KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گذشت

دوستیـــ بهمـــ سیلیـــ زد
عاشقانهــ نگاهشـــ کردم
بابت سیلی ازش تشکر کردمـ
عذر خواهیـــ کردمــــ
گفتم : چرا؟
دوستم گفت: ببخشید اشتباه از من بود
                                                       

     به همین سادگی ما همچنان با هم دوستیم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
جویا یزدانی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 11:58 http://toooska.blogfa.com

رفیق من سنگ صبور غم ها به دیدنم بیا که خیلی تنهام

مرسی جویا جان
سنگ صبورم اینجا طاقت غم نداره .....

3pehr دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 13:38

البته درباره جنس مخالف نتیجه عکس داره ....

ممنون بابت نظر ولی در مورد جنس مخالف هم صادقه

فاطیما دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 16:58

یعنی هر کی سیلی زد بهمون بگیم دستت درد نکنه، یکی دیگه بزن؟؟؟!!!
من از این گذشتا بلد نیستم

ممنون بابت نظر
بزارین بگم منظورم چی بود
وقتی کسی به شما سیلی میزنه یعنی به شدت از شما عصبانیه و اگه شما هم عصبانی باشین دیگه نمیشه به یه راه حل مناسب پیدا کرد برای حل مساله و شاید هم مساله پیچیده تر بشه ولی
وقتی شما تشکر میکنین اول به طرف مقابل شخصیت بالای خودتونو نشون میدین و ثانیا کار طرف مقابل رو موقتا تعیید می کنین تا طرف زود تر به حالت ریلکس در بیاد و ثالثا مانع از عصبانیت خودتون میشین
و وقتی عذز خواهی می کنین طرف فکر میکنه شما از کارتون پشیمون شدین و از مساله آگاهی کامل دارین پس برای دومین بار شما کمک کردین که به حالت ریکس برسه و از نظر روانشناسی شما ۲بار به طرف مقابل شک مثبت دادین تول اینکه به جای عصبانی شدن و پرخواش تشکر کردین و ثانیا بدون معطلی برای شدین موضوع (به طور کامل)عذز خواهی کردین
مطمئن باشین که طرف مقابل در حال حاضر اگر به طور کامل آروم نشده باشه لا اقل خیلی ریلکس تر نسبت به زمانی که به شما سیلس زد میشه
و وقتی در فضا آرامش برقرار شد
نوبت شماست که بازی رو شروع کنین(چون به نظر من ما در زندگی در حال بازی کردن هستیم و در دل این بازی ، بازی های پیچیده نهفتس و همه یما یه بازی مشترک داریم اونم به اسم زندگی از بعد جسمانی بعهنی همه یه روزی بدنیا میان و روزی از دنیا میرن) وقتی در استارت بازی شما تنها از یک واژه استفاده می کنین باعث میشین دوباره سکوت حاکم بشه یعنی بعد از اینکه شما عذرخواهی کردین طرف مقابل در شک ری اکشن شما هست و به احتمال زیاد یا حرف نمیزنه یا با صدای ملایم شروع به تعریف موضوع میکنه و با واژه کوتاه چرا دوباره به خودشمیاد که چرا سیلی زده و اگه طرف بیمار روانی نباشه ۱۰۰٪ ازتوم عذر خواهی میکنه و از شما بابت رفتار خوبتون تشکر .
این جملات رو با دقت زیاد و با اطلاعات ناچیزی که از روانشناسی داشتم گفتم امیدوارم متوجه شده باشین و اگه باز هم مشکلی هست من مشتاقانه حاضرم بشنوم.

فاطیما دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 20:49

منظورتونو همون اول فهمیدم.
ولی هضم یه همچین گذشتی برام سخته
خیلی تمرین میخواد


مر۳۰که خیلی کامل جواب میدین. حوصلتون زیاده

باز هم ممنون هم بابت خوندن جواب و هم بابت بیان نظرتون
بله هضمش مشکل و نیازمند تمرین زیاده ولی من اکثر مطالبی که مینویسم یا تجربه کردم یا باور های قلبی من هست و باید بگم در مورد بحث و دفاع از عقایدم حوصلم خیلی خیلیییییییییییییییی خیلی زیاده.
باز هم تشکر

فاطیما دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 21:17

*من اکثر مطالبی که مینویسم یا تجربه کردم یا باور های قلبی من هست*

میتونم بپرسم چند سالتونه؟؟؟؟؟؟

یا خیلی سنتون زیاده یا روزگار خیلی باتجربه تون کرده

بازم تشکر بابت نظر
ولی اگه نوشته های منو خونده باشین میتونین حدس بزنین سن تفکرات من از سن جسمانی من خیلی بالاتر و فراتره البته شاید فکر کنین من آدم مغروری هستم که این حرف رو زدم و باید بگم بله من تا حدودی مغرورم و اکثر افرادی که به من نزدیک هستند می تونن حرف من رو نصدیق کنن هم در مورد غرور و هم سن تفکراتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد