KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درخواست

 از مرتضی می خوام یه فکری به حال بعضی پستا بکنه این باقری اینجا رو یا با بیل برد تبلیغاتی سینما اشتباه میگیره یا با برد اطلاع رسانی موسیقی های مجاز ارشاد بابا اینجا همکلاسی و یک وبلاگ دانشجویی است

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدحسین باقری شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:59

ماها هرکدوممون سلیقه ای داریم و هر کی از یک پستی خوشش نمیاد

هرکی از هرپستی خوشش نمیاد میتونه از اون استفاده نکنه

همین !

شما سلیقه هم مگه می دونی چیه ؟ من با پستات مشکل ندارم با اون کلت مشکل دارم

siavash_pce شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:13

manam movafegham shadii inja jaye upload va tablighat nist ke /// harvaght miay too mibini mamd hosen 1 chizii alam karde uploade felan ya uplode fooloon... base Dge

علیرضا قهرمانی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:19

ببین حسین جان !

اتفاقا من با اینکار آقای باقری به دلیلی که الان میگم موافقم

نظر شخصی من اینه که اصلا به صلاح وبلاگمون نیست که همه پستها بخواد به صورت متنی باشه ( یعنی فقط نوشته باشه)

الان چند تا پست پایینتر خانم درخشنده از طبیعت عکس گرفته و روی وبلاگ گذاشته.واقعا کار قشنگیه

یا من تمایل دارم بخش دانلود نرم افزار و فیلم توی بلاگمون راه اندازی کنم چون تواناییشو در خودم می بینم

آقای باقری هم اتفاقا در زمینه موزیک داره خوب کار میکنه و اینکه دانلود موزیک توی بلاگمون داشته باشیم خوبه چون خیلیها موزیک رو دوست دارن.بایستی هر شخصی که وارد این وبلاگ میشه به هر چیزی که دوست داره برسه.یه نفر ممکنه داستانهای جالب رو دوست داشته باشه بخونه-یکی دوست داره مقاله علمی بخونه-یکی پست سیاسی رو میخونه و ...

تمامی سلیقه ها بایستی ارضاء بشه

تنها انتقادی که من ازش دارم اینه که زیاد توی انتخاب عکسها سلیقه به خرج نمیده و میتونه عکسهای قشنگتری رو به نظر من انتخاب کنه که اون دیگه سلیقه شخصی خودشه !

ممنون از بیان نظراتت

علی رضا من مخالف تنوع نیستم ولی خیلی افراط می شه در این مورد

سید عباس ال طعمه شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 05:10

حسین جان اولا همکلاسی یک فضای ازاده اگر از چیزی خوشت نیاد یا از کسی دلیل نمیشه همه خوششون نیاد ثانیا کار دوست و همکلاسی خوبمون اقای باقری به نظر من کار جالبیه ثالثا احتراما میگم وقتی تو محیطی مثل اینجا یکی پست میزنه کمی محترمانه تر مینویسه البته من میدونم منظور شما از << این باقری >><< جناب اقای باقری >>بوده
در اخر هم که هیچی
اما ما همه دوست هستیم و نباید بین ما ها(اقای باقری من شما و دیگر همکلاسیان اختلافی باشه
موفق باشی

من اهل دورویی نیستم همینه که هست عباس

ر.ب شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 08:20

موافقم با شما آقای مالکی این چه وضعشه اینجا که آموزشگاه موسیقی نسیت

سید عباس ال طعمه شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 09:54

من نه گفتم تو ۲روی نه چیزه دیگه
ببین ما همه بلاخره رودررو میشسم همدیگررو میبینیم
با این اختلافاتی که بوجود میاری جز خجالت چیز دیگهای نداره
تو این مدت تنها چیزی که یاد گرفتم گذشت بوده
چون در غیر این صورت همیشه هم خودتو اذیت میکنی هم طرفتو
همیشه یا از در دوستی مطالبتو بخواه یا یه کاری کن که چیزی که میخوای رو طرف از شررمندگی بهت بده نه با کینه و زور
اینا تنها نظر دوستانه بود اگه اهانتی کردم عذر میخوام
موفق باشی

علی منتجبی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 12:50

آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند.
هر فرد در انتخاب موضوع پست خود در حدود قوانین همکلاسی آزاد است

رویا IT شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 13:32

به نظرم خیلی مسائل رو نمی شه با قانون یا تذکر از سمت مدیریت و ... حل کرد!

مثلا همین مسئله درسته نمی شه با قانون باهاش مخالفت کرد ولی همیشه راهی هست! و انتخاب همین راه هستش که طرز فکر و منطق همه مدیران همکلاسی رو به خواننده ها نشون میده!

واضح تر میگم :

اینجا وبلاگ دانشجوییه + آزاد هم هست!
پس مثلا آقای باقری می تونن هر پست موزیکی یا فیلمی که می خوان بگذارن ولی با توجه به دانشجویی بودن وبلاگ و به عنوان یکی از مدیران همکلاسی که می خواد روی وجهه ی کلی همکلاسی تاثیر مثبت داشته باشه،

میاد می بینه از چند تا پستی که توی صفحه ی اصلی قرار داره (مثلا همین الان) 1 پست مربوط به فیلم زدن و 3 پست آهنگ و غیر از خودشون یک مدیر دیگه هم یک پست آهنگ گذاشته!

اگه یک مدیر به وجهه ی کلی همکلاسی اهمیت بده هم با کمتر زدن این پست ها هم با صحبت کردن با هر کسی که یه وقت در این موضوع بندی ها زیاده روی کنه صحبت کنه، می تونه به متعادل شدت صفحه ی اول همکلاسی و در نتیجه متعادل تر شدن تعداد پست های کلی هر موضوع بندی کمک کنه! و خب اگرم کمک نکنه دیگه صفحه ی اصلی نشان دهنده ی تک تک مدیران همکلاسی هست و این بی نظمی و بی تناسبی رو نمایش میده!!

ساری طولانی شد! لپ کلام اینکه اگه می خواید همچین مساله ای حل شه باید خود آقای باقری یا هر کس دیگه ای رو که ازش انتقاد دارین مخاظب قرار بدین!

صادق عباسی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 14:23

به نظر من میشه با تغییر شکل مشکل این جور پست ها حل بشه!

منم از این نوع پست گذاشتن خوشم نمی آد ولی با قرار دادن موسیقی در همکلاسی مشکلی ندارم!

چیزی که توی ذوق می زنه به نظرم عکس بزرگ در صفحه اصلی همکلاسیه و فکر می کنم اگه یه قانون واسه این داشته باشیم مشکل حله!

با آرزوی توفیق روزافزون

فاطیما شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 14:36

منم آهنگ «ای یار مبارک بادا» میخوام.

آهنگای درخواستیه دیگه،نه؟!

محمدـصنایع ۸۷ شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 15:02

منم با پست آهنگ مخالف نیستم ولی آقای باقری بیش از حد داره صفحه اصلی رو با اینجور پست ها پر می کنه.داره افراط می کنه.بهترین راه حل هم به نظر من همون حرف خانوم خدابخش هستش.باید صفحه اصلی از نظر موضوعی محدود باشه تا این مشکل پیش نیاد.فکر کنم ۲ پست از موسیقی و فیلم تو صفحه اصلی کافی باشه.البته این ۲ پست که میگم شامل نقد فیلم و .... نمیشه.موفق باشید.

فاطمه.م شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 15:14

محترمانه تر هم میشه صحبت کرد!! نه!؟...

3pehr شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 15:31

پیشنهاد میکنم که دیگر لینک دانلود آهنگ های مجاز و آهنگ های شامل قانون کپی رایت میشه بر روی وبلاگ قرار نگیره تا زمانی که لینک دونی همکلاسی ساخته بشه...
با نظر علی موافقم ولی باید پذیرفت که چهره وبلاگ بدین شیوه اصلا خوب نیست

سید مرتضی قاسم پور یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 11:56

من فکر کردم کامنت دادم اینجا! ولی مثل اینکه ثبت نشده.!! ببخشید که دیر پاسخ دادم.
بیشتر با نظر خانم رویا IT ! موافقم
و لینکدونی که طرح خوبیه و نیازش حس میشه و امیدوارم اینجور مشکلات رو برطرف کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد