KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جناب میرحسین ما پشیمان نیستیم

 

 تودهنی 20 سال پیش امام خمینی(ره) به موسوی 

میرحسین موسوی:

همین مردم رنج دیده اما پایدار، در مقابل چندچهرگانی که به دامان و یاری متجاوز پناه آورده بودند، قد علم کردند و بدین گونه نشان دادند که تصمیم برای ترک جنگ، نه از روی بزدلی و بی اعتقادی، که از سر درایت و آینده بینی است. نشان دادند که خطای رهبرانشان را با ایمان به صداقت آنان بخشودنی می دانند و اعتراف به خطا نه تنها از اعتبار رهبرانشان نمی کاهد، که محبوبیتشان را در قلوب مردم بیشتر می کند.
 

این در حالیه که حضرت امام به اعتبار انتشار برخی تحلیل های غلط٬فرموده بودند که «ما در جنگ حتی برای یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم»

نظرات 16 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 00:56

دروغ گو شاخ و دم که نداره
پیدا کردن دروغ گو روش ساده ای دارد:
کسی که دروغ میگوید دروغ گوست .
بزارین یه جور دیگه توضیح بدم
دروغ گو فردیست که سخن دروغ میگوید.
از یه زاویه دیگه هم میشه به قضیه نگاه کرد
کسی که گفته هایش دروغ باشد، دروغ گوست .

درک مطالاب بالا برای بعضی سخت هستش .
پس بزارین از یه بحث ساده شروع کنم

1+1=2 ؟
آیا این تساوی همیشه برقرار است یا اگر به نفع ما نباشد، میتواند بر قرار نباشد ؟
نکته کلیدی همینجاست .

صادق چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 11:36

نفرین ابدی خدا بر دشمنانش.بسیار تاثیر گذار بود.خدا دشمنان اسلام و مسلمین را لعنت کند.

محرم ماه شکست قدرت های یزیدی و حیله های شیطانی است.مجالس بزرگداشت سید مظلومان و سرور آزادگان که مجالس غلبه سپاه عقل بر جهل و عدل بر ظلم و امانت بر خیانت و حکومت اسلامی بر حکومت طاغوت است ، هر چه باشکوه تر وفشرده تر برپا شود و بیرق های خونین عاشورا به علامت حلول روز انتقام هر چه بیشتر افراشته شود.

صحیفه امام ج 5 ص 76

41 ص243 نظرم این است آنها با اساس سر و کار داشتند. بنی هاشم را نمی خواستند.

راه صدق با حق و مدارا با خلق است.

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

محمدحسین باقری چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 20:32

اصلا بعضی ها رو نباید حساب آورد دیگه بنده خدا با مرده فرق نداره همین طوری چنگ میندازه

عمر سعد زمانه

یادش بخیر چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 23:16

یادش بخیر قبل از انتخابات
همه گندکاری های همو رو می کردند
واقعا حال می داد
پسر حتی بچه دو ساله هم مناظره نگاه می کرد

ولی حالا اصلا انتقادی وجود نداره اصلا کسی کاری به مسئولان نداره
هر کاری دلشون میاد می کنند
دانشگاه هم که تو خوابه اصلا براش فرقی نمی کنه که مجریان نظام چیکار می کنن

دو تا مناظره هم که تو دانشگاه می ذارن نود درصد حرفا یکیه بیشتر به مباحثه می خوره تا مناظره

دولت در راس تمام امور است
حضرت ایت الله محمود احمدی نژاد
البته مدرک ایت اللهی شو از انگلیس گرفته

آره موافقم. یکطرفه صحبت کردن در جامعه درست نیست... متاسفانه دانشگاه هم همیجوری داره میشه...
البته تا اونجایی که میدونم دکتر مدرک حوزویش رو از قم گرفته!!

تلمبار شدن نظرات و ایدئولوژی های نا پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 17:35

اه عزیز جان چرا می گی دانشگاه خوابه برای سالگرد منتظری که دل امام رو خون کرد عکس زده بودند پایینش نوشته بودن سیاستمدار

از طرف جمعی از دانشجویان خواجه نصیر

دانیال جمعه 26 آذر 1389 ساعت 10:56 http://kntoosi89.blogfa.com

تو رو خدا نگاه کنید !!! تا موقعی که میر حسین نخست وزیر بود گل سر سبد امام بود و ... !!! حالا که واسه ازادی مردم قیام کرده و میبینن به نفعشون نیست دیگه !! شده تو دهنی امام به میر حسین !! میرحسین گل سر سبد امام بوده هست و خواهد بود !!! اگه الان مملکت گل وبلبله من دلم واسه کویر خاتمی تنگ شده ... !

نفیسه جمعه 26 آذر 1389 ساعت 11:35

«میرحسین گل سر سبد امام بوده هست و خواهد بود »

معیار حال فعلی اشخاص است. این همه دم از امام می زنید٬ تفکر امامو چقدر می شناسید.
نمی شناسید که وقتی یکی حرفای امامو٬نصفه نیمه بهتون قالب می کنه به عنوان نظر امام باور می کنید...اون طرف هم می شه گل سرسبد امام!

داریوش-ش جمعه 26 آذر 1389 ساعت 11:49

فقط به من جواب بده
معیار حال فعلی اشخاص است
چرا احمدی نجات اسفندیار در کناره هم هستند پس او نیز طرفداره امام نیست

نفیسه جمعه 26 آذر 1389 ساعت 12:02

من به شخصه تمام کارهای دکتر احمدی نژاد و آقای مشائی رو تایید نمیکنم...ولی دقیقا منظرتون چیه؟ به نظرتون دقیقا خلاف کدوم اندیشه امامه کنار هم بودن این دو تا؟
من می دونم در اندیشه امام حفظ نظام اوجب واجباته٬ همینطور نظارت مردم به کارهای مسئولین و آگاهی مردم از امور رایج در کشور و حتی دنیا امر لازمیه... پس می دونم که اگه انتقادی به هریک از مسئولین صورت بگیره باید به روشی و وقتی صورت بگیره که مفسده ای برای نظام به دنبال نداشته باشه
برای همین وقتی یکی با ادعای نگران بودن برای اوضاع کشور وارد رقابت سیاسی می شه٬ و چه در زمان قبل انتخابات و چه بعد از اون چیزی که در نظر نمی گیره مصلحت نظام و کشوره٬ گل سرسبد بودن اون شخص نزد امام برای من قابل توجیه نیست!


داریوش-ش جمعه 26 آذر 1389 ساعت 15:09

مگر نه اینکه اگر بخاهی کسی را بشناسی ببین با چه کسی رفت وامد داره ودوستاش چه کسانی هستند

من بر این امر وافقم که موسوی اشتباه کرده
ولی ایا احمدی نجات طرفداره امامه ایا کارهای سیاسی که احمدی نجات انجام میده مغایر با امام نیست
ایا حرفهایی که مشایی می زنه ضربه به ملت نمی زنه

من بر این عقیده هستم که نه موسوی ونه احمدی نجات در راه امام نیستن

نفیسه جمعه 26 آذر 1389 ساعت 15:42

با بخشی از حرف شما موافقم
دقیقا نمی دونم کدوم کارهای سیاسی دکتر احمدی نژاد به نظرتون مغایر با امامه...اما از نظر من هم بعضی کارهای آقای احمدی نژاد یا نزدیکانش مثل آقای مشایی هست که اگه نبود خیلی بهتر بود..ولی مسئله مهمتر اینه که مسائل رایج در کشور رو اصلی فرعی کنیم...مسائل فرعی نباید جای مسائل اصلی رو بگیره..گاهی تاکید رو مسائل فرعی حتی اگه حق هم باشند ماو از مسائل اصلی غافل می کنه و به پیشرفت کشور لطمه می زنه...البته این به این معنی نیست که انتقاد کردن به هریک از مسئولین به گونه ای که مفسده ای نداشته باشه صورت نگیره
فقط باید اولویت مسائل رو در نظر داشته باشیم

البته من با اصل سیاست ضد استکباری در مسائل خارجی دولت دکتر احمدی نژاد موافقم

بهت زده نشی ؟؟ یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:35

هفته گذشته طی 2 روز، کلماتی بر زبان و قلم یکی از محورهای فتنه 88 جاری شد که نهایت «غدر» را در این رجل سیاسی تهی از مایه فریاد می کرد. وی اواسط اسفند 87 در حالی به صحنه سیاست بازگشت و نامزد انتخابات شد که ادعا می کرد نگران از دست رفتن ارزش های انقلاب و دوران طلایی حضرت امام خمینی(ره) است. او نسخه ظاهراً به روز شده خاتمی 76-75 بود، با ابعادی غلط اندازتر و گمراه کننده تر. مرد «خیال» قرار بود توهم انگیز باشد و نزد هر گروهی- از متدین حزب اللهی تا لائیک ضد انقلاب- خیالی را به شکل رنگین کمانی برانگیزد اگرچه ذاتاً زرد بود و سبز می نمود. اما اکنون که حدود 4-23 ماه از آفتابی شدن این رجل خاکستری و سایه نشین می گذرد، کاملا آشکار شده که کدام وجه نمایش وی واقعی و کدام خیالی بوده است.

نامه امام به روحانیت قسمت اول یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:44

بگذارید پاسخ پرسش خود را در نامه تاریخی حضرت امام خمینی به روحانیت جست وجو کنیم. امام 7 ماه پس از پذیرش قطعنامه 598 (سوم اسفند 1367) در حالی که اسلاف مرد خاکستری حکایت ما، زبان به تخطئه دفاع مقدس گشوده بودند و جماعتی هم راه دودستگی را هموار می کردند، «منشور برادری» را خطاب به یکی از اعضای بعدی مجمع روحانیون به نگارش درآورد. ایشان در این نامه گویا همین سال های عزت امروز ایران اسلامی و نق زدن های مرجفون و منافقین را می دید که نوشت «هر روز، ما در جنگ برکتی داشته ایم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم. ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ایم. ما در جنگ پرده از تزویر جهانخواران کنار زدیم. ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناخته ایم. ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم. ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم. ما در جنگ ریشه های انقلاب پر بار اسلامی مان را محکم کردیم... جنگ ما جنگ حق بر باطل بود و تمام شدنی نیست. جنگ ما جنگ فقر و غنا بود. جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی ادامه دارد. چه کوته نظرند آنها که خیال می کنند چون ما در جبهه به آرمان نهایی نرسیده ایم پس شهادت و رشادت و ایثار و ازخودگذشتگی و صلابت بی فایده است در حالی که صدای اسلام خواهی آفریقا از جنگ 8 ساله ماست... من در اینجا از مادران و پدران و خواهران و برادران و همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر تحلیل های غلط این روزها رسماً معذرت می خواهم و از خداوند می خواهم مرا در کنار شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد. ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم...

نامه امام به روحانیت قسمت دوم یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:50

نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهارنظرها و ابراز عقیده ها به گونه ای غلط عمل کنیم که حزب الله عزیز احساس کند جمهوری اسلامی ایران چیزی به دست نیاورده و یا ناموفق بوده است... من امروز بعد از 10 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته اعتراف می کنم که بعضی تصمیمات اول انقلاب در سپردن مسئولیت ها و امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی نداشته اند اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن به راحتی از میان نمی رود گرچه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روی کار آمدن آنان نبودم... امروز هیچ تأسفی نمی خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده اند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد... آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول که چرا مرگ بر آمریکا گفتید، چرا جنگ کردید، چرا نسبت بر منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جاری می کنید، چرا شعار نه شرقی نه غربی داده اید، چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده ایم و صدها چرای دیگر... صریحاً اعلام می کنم تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین، اسلام این مردم بی پناه را از بین ببرند... آنان که هنوز بر این باورند و تحلیل می کنند که باید در سیاست و اصول دیپلماسی خود تجدیدنظر کنیم و ما خامی کرده ایم و معتقدند که شعارهای تند یا جنگ سبب بدبینی غرب و شرق نسبت به ما و نهایتاً انزوای کشور شده است و اگر ما واقع گرایانه عمل کنیم آنان با ما برخورد متقابل انسانی می کنند و احترام متقابل بر ملت ما و اسلام و مسلمین می گذارند، این یک نمونه است که خدا می خواست پس از انتشار کتاب کفرآمیز آیات شیطانی در این زمان اتفاق بیفتد و دنیای تفرعن و استکبار و بربریت چهره واقعی خود را در دشمنی دیرینه اش با اسلام برملا سازد تا ما از ساده اندیشی به درآییم و همه چیز را به حساب اشتباه و سوء مدیریت و بی تجربگی نگذاریم و با تمام وجود درک کنیم که مسئله، اشتباه ما نیست بلکه تعمد جهانخواران به نابودی اسلام و مسلمین است...».

دوباره ببخشود یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:50

دشمن ترین دشمنان ملت ایران مکرراً به پیروزی های معجزه آسا و رو به فزونی ملت ایران در عرصه های گوناگون اعتراف می کنند و بر صحت پیش بینی حضرت امام در منشور برادری شهادت می دهند. رویکرد اخیر کسی که نقطه پیوند محورهای فتنه سبز بود بار دیگر آشکار می کند انتخابات و ادعای بعدی تقلب بهانه ای بیش نبوده و محل نزاع بزرگ تری در میان است، جنگ مداومی که یک سوی آن جبهه استکبار و یک طرف دیگر آن جبهه انقلاب اسلامی است. انتخابات کجا و ایفای نقش در نقشه مهندسی شده دشمن کجا؟ چه نسبتی می توان میان انتخابات سال گذشته و سناریوی درهم شکستن مقاومت و پایداری ملت ایران برقرار کرد؟

علی صنایع یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 12:13

درسته واقعا دانشگاهیان وفعالان دانشگاه رو سرگرم چیزایی کردن به نفع خودشون
در حالی که دانشگاه فضایی یکطرفه نیست

اشتباه می کند هر سیاستمداری که می خاد دانشگاه را به نفع خودش مصادره کند

سکوت نکنید انتقاد خود را غلاف نکنید
پیشنهاد بدهید
چرا باید در زمان هدفمندی یارانه ها هیچ دانشجویی نظری نده

ایا ارزشش را دارد حرف بزنیم در مورد کسانی که چهار سال چهار سال میان ومیرن

باید به فکر ۲۰ ۳۰ ۴۰ ۵۰ سال وحتی بیشتر انقلاب باشیم

ایا ارزشش را دارد که طرفدار موسوی واحمدی نجاد باشیم
ایا فکر کردید که یافتن حق به این سادگیه
ما باید طرفدار مراجع باشیم ما باید طرفدار علما باشیم
انها بودند که هزار سال شیعه را با توجه به عنایات خداوند وامام زمان عج سرپا نگه داشتند

برادران وخواهران
چرا این قدر موضوع رو کش می دید اقایان عادتون دادن که موضوع را دنبال کنید
به نظر من ما باید در زمان انتخابات این بحث ها رو کنیم و تمام
بعد از انتخابات دنبال اجرا ونظارت باشیم

چرا از یک سا ل قبل وبعد انتخابات ول کن نیستید

مسایل بسیار مهم تری داریم که فدای موسوی واحمدی نجات کنیم
انتخابات فقط یک وسیله برای دموکراسیه نه هدف

ایا طرفداری از این ان مهم است یا قتل عام دشمنان در چابهار

چرا باید اینجوری باشه هنوز تیتری ندیدم از این جنایت چرا چرا چرا

چه بلایی سر مملکت ما اومده به جایی که نظام رو دوست داشته باشیم ادمها ی نظام رو دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد