KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بچه های صنایع یکمی فعال باشین !!

باز هم توی سایتای که دانشگاه ها توش هستن اسمی از خواجه نصیر نبود. 

بر طبق اظهارات رئیس دانشگاه (که اسمشون یادم نیست)در روز امتحان شیمی که دانشکده صنایع خواجه نصیر یکی از معتبر ترین هاست اما در سایت شبکه مهندسین صنایع (isen) اسمی از خواجه نصیر نیست. از بچه های صنایع خواهش میکنم یکمی فعال تر باشن تا اسم صنایع خواجه نصیر زبان زده همه بشه تا هر سایت معتبری از صنایع رو میبینی اسمی از خواجه نصیر توش باشه !! در مورد شبکه مهندسین صنایع خودتون میتونین اینجا ببینین . 

 

اگه فکر میکنین من اشتباه می کنیم با دلیل منو از اشتباه در بیارین.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمن حمیدی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 23:43

بچه های صنایع روزای اول یه وبلاگ زدن که همون اول کشیدنشون حراست و چه و چه!که حق ندارین با اسم دانشگاه فعالیت کنین و باید مجوز داشته باشین و از این حرفا!
-------------------
با این حال چشم

ممنون بابت نظر
بله میدونم خوب بریم دنبال مجوز از دانشگاه که با اسم دانشگاه فعالیت کنیم من نمیدونم از بچه های صنایع کدوموشون با دانشگاه رابطه خوبی داره ولی هر کی رابطش با دانشگاه خوبه شروع کنه ما همه ازش حمایت می کنیم.
شاید این اولین حرکت باشه تا ما الکترونیکی ها خودی نشون بدیم و نشون بدیم که چیزی از حضوری ها کم نداریم هیچ بلکه از اونا برتر هم هستیم.

ارش پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 16:43

دانشگاه تو خرج خودش مونده!
چی میگی شما؟

ممنون بابت نظر ولی ما که حمایت آنچنانی از دانشگاه نمی خواهیم اگر فقط اجازه بدن با نام دانشگاه فعالیت کنیم اسپانسر میشه برای طرح ها پیدا کرد ولی باید با حمایت نسبی دانشگاه بعنوان طرح های دانشجویی مطرح بشه .

۱۱۸۱۱ جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 11:30

زنده باد بچه های صنایع

دوست گرامی اگر با اسم نظر میدادی بهتر بود ولی بازم ممنون

متاسف هستم
و بیشتر متاسف هستم که این مورد فقط برای رشته ی شما و فقط این موضوع خلاصه نمیشه!!!!!

بله دوست عزیز :(

محمدـصنایع ۸۷ شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 15:27

منم موافقم.اگر کاری هم بتونم انجام میدم حتما.در مورد نظرات منفی هم میگم همش چرته و اصلا حرف بقیه مهم نیست.من الکترونیکی را خیلی بیشتر از روزانه دوست دارم و می خوام.

ممنون دوست گرامی و من هم زیاد با نظرات منفی(پیرامون این موضوع)توجه نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد