KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دین مداری و یا دین ستیزی

 

 چند روز پیش یه آخوندی  رو دیدم که قبل از این که بره حوزه و دنبال سیاست شغلش چوپونی بود بهش گفتم بابا شما هم  ... شما که تا دیروز دنبال گوسفند بودی اون هم  نه گذاشت و نه برداشت گفت تا دیروز دنبال گوسفند بودم حالا امروز گوسفند ها دنبال من هستند . 

منم بهش گفتم تو یه دهی روستایی تو مسجدش یه کفش دزدی بود که سر نماز کفش ها رو

 می دزدید ... بالاخره مردم روستا از ده کردندش بیرون اونم رفت یه ده دیگه بعد چند وقت یکی از

اون اهالی ده اتفاقی توی یه ده دیگه دید که اون کفش دزده شده پیش نماز !!!!!... تعجب کرد و هیئت امنا رو پیدا کرد و گفت که بابا این یارو تو ده ما دزد بود شما کردیندش پیشنماز؟؟؟ اون ها هم گفتند ما خودمون هم می دونیم که این دزده  ولی این کار رو کردیم چون حواسمون بهش باشه که سر نماز از مالمون دزدی نکنه و مالمون در امان بمونه ...  

 حکایت خیلی از سیاست مدارای ما هم همینه که تا دیروز معذرت می خوام تاژاله این ور اون ور می کردند و امروز هم زیر لباس دین افکار و اعتقادات رو  

نظرات 34 + ارسال نظر
فاضل چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 10:14

من منظورم شخص خاصی نبود بلکه تنها بحث سر اصل روحانیت بود و نه شخص خاصی


منم قشر خاصی رو مورد نقد قرار دادم و نه کل روحانیت رو

عاطفه شفیعی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 10:24

ولی شما دقیقا همین کارو کردید

من یدون اسم شخصی نقدم رو بیان کردم

با این که با یه سری از این آقایون مشکل دارم و حتی لعن و نفرینشون هم کردم

ولی الان بحثم قشر خاصی از روحانیت هست

که می تونند این آقایون هم توی این قشر باشند و یا نباشند

امیر رباط چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 10:28

گفتم میری مکه میای آدم میشی میای

ولی افسوس بدتر شدی

اگر آدم بودن به اینه که مثل گوسفند بیفتم دنبال یه سری چوپان دیروز و اصطبل تمیز کن دیروز هرگز آدمیت را نمی خوام

من نقادم و بیشتر هم به دین و دین مداران نقد می کنم که دینم رو با لباس و ظاهر دینی خراب می کنند


نمی تونم ببینم که منو خر فرض کنند

تا دیروز می گفتند 100 درصد تقلب شده و امروز دیگه اصلا یادشون نیاد که بحثی در رابطه با تقلب بوده یا نه و بگند که بازداشتی ها مشکل دارند

و فردا هم دیگه اینو رد کنند و یه چیز دیگه بگند ....



نمی تونم ببینم که چند تا از دوستام به واسطه این گمانه زنی ها و شایعه پراکنی ها مردند

اگه این ها رو گفتن مخالف آدمیت است پس من آدم نیستم

امیر رباط چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 10:45

دیدی راست گفتم

هنوز آدم نشدی

چون نظر قبلیم شوخی بود ولی جدی گرفتی

اینم حرفیه

ولی انسان بودن چه انسان ....آدم شدن چه مشگل

آدم که هیچ حتی تو انسانیت هم شک دارم

می ناب چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 10:49

"من منظورم شخص خاصی نبود ،قشر خاصی رو مورد نقد قرار دادم و نه کل روحانیت رو ، بلکه تنها بحث سر اصل روحانیت بود و نه شخص خاصی،
من یدون اسم شخصی نقدم رو بیان کردم، با یه سری از این آقایون مشکل دارم و حتی لعن و نفرینشون هم کردم "
چند کامنت بعد:
ولی بازم بگما من مشکلم با اصل روحانیت بود نه شخص خاصی بلکه با قشر خاصی مشکل دارم که اونها رو نقد کردم و نه کل روحانیت رو،من به قشر خاصی توهین کردم و نفرینشون کردم نه شخص خاصی ولی مشکلم با اصل روحانیت بود....




با همه اینها عکس 5 تا روحانی سرشناس رو برای تیتر انتخاب کردم.آخه بحث بر سر روحانی جماعته دیگه...عکس چوپون که نمیتونستم بذارم!

حال شما خوبه ؟؟؟

گویا بدجوری مست کردیا....

میگم بحث سر شخص و یا فردی نیست

بلکه بحث بر سر روحانیون است و نه تمام روحانیون بلکه آنان که از روحانیت سوء استفاده می کنند

فهمش سخته؟؟؟؟

این آخری ها رو میشه بگی از کجا آوردی؟؟؟

سهند چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:00

در طول تاریخ همواره شعبان بی مخ هایی پیدا می شوند که به مبارزان راه آزادی توهین بکنند.
پاکی و صداقت این آقایی که عکسشو گذاشتی از نظر من مثل یک دریاست و دریا هم به پوزه سگ نجس نمیشه!

هر کسی نظر و عقیده خودشو داره

سگ ها هم تو جمع سگ ها وق وق می کنند و بهترین موجود روی زمین رو خودشون می دونند

منظورم شما نبودی ها و یا شخص دیگری یه حکم کلی عالم طبیعت رو گفتم


بعدش هم دقت کن من منظورم این ۴ تا که نه این ۵ تا آقایون نیود


شما که اینقدر ازشون دفاع می کنی اول بشناسشون و بعد دفاع کن

چون نفر ۴ تو اون عکس آقای کروبی نیست بلکه آقای توسلی هستند

می ناب چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:29

"تا دیروز می گفتند 100 درصد تقلب شده و امروز دیگه اصلا یادشون نیاد که بحثی در رابطه با تقلب بوده یا نه و بگند که بازداشتی ها مشکل دارند "


هنوزهم میگن کودتاچیان به شکنجه بازداشتیها مشغولند!معنی کودتا چی رو که حتما میدونی؟
اهمیت رسیدگی به شکنجه و بازداشت بیگناهان برای حفظ جان اونها و آبروی ایران رو هم که حتما میفهمی؟



"گویا بدجوری مست کردیا....

میگم بحث سر شخص و یا فردی نیست "

دوستان مست بازی در نیارین یه وقتا....عکسها تزیینیه ،از بحث هم که کاملا مشخصه که منظور آقای فاضل شخص خاصی نیست!

علی آی تی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:37

خوب راست میگه دیکه اقلن حرفترو مستقیم بزن ...میخای خودترو هم بپیچونی ؟؟؟

فاضل چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:38

می ناب

خیلی دوست داری که من بگم با این آقایون مخالفم ...

باشه

مخالفم

با آقای هاشمی که مخالفم که کلی دلیل دارم که خیلی هاشو هم گفتم

با آقای کروبی مخالفم چون از دین فقط لباسشو یدک میکشه

و روز بعد انتخابات یادم نرفته که گفت دیگه لباس نمی پوشم کسی بهش محل نکذاشت و خودش دید به نفعشه که بپوشه و پوشید

آقای صانعی که اسن مجتهد رو هم خراب کرده و دین شده واسش یه ابزار و یه وسیله

آقای توسلی رو هم شما نمیشناسی
اگه می خوای بیشتر بشناسیش برو بیشتر در مورد پسرش تحقیق کن

ولی بز میگم پستم راجب به این آقایون نیست بلکه انتقادی به قشر روحانیت هست

علی آی تی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:41

واقعن که تلاش بیهوده ای میکنید این اقایون رو حذف کنید....ببین قدرت چگونه چشم و دل رو کور میکنه که اقای خامنه ای امروز به پروژه توهین به روحانیت تن میده

روحانیت وحی منزل نیست

اگر از حریم دینی خودش عبور کرد و بر خلاف دین عمل کرد باید پاش رو قلم کرد

ادامه جوابت هم در نظرم چند تا پایین تر

امیر رباط چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:43

سهند عزیز بله دریا با دهن سگ نجس نمیشه

ولی سگ اکه بیاد توی مسجد
مسجدو نجس میکنه

الیته میدونی مسجد چیه؟

اگه نیدونی بهتره همون ندونی

فاضل چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:44

من کسی رو حذف نکردم و تو پستم هم از حذف این آقایون هم دفاع نکردم

من حتی به آقای خامنه ای هم نقد دارم


بحث من سیاسی نیست ایها الناس بلکه مذهبی و دینی هستش


با اینکه این آقایون سیاسی هستند ولی قبل از سیاسی بازی مرد دین بودند ( یعنی مبلغ دین )

من از لحاظ دینی نقد می کنم

هیس!!! چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:56 http://jasmine-flower.blogfa.com/

به نظر می آید شما جزو طیف طرفدار فرقه مصباحیه باشید که احمدی را خدایشان می دانند. و اکنون به دنبال حذف همه مخالفین خود هستند تا مثل زمان شاه حزب رستاخیزی تشکیل دهند و با سیاست هر که با ما نیست پس علیم ماست طوری وانمود کنند که انگار همه مخالفین از آمریکا و انگلیس و شوروی و مارکسیست ها و منافقین و یزید و معاویه دستور می گیرند و مثلا جمهوریت نظام نمرده است. و شک نکن که عاقبت همه آنان مشابه خواهد بود.

وای

معذرت می خوام ولی عجب با زبون نفهم هایی سر و کار دارم

نظر ها و جواب های آن ها را بخونید متوجه می شوید


و بعدش هم نه من طرفدار احمدی نژاد هستم که به واسطه ۲۴ میلیون غرور گرفتش ونه طرفدار میر حسین که فکر می کنه مردم فقط اون رو می خواند و بس و اگر هم نمی خواند باید حتما بخواند
و نه طرفدار نظام که به واسطه ۴۰ میلیون رای هر کاری که خواست کرد

......... چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:02

اخر شماها کدوم وری هستید؟

مگه حتما طرفدار کسی بود ؟؟؟

نه ما جو زده نیستیم که طرفدار شخص و گرئه خلصی باشیم که همه ازش حرف بزنند

طرفدار دروغگو و دزد قاتل و .... نیستیم


طرفدار خدا هستیم که همیشه صادقه و راستگو


و دشمن هر چی دغل باز و نیرنگ باز و دشمن خدا و پیغمبر

علی آی تی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:10

"حکایت خیلی از سیاست مدارای ما هم همینه که تا دیروز معذرت می خوام تاژاله این ور اون ور می کردند و امروز هم زیر لباس دین افکار و اعتقادات رو "
+"بحث من سیاسی نیست ایها الناس بلکه مذهبی و دینی هستش "
+"معذرت می خوام ولی عجب با زبون نفهم هایی سر و کار دارم

"

اااااااا... شمامست کردی چرا به بقیه توهین میکنی؟بعدش ه م که با هزار تا ایما و اشاره میگید منظورم اصل روحانیت ه و کلی میکم ...نیم ساعت بعدش اعتراف!! میکنی که منظورت با اقایون بوده...حالا هم که ....

امیر رباط سگ جایی رو نجس نمیکنه....شماها با این اعتقاداتتونکاش مکه رفتن کسی رو ادم میکرد

........ چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:16

خجالت بکشید اگه این پستتونو ندادم مقامات بالا شما ها خیلی بی حیا هستید

سهند چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:30

آقای امیر رباط.
مسجد جایی برای نماز خوندن بود!
امروز جاییست که امثال تو توش سنگر می گیرند و از داخل مسجد به سمت مردم تیر اندازی می کنند.
جایی که امثال تو توش تظاهر به دینداری می کنند و وقتی که به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:35

کسی که به یک روحانی و ایت الله تهمت دزدی میزنه و رهبر عزیزمون هم به این حرکتش ایراد میگیره و این رفتار رو باب میکنه که میبینیم اقای فاضل به خودش اجاه میده راجب مقام رهبری و آیت الله بودن پیشوایان دینی ما نظر بده حتما حروم زادست!!!


حرفهای اقای فاضل در نظرات:
من حتی به آقای خامنه ای هم نقد دارم
روحانیت وحی منزل نیست


اگر از حریم دینی خودش عبور کرد و بر خلاف دین عمل کرد باید پاش رو قلم کرد

شما کی هستی که به روحانیت و ایت الله خامنه ای و صانعی نقد داری؟؟؟؟؟؟اونهم نقد دینی که اگه بر خلاف دین عمل کنند پا قلم میکنی؟؟؟بحث روحانیت رو با احمدی نژاد قاطی نکنید ...احترامتون رو نگه دارید تا بهتون احترام بگزارن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 12:35

حد خودتو بدون

حامد هوافضا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 13:43 http://hamedneveshte.blogspot.com

این روزها همه از همه چی سر در میارن ! تو از کار چند نفر که این نظام رو درست کردن سر درمیاری احمد نژاد هم از ریاست جمهوری.میای عکیشون رو میذاری بعد میگی من منظورم چند نفر خاص نبود.حداقل جرات داشته باش مستقیم بگو نه ۷۰ تا سوراخ قاین شو بهد بگو !!!!!!

محمد حسین باقـری چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 15:45

رفسنجانی صانعی و منتظری نمونه بارز هستند!

لحظه شماری برای دستگیری کروبی و موسوی

dena چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 15:47

rastiii
shenidin khastare azle rahbar shodannn

<فاضل> چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 15:47

محمد جان منتظری رو وارد بحث نکن ......


من از کسی اسم نبردم

امیر رباط چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 15:51

سهند عزیز اگر منو نمیشناسی عزیزم چاک دهنتو ببند

دوما مسجد نه جای آدمای تندرو از جنس خوارج هست

نه جای آدمای ژست از جنس معاویه

اینکه من چیکار میکنم به خودم مربوطه به تو و صدتا بدتر از تو یا بهتر از تو که هیچ به گندتر از تو هم ربطی نداره

شما غلط میکنی اینجا کسیو با لقب سگ خطاب می کنی که وقتی جوابتو میدم آتیش میگیری

حیف که نمبفهمید چه می گوییم
به مثال خری هستی که فقط برای رهایی جفتگ میزنه و اصلا برای رهایی فکری نمی کنه

والده چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 19:33

بحٍث سیاسی!! موقوف جناب آقای فضلا فضیلا-
کبرا کبیرا
اینا قاطین تو چرا خودتو قاطی میکنی؟

فاطیما چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 20:11

اگه از اولش اون عکسا رو نمیذاشتین، این وضع پیش نمی اومد.


حداقل بی خیال سید حسن خمینی میشدین. اون بنده خدا که کاری با سیاست نداره.


این که بعضیا با لباس پیامبر بازی کنن یه موضوعه و اینکه بعضیا بدون لباس پیامبر و با آوردن اسم امام زمان بازی کنن یه موضوعه دیگس که به نظر من دومی خیلی خیلی بدتره

ر.ب (رقاص باله) چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 20:49

فاطیما جان
این حسن خ را نمی شناسی این خیلی خطرناکه
همونی هست که در موردش افشاگری کردند بی ام و داره و این حرفها بعد یکی از نمایندگان خبرگان براش غش کرد
آره میگم که گول این حسن خ را نخوری که خیلی خطرناکه

فاطیما چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 21:36

برای ر.ب (رقاص باله)
خب این چه ربطی به این که کاری به سیاست نداره،داشت!!!!!!

خیلیا بی ام و دارن. دلیل نمیشه آدم بدی باشن

ر.ب (رقاص باله) چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 21:43

نه منظورم بیشتر همون حادثه خنده دار بود که طرف از اینکه فاش کردن حسن خ بی ام و داره غش کرده بود
ولی یک منظور دیگه هم این بود که این بی ام و را از کجا خریده؟با کدوم پول
جدا از قضیه بی ام و کثیفه
اتفاقا خیلی هم تو سیاست دخیله اگر هم میبینی الان کسی تحویلش نمی گیره بخاطر اینه که در حدی نیست که بخواهد حرفی بزنه
من که خیلی ازش بدم میاد
در حد ا.ن ازش بدم میاد

فائزه غلامی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 22:09

من منظورم شخص خاصی نبود!!!!!
جالبه پستتون کاملا برخلاف منظورتونه!!!!
بهتر بود اگر منظورتون شخص خاصی نبود عکس دیگر روحانی ها رو می ذاشتید،که حتی ناشناس باشه.

فاطیما چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 23:41

برای ر.ب (رقاص باله)
من اطلاعات زیادی دربارش ندارم.
ولی فکر میکنم انقدرام که شما میگید بد نیس
شاید بی ام و رو از پول تو جیبیاش خریده

امیر رباط پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 00:20

رقاص باله
تو بی ام وشو دیدی؟؟؟؟؟؟

اگه به حرف باشه
منم الان یه فراری مدل ۲۰۰۹ توی پارکینگ خونمون پارک کردم

دهن بین نباش عزیز

نمیگم آدم خوبی هست
ولی میگم
این حرفت مدرکش کو
برای من نمیخواد مدرک بیاری
ولی
برای خودت حداقل یه مدرک قابل قبول ارائه کن

تماس فرت پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:48

خانوما و آقایون شما این وسط چیکاره این ؟ چه دعوایی راه انداختین آقای فاضلم که پر شما ول کن نیستین؟


دعوا بین بالاییاست به ما چه

ایرانی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 16:37

همر رو گفتی ............
یک دو خط هم واسه احمدی نژاد بنویس!

نظرت در مورد این حضرت اقا رو دوست دارم بدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد