیاری از دانشگاههای صاحب نام در زمینه برنامه نویسی و علوم کامپیوتر (بویژه دانشگاههای چینی و آمریکایی) ، در رده سیزدهم جهان قرار بگیرد.


این کلمات مبالغه‏آمیز را حذف کنید

در 12/ 8/ 80 در دیدار با جوانان اصفهان، قبل از فرمایشات امام خامنه ای، کسی ایشان را "علی زمان" خواند، در همان جلسه اینگونه تذکر دادند:  

"اگر کسی در مقابل جوانان ادّعا کند و بگوید نظام اسلامی ما هیچ عیبی ندارد و همان قالبی را که اسلام خواسته، ما پیاده می‏کنیم، گزاف گفته است. به‏هیچ‏وجه این‏طور نیست. خود ما انسانهای ضعیفی هستیم. وقتی کسانی اسم مبارک امیرالمؤمنین علیه‏السّلام یا اسم مبارک ولیّ‏عصر روحی‏فداه را می‏آورند، بعد اسم ما را هم دنبالش می‏آورند، بنده تنم می‏لرزد. آن حقایق نور مطلق، با ما که غرق در ظلمتیم، بسیار فاصله دارند. ما گیاه همین فضای آلوده دنیای امروزیم؛ ما کجا، کمترین و کوچکترین شاگردان آنها کجا؟ ما کجا و قنبرِ آنها کجا؟ ما کجا و آن غلام حبشیِ فداشده در کربلای امام حسین علیه‏السّلام کجا؟ ما خاک پای آن غلام هم محسوب نمی‏شویم. اما آنچه که حقیقت است، این است که ما به عنوان مسلمانانی که راهمان را شناخته‏ایم، تصمیم خود را گرفته‏ایم و نیروی خود را برای این راه گذاشته‏ایم؛ با همه وجود در این راه حرکت می‏کنیم و ادامه خواهیم داد. نواقصی در کار ما وجود دارد؛ همه این نواقص هم قابل حلّ است. البته وقتی این نواقص را حل کنیم، این‏طور نیست که به غایت مطلوب رسیده‏ایم؛ نه، راه کمال تمام‏نشدنی است. در این جاده‏ای که ما حرکت می‏کنیم، هر کیلومتر به کیلومترِ آن توقّف ممنوع است؛ نباید توقف کرد؛ همچنان باید جلو رفت. بسیاری از مشکلات کنونی که ملت و کشور ما با آنها دست به گریبان است، قابل حلّ است."

ادامه مطلب ...

چرا با آمریکا رابطه نداریم؟!....

«تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم»  امام خمینی(ره)

جمله بالا قابل توجه  کسایی که نمیدونن چرا مسئله ما با استکبار- که نوک پیکانش آمریکاست- حل شدنی نیست!

مشکلی که ما با استکبار داریم خیلی عمیقتر از اینهاست که بعضی ها فکر میکنن با یه مذاکره ساده حل میشه... اونایی که فکر میکنن رابطه ما با آمریکا حل شدنیه فیلم زیر رو ببینن... قسمت های دیگه رو در پست های بعدی میذارم: 

   

رابطه با آمریکا (۱) - دانلود


مطالب مرتبط: 

رابطه با آمریکا (قسمت دوم) 

رابطه با آمریکا(قسمت سوم- مهم)

میزنمت چون هوا داغه!! P:<

آفتاب ... آفتاب ... هر جا باشیم، چه توی ماشین، چه توی صف تاکسی، ترافیک یا یه ساختمون اداری ... هوا بدجوری گرم شده!

این روزا آمار دعوا های خیابونی هم زیاد شده! خود من توی هفته ای که گذشت شاهد 3 تا کتک کاری بدجور بودم! چرا؟! دلیلش واضحه: ملت از صبح بیرون دنبال کارهاشونن، شهر شلوغه و هوا هم گرمه، همه می خوان زودتر از کاراشون خلاص بشن و از زیر شلاق آفتاب به خونه هاشون پناه ببرن، مغز ها جوشیده و اعصاب ها داغونه ...

وقتی توی ترافیک به ناحق جلومون می پیچن، وقتی توی صف تاکسی ازمون با نامردی تمام جلو میزنن، و وقتی بی خود با آدم وارد درگیری لفظی یا فیزیکی میشن، ... بیایید صبر داشته باشیم و طرف مقابل رو درک کنیم! ما خبر نداریم از صبح بهش چی گذشته! آره مسلما اون هم خبر نداره از صبح به ما چی گذشته اما هرچی هم گذشته باشه دعوا بهترش نمیکنه!

آروم باشید و مهربان، بطری آب یخ هم هر صبح فراموش نشه!

من مشروط التصویرم!!...

 وحید یامین پور:

این بار دوم است که پیش بینی عمومی مردم درست در می آید. سال گذشته در اوج برنامه دیروز امروز فردا مردم کوچه و خیابان یکی از اولین واکنش هایشان بعد از دیدن من گفتن این جمله بود که: «فکر نکنم برنامه ادامه پیدا کنه/ یا هنوز تعطیلش نکردند؟!» این حرف ها با انکار من مواجه می شد و البته...

ادامه مطلب ...

هوافضای نصیر و افتخاری دیگر...

مژده ...مژده...! 

اینبار دانشجویان هوافضای خواجه نصیر کنکور هوافضا رو قبضه کردند و رتبه های ۲ و ۶ کشوری رو کسب کردند! 

جناب علی فرخی پور که رتبه ۲ کشوری رو کسب کردند از اعضای وبلاگ  همکلاسی هم هستند!