KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نشریه دانشگاه خواجه نصیر طوسی

باز هم یک پیشنهاد

تا اونجایی که من اطلاع دارم دانشگاه ما (دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی) هیچ نشریه ای نداره و اعتبار حرفه من  از بانک اطلاعات نشریه کشور  هست . پس یه پیشنهاد خوب اینکه یه نشریه برای دانشگاه راه اندازی کنیم و اگر دانشگاه نشریه داره و من نمیدونم من رو از این ناآگاهی لطفا در بیارین .

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد رشیدی - فناوری اطلاعات یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 08:00 http://www.ksna.ir

سلام مهندس. اگر منظورتون نشریه علمی هست، بنده رسماً آمادگی خودم رو اعلام میکنم. (مجله علمی کائِسنا)

فکر کنم نشریه داره دانشگاه. اما پیشنهاد من یه نشریه جامع و کامل که حاوی مطالبی در زمینه کلیه رشته های دانشگاه باشه هست.


نسخه ی سایبر این نشریه رو من به طور کامل پشتیبانی میکنم.

ممنونم از پیشنهاد خوبی که دادید.

به هر حال هر کمکی از دست من بر بیاد دریغ نخواهم کرد.



با احترام.

ممنون دوست عزیز ، حتما روی کمک شما حساب میکنیم(البته اگه راه اندازی بشه)

ک یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 08:19

من هم چند تا نشریه دیده ام. یکیشون راجع به فیلم بود یکیشون "نفس" بود و .... بسیجیا هم دارن

از نظرتون ممنون و اینکه فکر نکنم این نشریاتی که دیده باشین دارای اعتبار خاصی باشه چون همون طور که توی متن گفتم سایت بانک اطلاعات نشریه کشور اسمی ازشون نیست !!ا و حداقل ما دانشجویان الکترونیکی می تونیم برای خودمون به عنوان یه دانشکده مجزا از دانشکده های خواجه نصیر یه نشریه داشته باشیم، این نظر چطوره؟

نمنه یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 09:00

اه اقا پسر گل تا دلت بخواد دانشگاه نشریه داره یک سر برو دانشکده علودم ربروی اطاق مشاوره میتونی فقط گوشه ای اطزمجلاتو ببینی

ممنون بابت نظر ولی پیشنهاد یه نشریه که دانشجویان الکترونیکی هدایتش کنن ،پیشنهاد خوبیه؟

می ناب یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 11:04

منم ۲ سال پیش یه گاهنامه سیاسی فوق العاده دم در دانشکده برق دادن دستم که اسمش یادم نیست!!ولی با مطالبی که داشت فکر کنم تا حالا بسته باشنش!

تشکر بابت نظر ولی منظورم نشریه علمییه و ظاهرا با توجه به نظر دوستان دانشگاه نشریه علمی داره ولی آنچنان معتبر نیست و اگر هم معتبر باشه چرا ما دانشجویان الکترونیکی نباید به عنوان یه دانشکده از دانشکده های خواجه نصیر یه نشریه جداگانه داشته باشیم؟!!

ک یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 11:11

به هر حال پیشنهاد خوبیه.

ممنون دوست عزیز

جویا یزدانی یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 12:44 http://toooska.blogfa.com

فکر خوبیه....من می تونم مجله علمی دوست خوبم محمد رشیدی کائسنا رو بگم که توسط دوستان تحریم شد ولی خیلی موفق هستش...البته اونم قابل ارتقا هست...برنامه هایی هم ریخته شده ولی به بعضی چیزها بستگی داره...یک سری از آدمها هستند با تمام بی مهری ها کارشون رو انجام میدن و کاری به دیگران ندارند...اگه کمکی باشه من در خدمت هستم

ممنون جویا جان
منظورم نشریه دانشجویی از بچه های الکترونیکی بود البته از کمک کائسنا استقبال می کنیم ولی هدف انتشار نشریه علمی که معتبر بشه و شاید هم اولین نشریه دانشجویان الکترونیکی کشور بشه!!فکر خوبی نیست؟؟

سروش فرنودی یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 15:43

درمورد نشریه های دانشگاه نشریه هایی از جمله نفس،خواجه نصیر،نشریه هایمربوط به قیلم و سینماو... وجود دارد.
اما پیشنهاد شما در رابطه با نشریه ای مستقل بسیار خوب و به جا میباشد چرا که ما به عنوان بخشی از دانشجویان خواجه نصیری حق داشتن نشریه برای انعکاس اندیشه ها و فعالیتهایمان را داریم و باید از آن استفاده کنیم.

ممنون دوست گرامی بابت نظر امیدوارم اونایی که با دانشگاه رابطه نزدیکی دارن با این حرکت موافق باشن و برای راه اندازی نشریه اقدام کنن.

صادق عباسی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 09:28

موافقم!

ولی در این مورد که صرفا یه تشریه ی علمی باشه به نظرم زیاد جالب نیست!

به هر حال روی کمک من می‌تونی حساب کنی!

با آرزوی توفیق روزافزون!

ممنون بابت نظر و من بیشتر منظورم یه نشریه که ما الکترونیکی ها ادارش کنیم و مهم نیست که کاملا علمی باشه می تونه چندمنظوره باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد