KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جرات تلاش کردن

رام کنندگان حیوانات سیرک برای مطیع کردن فیلها از ترفند ساده ای استفاده می کنند. زمانی که حیوان هنوز بچه است، یکی از پاهای او را به تنه درختی می بندند. حیوان جوان هر چه تلاش می کند نمی تواند خود را از بند خلاص کند اندک اندک این عقیده که تنه درخت خیلی قوی تر از اوست در فکرش شکل می گیرد. وقتی حیوان بالغ و نیرومند شد ،کافی است شخصی نخی را به دور پای فیل ببندد و سر دیگرش را به شاخه ای گره بزند. فیل برای رها کردن خود تلاشی نخواهد کرد . پای ما نیز ، همچون فیلها،اغلب با رشته های ضعیف و شکننده ای بسته شده است ، اما از آنجا که از کودکی قدرت تنه درخت را باور کرده ایم، به خود جرات تلاش کردن نمی دهیم، غافل از اینکه برای به دست آوردن آزادی ، یک عمل جسورانه کافیست .

پائولو کوئیلو


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین رنجبر چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 18:15



!

حسین جونم سپهر تورو دوست داره بهت میگه میگه بری خودمو میکنم تیکه تیکه... D:

امیر علی دل پیشه چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 19:52

عدم اعتماد به نفس خیلیا ازینجاست :|

دقیقا امیر علی جان
برای به دست آوردن آزادی ، یک عمل جسورانه کافیست .

رویا IT چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 22:56

خیلی عالی بود!! !

gracias

اینو منو پائولو گفتیم

نیره جعفری پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 00:55 http://www.hajmesabz.blogsky.com

مثل همیشه پائولوکوئیلو حرفاش بی نظیر بود!
ممنون

متشکرم

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 01:02

پائولو کوئلیو فوق واقعا انسان فوق العاده اییه.واقعا تفکراتش چیزی بجز واقعیات محض نیست.

مثل همیشه عالی بود.مرسی سپهر جان

چاکر برادر علیرضای خودمون
آره منم کتابای پائولو کوئلیو دنبال میکنم در زمینه رمان محشره.. ولی ۱۱ دقیقه یه چیزه دیگس

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 11:41

کمی انگیزه و اراده

حسین رنجبر جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 22:44

این کارو یه وقت انجام ندیها
وگه نه سنگ می زنم به شیشتون مثه فلسطینیا !


سلام دارم به تو داداش بسیار گلم و همه بیننده های همکلاسی و دوستدارانش٬ حلول ماه مبارک رمضان را هم مبارک باد میگم !

باشه سعی می کنم ازین پس باشم و تو همکلاسی حرف بزنم.

من دوس دارم تو رو می خوام دوستم باشی توی
زندگی خدایی تو دوستم باشی

آرزوی موفقیت دارم برای تو ٬‌همکلاسی و مدیرای خوب و نازنینش تمام.









برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد