KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

طلوع من

وقتی که دل تنگ میشم  همرا تنهاییم میرم     داغ دلم تازه میشه زمزمه های خوندم

دغدغه های موندم با تو هم اندازه میشه         قد هزار تا پنجره تنهایی آواز می خونم

دارم با کی حرف میزنم نمی دونم  نمی دونم    این روز ها دنیا واسه من

                                             از خونمون کوچیک تره

کاش می تونستم بخونم قد هزار تا پنجره        طلوع من طلوع من وقتی غروب سر بزنه

موقع رفتنه منه طلوع من طلوع من                 وقتی غروب سر بزنه  موقع رفتنه منه

حالا که دل تنگی داره  رفیق تنهاییم میشه       کوچه ها نارفیق شدن 

حالا مه هی می خوام شب و روز  دروغ بگن     ساعت ها هم دقیق شدن

طلوع من طلوع من وقتی غروب سر بزنه         موقع رفتنه منه طلوع من طلوع من

وقتی غروب سر بزنه موقع رفتنه منه

   

نظرات 2 + ارسال نظر
هیس!!! سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 11:37 http://jasmine-flower.blogfa.com/

با سلام،
این شعر توسط محسن نامجو خوانده شده که واقعا قشنگه. به دوستان پیشنهاد میکنم این آهنگ محسن نامجو رو حتما گوش بدن. در ضمن شعرش هم واقعا فوق العادس.

سیاوش قمیشی سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 13:41

دوست عزیزی که بالا نظر دادی.
این شعرو استاد سیاوش قمیشی سال... خونده حالا دوستان دیگه لطف کردن و دوباره خوندن رو خبر ندارم.
به شما هم تو صیه میکنم این شعر زیبا رو با صدای استاد گوش کنی نه... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد