KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نوبت تحلیل ما

 به نام خدا  

 

خبرگزاری‌های اصلاح طلب: در کیفر خواست نوجوان یهودی که در روز ۲۴ خرداد در محل پل کالج تهران دست گیر شد آمده است: من به جرم به آتش کشیدن بانکی در تهران بازداشت شدم و ...   وی (متهم) در ادامه افزود: من در خیابان فاطمی دستگیر شده و به زندان اوین منتقل شدم.. 

  

نوبت تحلیل ما: در ادامه به توضیح مواردی که باعث این ابهام شده است می‌پردازیم.. 

۱ - به احتمال خیلی زیاد این نوجوان یهودی که یکی از عوامل انقلاب مخملی به حساب می‌آید در اثر فشارهای زیادی که از جانب اصلاح طلبان* به او وارد شده مجبور به دادن این گاف شده است..  

  

...

 

۲- ما معتقدیم خوراندن قرص های خواب آور در بازداشتگاه ها به متهمین که جهت استراحت و راحتی هرچه بیشتر آنها انجام می‌شود باعث  شده این نوجوان یهودی بی جنبه به جای اینکه حواسش را به برگه ای که در دستش هست جمع کند در حال چرت زدن بوده و یه چیزی گفته است.. 

 

۳ - با توجه به ضرب المثل "حرف راست رو از بچه بشنو" که اگر حرف راست را از بچه بشنویم به نتایجی می‌رسیم که از توشتن آن معزوریم، پس با دقت بیشتر در می یابیم که منظور این ضرب المثل بچه ی مسلمون بوده نه این یهودی‌های اشغال‌گر که می خواستن انقلاب مخملی راه بندازن.. 

 

۴- شما خودت قضاوت کن.. مگر می‌شود این همه ارتباط، شانسی باشد؟ آنهایی که به خیابانها ریختند یک مشت یا بیش از یک مشت بچه سوسول بودن که همشون از این شلوارهای تنگ جین پوشیده بودند که مستحضرید این لباس ها از کجا وارد ایران می‌شه! خب همین نوجوان یهودی از فامیلاشون می‌گیره دیگه! بعدشم حتما کنار این شلوارها مقداری پارچه مخملی بوده که فرستادن واسش اینجا انقلاب مخملی راه بندازه..  

 

* اصلاح طلب موجودیست چهارپا و گوشت خوار که علاقه زیادی به کشته شدن آدم ها دارد و گونه هایی از آن در تهران یافت شده، اما امروزه با تلاش فراوان مسئولین امنیتی با منقرض شدن نسلش روبروست 

 

خب دوستان حالا بعد از تحلیل منطقی ما می‌توانید کمی عاقلانه فکر کنید... الان خودتون قبول می‌کنید که این بچه بانک رو آتش زده.. مگه نه؟ 

 

                                                          با آرزوی توفیق روزافزون - صادق عباسی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 10:03

جالب بود ممنون!!

سپیده سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 17:07

جالب بود مرسی !!

کاظم سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 20:35

خود این آقا تو دفاعیاتش گفت : با من با اخلاق اسلامی (اسلام احمدی نژادی)رفتار شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد