KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس هایی از طبیعت زیبای شمال و لشکری که به ما حمله کرده بودند...

ابرهایی که از ارتفاع

هراس دارند

مه را می سازند

و گدازه های فرو مانده در دل زمین

که طالب خورشیدند

کوه ها را شکل می بندند

میبینی؟

هدف چگونه تقدیر را می سازد...

شاعر:امیر عسگری


عکس های زیبایی از نقاشی های خدا گرفتم.فکر کردم شما هم از دیدن اینهمه زیبایی خوشحال میشین...ببخشید که عکس ها کیفیت ندارن با گوشی گرفته شدن

....











و لشکری که به ما حمله کرده بودند...

   


و ما جاشون رو پیدا کردیم..

 


امیدوارم خوشتون اومده باشه

نظرات 18 + ارسال نظر
حسن نوروزی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:35

وقعا طبیعت زیبایی بود

عکسهاتون هم قشنگ بود

طبیعت معجزه بی نظیر خداست برای چشمهای کوچک ما...
ممنون

اشنا شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:41

عالی بود!
مهمترازهمه اینکه خودت عکس گرفتی
پس چراسالمی!ای کاش می خوردنت!
!

مرسی
اسمایلی عکاس درپیت ;)
ثنا مثل شیر همشونو پیدا کرد :دی

رویا IT شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:41

خدای من چه منظره ای! چه هوایی!! !

خوش به حالت!! !

واقعا ممنون!

واقعا هم اول هفته هوای شمال عالی بود...جای شما خالی.
خواهش می کنم ممنون از نظرت رویا جون.

فاطمه رنگرز جدی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:47

عکسات فوق العاده قشنگن!!

به پای عکسای تو که نمیرسن ;)

الی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 00:52

عکس ها واقعا قشنگن. عالی بود
حسابی خوش گذروندی
کاشکی به منم یه سری میزدی خوشحال میشدم

مرسی قشنگ دیدیشون
جات خالی.عالی بود
اگه نزدیکت بودم حتما بهت سر میزدم اون امانتی ها رو بگیرم :دی

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:12

خیلی قشنگ بود!!!

ثنا کوچولو!!

ممنون عزیزم.
ثنای قهرمان :-p

علیرضا قهرمانی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:29

احیانا" چقدر شبیه نمک آبرود بودش این عکسها

ممنون از متنی که نوشتید

رامسر بود و جواهر ده...نمک ابرود که اونجا نیست :دی
خواهش میکنم

مشاور3pehr شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 01:45

عکس هارو که نشون ایشون دادم فرمودن طبیعت نه تنها برای جوانان مفیدست بلکه برای پیرها هم خوب است بنده وقتی این مناظر و مشاهده میکنم واقعا از شور شوق جوانان لَذت میبرم که اینچینین فعالیت های نکویی می کنند.

ممنون از نظر ایشون و نگارش شما :دی
جوونیه و هزار دردسر...

مهیار موسوی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:29

این طبیعتی که ما شمالی ها به داشتنش 2صد چندان تر از دیگران افتخار میکنیم همواره شکر گزار این نعمات خداوند بودیم و هستیم.
بسیار عکس های زیبایی بود به خصوص پنجمین عکس از بالا

طبیعت واقعا زیباست.ادم از کنارش بودن خسته نمیشه
ممنون

سابین شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:56

ای بابا اومدی بودی ولایت ماااااااا
منو ندیدی؟؟؟

مگه الان شمالی؟حیف شد...;)

می ناب شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 09:51

مرسی کار قشنگی بود...بنظرم جالب میشه اگه یک قسمتی به عنوان ایران گردی یا مشابه این تو همکلاسی بذارن که عکسها و تجربه های سفرهامون رو با هم تقسیم کنیم.

خواهش می کنم...
بله نظر خوب و جالبیه.و فکر می کنم استقبال خوبی هم بشه

مرجان IT شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 13:21

صابره جان
هر وقت دلت واسه اینجا تنگولید ایکی ثانیه پیغام دادی میرم یه عالمه به جات هوای شمال رو تنفس میکنم.(تو هم نفس بکشا)
من که خودم شمالی هستم از عکسات لذت بردم و همیشه لذت میبرم و تا عمر دارم لذت خواهم برد...

ممنون عزیزم..همین الانشم با این هوای گرم تهران دلم تنگ شده.:دی
طبیعت لذت بردنی هم هست...

نیلوفر شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 13:27

ایول خوش به حالت من شنیدم جواهر ده مثل بهشته

اره خیلی جای قشنگی بود هم خودش هم جاده اش...همش تو مه بود:دی

نیلو شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 14:20

خیلی با حال بود منو به ۸ سال پیش برد

ممنون...چه خوب.۸ سال پیش اینجا بودین؟

فاطیما شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 14:43

حالا نمیشد از گلای قــــــــــــــــــــرمز عکس میگرفتی؟!


خیلی خیلی خلیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی گشـــــــــنگ بوووووووووووود.

http://www.picbaran.com/files/w9tz1sieldd7j0jglr59.jpg
http://www.picbaran.com/files/4vht3u191jt2tt2uxan6.jpg
اینم گل قرمزززززز
مرسی :دی

نیلوفر کبیری شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 16:26

صابره جونم اون نیلو دومی من نیستما

میدونم عزیزم....ip هاتون فرق میکنه

جویا یزدانی شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 16:56 http://toooska.blogfa.com

جالب بود حاج خانوم...تازه این قسمتی از زیبایی های شمال کشور هست...دفعه بعد خواستین بیاین اطلاع بدین من راهنماتون بشم جاهایی ببینین که اینجوری شین...موفق باشین

حاج خانوم بار معنویش خیلی زیاده :- پی
ممنون..بله شمال جاهای دیدنی و زیبای طبیعی زیادی داره :دی
ممنون شما هم موفق باشین

رودسرابی یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 01:08

خیلی قشنگ بودند.
ممنون

خواهش میکنم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد