KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چقدر برای خودم متأسف شدم!



این خبر رو دیدم، یادم به یه چیزی افتاد و واقعا برای خودم متأسف شدم!



آنان که خاک ره را بنظر کیمیا کنند  -   آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به(بهتر)، ز طبیبان مدعی  -  باشد که از خزانه غیبم دوا کنند


...

حالی درون پرده بسی فتنه میرود  -  تا آن زمان که پرده برافتد چها کنند!


بله برادره من


نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 11:41

مهم نیست به قول آن بزرگ : آن که غربال در دست دارد از پس قافله می آید. گذشت زمان قاضی خوبی است کمی بردبار باشید !

برای برخی که با احساسات مردم بازی می کنند متاسفم

نیکو گفتند.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد