KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی سریال های ویژه ماه رمضان !

معرفی فیلم های ماه رمضان













شب هزار و یکم


تصویربرداری این سریال سال گذشته در جنوب آغاز و در تهران به پایان رسید. در حال حاضر نیز در حدود 26 قسمت 30 دقیقه‌ای آماده شده تا در ایام ماه رمضان به روی آنتن برود.
این سریال را «شیرین وحیدی» تدوین کرده و «مسعود بهنام» نیز کار صداگذاری آن را انجام داده است و در حال حاضر برای پخش آماده شده و در شب‌های ماه رمضان هر شب ساعت 22:40 از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. 


بازیگرانی نظیر سپیده گلچین، شیوا بلوریان، آرام جعفری، نادیا دلدارگلچین، کیومرث ملک‌مطیعی، عباس امیری، محمد فیلی، فخرالدین صدیق‌شریف، اسماعیل سلطانیان، یوسف مرادیان، پویا امینی، مینا جعفرزاده، شهرام پوراسد، میلاد کی‌مرام، شیوا خنیاگر، نعیمه نظام‌دوست و... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.
داستان سریال شب هزار و یکم که توسط «محمد هادی کریمی» نوشته شده، در زمان حال و گذشته و دوران جنگ اتفاق می‌افتد. سکانس‌های مربوط به زمان حال در تهران تصویربرداری شده و سکانس‌های مربوط به گذشته در قالب فلاش بک در جنوب کشور و شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است.
از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مدیر تولید: فرشته مهدی‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژیلا مهرجویی، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، دستیار اول کارگردان ومدیر برنامه‌ریزی: داریوش جهانگیری و جلوهای ویژه: داوود رسولیان اشاره کرد.







گذر از پاییز


مجموعه تلویزیونی «گذر از پاییز» ویژه پخش در ماه مبارک رمضان در حال ساخت است و در این ماه هر شب ساعت 21:30 به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال از نیمه گذشته و تدوین همزمان آن توسط «مهدی جودی» در حال انجام است.
«گذر از پاییز» درباره زندگی مرد ثروتمندی به نام فرخ است که با دختران و دامادهایش رابطه خوبی دارد اما احساس می‌کند که دوران بازنشستگی‌اش فرا رسیده و باید اموال و مسئولیت‌های خود را به دخترانش واگذار کند اما شروطی برای انجام این کار وجود دارد...
در این سریال چنگیز جلیلوند نقش فرخ را بازی می‌کند و محمود عزیزی، شیرین بینا، بروز ارجمند، رحیم نوروزی، بهناز جعفری، رامین راستاد، محمود بنفشه‌خواه، فرشید زارعی‌فر و میرطاهر مظلومی از دیگر بازیگران آن هستند.
محسن شاه‌محمدی نیز نویسندگی و کارگردانی سریال «گذر از پاییز» را بر عهده دارد.

این سریال تلویزیونی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در حال تولید است.













پنجمین خورشید


به کارگردانی علیرضا افخمی




این سریال تلویزیونی به کارگردانی «علیرضا افخمی» در حال حاضر در لوکیشنی واقع در کن مشغول تصویربرداری است و تا به حال حدود نیمی از کار تصویربرداری آن انجام شده است.
مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اولین سریالی است که پس از اذان به روی آنتن می‌رود و هر روز ساعت 20:15 دقیقه پخش خواهد شد.
«پنجمین خورشید» که نام آن تا آغاز ماه مبارک رمضان تغییر خواهد کرد، از مضمون طنز برخوردار است و به طور همزمان توسط «افسانه افخمی» و «رضا سورانی» مراحل تدوین خود را سپری می کند، موسیقی نیز در حال ساخت است .
 تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» اول خردادماه آغاز شد و در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهدی و همایون دو دوست هستند که در سال 65 و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند آنها بر اثر حادثه‌ای عتیقه‌ای خاص پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و مهدی همراه عتیقه 23 سال در زمان سفر می‌کند و در سال 1388 در تهران امروز خود را می‌یابد. مهدی که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجهه می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود اما اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال 64 می‌شود و ...
این مجموعه تلویزیونی که قرار است در ماه رمضان از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، به تهیه‌کنندگی «داوود هاشمی» ساخته می‌شود و بازیگرانی نظیر حمید گودرزی، مهدی سلوکی، مهوش صبر کن، مریم کاویانی، انوشیروان ارجمند، شهرام قائدی، کامیار محبی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.
فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» را «علیرضا افخمی» و «سجاد ابوالحسنی» نوشته‌اند که در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.











نظرات 7 + ارسال نظر
من یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 17:31

پس مال شبکه ی 5 کو؟

محمدحسین باقری یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 18:05

شبکه 5 سریال نداره

ر.ب یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 18:16

فکر کردم پس از انقلابی که در همکلاسی کردیم تو دیگر نمیایی؟البته پستهایت را عوض کردی و قدرت انقلاب ما را فهمیدی
قدرتی که توانست تو تقدسی منتجبی و توکلی را براندازی کند

من هنوز به شفای شما امیدوارم

سید عباس ال طعمه یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 21:02

مرسی مهندس جالب بود

می ناب یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 21:34

هورا بازم شستشوی مغزی با سریال!یادم باشه آنتن تلویزیونو بکنم ببرم سر کوچه تقدیم بچه های بسیج کنم.

رهاـمعماری دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 02:58

اقای باقری واقعا تو زدن پست سیب زمینی یکی.
جومونگ چطوره ؟

ارش سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 20:34

شما بشین بجای سریال دعوای عاشقان انقلاب رو ببین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد