KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظر سنجی در مورد تصویب قانون ممنوعیت متون فینگلیش

با سلام

یکی از قوانینی که در خیلی از وبلاگها و وبسایت های بزرگ رعایت میشه قانون ممنوعیت استفاده از فونت انگلیسی برای نوشتن جملات فارسی است. ( همان فینگلیش یا پینگلیش ).

با توجه به اعتراض بسیاری از دوستان نسبت به تعدادی از پست های فینگلیش! این تصمیم گرفته شد که بندی به قوانین همکلاسی جهت ممنوعیت درج این نوع نوشتار در همکلاسی تصویب شود.

دوستان خوب همکلاسی لطفا نظراتتون رو در این مورد در قسمت نظرات این پست بیان کنید. از انتقادات و پیشنهادات شما جهت اصلاح قوانین همکلاسی استفاده خواهد شد.

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدحسین باقری شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:35

عالی !

محمدحسین باقری شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:36

البته قوانین دیگه رعایت بشه این پیش کش !

موافقم
واقعا خیلی سخته خوندن فینگلیسش اون هم بعنوان یک پست
توی این دوسه سال فقط یکی دوسه هفته فینگللیش تایپ کردم ولاغیر

علیرضا قهرمانی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:46

کاملا درسته.میخواستم اینو پیشنهاد بدم اما خوب شد خودت نوشتی

به نظر من باید تمامی متنها با حروف فارسی نوشته بشه و اگه هم از متن انگلیسی توی پست استفاده میکنیم حتما باید با ترجمه فارسی بیاد

استفاده از فنگلیش هم که در پستها باید غیرمجاز باشه.اما در کامنتها فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه

مرسی از پیشنهادت

رودسرابی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:06

سلام دوستان
به نظر من استفاده نکردن از متون فینگلیش به صورت قانون دربیاد خیلی خوبه.
چون اگه بعضی ها عادت کنند تغییر دادن حالت تایپ خیلی براشون سخت می شه.
مثلا خود من چند ماه تمرین کردم تا اس ام اس فارسی بدم ولی آخرش موفق نشدم و دوباره به همون فینگلیش برگشتم.

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:14

موافق!

میشه در ادامه ی این قانون ، یه قانون دیگه هم بزاریم که جواب نظرات رو هم به فارسی تایپ کنند؟!

آخه سخته خوندنش!!

3pehr شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:29

موافقم هوار تا ولی دربازه نظرات نباید اعمال بشه...
مرسی از سرویس دهنده ( مرتضی عزیز ) واسه زحمتی که میکشین..

صابره شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:46

قانون خیلی خوبیه...موافقم.
ممنون از زحماتتون

مهیار موسوی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:13

موافقم (هرجند خودم یه پست فینگلیش گذاشته بودم )

ارش شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 12:25

موافق کامل!

مدرس شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 12:32

خیلی خوبه .
بهتر میشه اگه از امکانات behnevis.com استفاده کنید تا کسانی که سختشونه فارسی تایپ کنن، بتونن به راحتی پست بزنن

هادی بدری زاده شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 22:02

موافقم..
در مورد نظرات افراد نمی توان این قانون را اعمال کرد اما در مورد پاسخ به نظرات از طرف نویسنده پست هم همانند خانم جعفری معتقد به اعمال این قانون هستم.. اما در مورد اینکه اگر کسی در بخش پاسخ به نظرات قانون را رعایت نکرد؛ چگونه باید قانون را برایش اجرا کرد؛ نظر و ایده ای ندارم..

مرسی.. ممنونم که حرکت های قابل مشاهده ات را شروع کردی.. قرار بود به من اس ام اس بدی یا تماس بگیری.. 2 هفتس کار ما خوابیده ها!

اسکرول رو هم من نمی بینم! 10 بار رفرش کردم.. فعلاً از IE6 استفاده می کنم..

3pehr شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 22:29

خدمت جناب بدری زاده خاط نشان میشوم که اس ام اس تحریم بوده و دوستان از فرستادن اس ام اس محرومند ..

شبنم دمیرچی کامپیوتر یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 13:13

منم موافقم! به نظرم توی کامنت ها هم ممنوع باشه بهتره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد