KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تبعا ادامه ی این روند به ضرر همکلاسی خواهد بود...

امشب با مرتضی جان صحبت میکردم که بحث انتخابات رو مطرح کرد و برام توضیح داد که به علت مشغله هایی که داره دیگه فرصت پرداختن به همکلاسی رو از دست داده، برای همین نمی تونه مدیر بمونه و میخواد هرچه سریعتر از این سمت کناره گیری کنه، شرایط مرتضی جان، شرایط قابل درکی هست برای همین به جاست که بهش کمک کنیم و زمینه برگزاری یک انتخاب دیگه رو برای همکلاسی مهیا نماییم، لازمه ی برگزاری انتخابات هم بیش از هر چیز دیگه اعلام آمادگی چند نامزد هست، تا الان هم هیچکس اعلام آمادگی نکرده، تبعا ادامه ی این روند به ضرر همکلاسی خواهد بود، بنابراین خواهش میکنم دوستانی که مایل به نامزد شدن هستن، در نظرات این متن اعلام نامزدی کنن و دوستانی که مایلند شخص خاصی نامزد بشه، در نظرات ازش بخوان که اعلام نامزدی کنه!

جزئیات برگزاری دومین انتخابات همکلاسی

نظرات 20 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 00:45

من منتظر اولین نامزد هستم!

امیر رباط جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:05 http://kolbekhaki.blogsky.com

منم منتظرم

اولین نامزد
دستات بالا
زود خودتو نشون بده

ما منتظریم

سید حسین هاشمی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 02:49


بنده پیشنهادی دارم که به زودی با خود شخص مطرح می کنم

یک مدیر بالقوه، خوب و قدرتمند

یک روح جدید

به زودی این دوست اعلام آمادگی خواهد نمود
مطمئن باشید.

حمیده احمدی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 03:04

پیشنهادهای من :
حسین هاشمی
محمد رشیدی
حوریه جعفری
پویا صفری



به نظرتون امنیت جانی من بعد این پست تامین هست?

مهرداد جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 10:41

نامزد های پیشنهادی من :
حوریه جعفری
حسین هاشمی
پویا صفری

حمید توکلی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:25

برخی از کسانی که خواهان نامزد شدن هستن علت عدم اعلام نامزدی رو کمبود اطلاعات فنی بیان میکنن!

خواهشم اینه که به این مساله زیاد توجه نکنید، اطلاعاتی که در مورد طراحی وب، کنترل پنل و ... مورد نیازتون هست رو میشه تو چند روز یاد گرفت، در مورد طراحی وب لازم نیست حرفه ای باشید، آشنا بودن بودن کفایت میکنه، چون می تونید در تیم مدیریتی از افراد حرفه ای برای طراحی وب استفاده کنید، اما در مورد خودتون مهم تر از هر چیزی اینه که درک خوبی از اصول همکلاسی داشته باشید و خودتون رو متعهد به اجرای این اصول بدونید تا بتونید محیط رنگارنگ همکلاسی رو زنده و پویا نگه دارید!

http://blog.kntoosi.net/pages/osul

س-ت کام جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 13:24

1-کیارش مظفری 86
2-علیرضا قهرمانی 85
3-علی رستمی 86
4-حسین هاشمی 86
5-مجتبی معصوم پور 86
6-امیر رباط 87
7-......

فکر می کنم همشون از پس این کار بر میان نظراتم با سال های قبل فرقی نکرده

مسعود / علوم انسانی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 13:42 http://www.masoud88.co.cc

سلام.

بنده مدیر وبلاگ حق و عدالت هستم.

به عنوان عضو کوچکی اعلام نامزدی می کنم

سلام دوست گرامی!
عضو همکلاسی که نیستید، دانشجوی خواجه نصیر هستید؟
پیروز و پایدار باشید!

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 13:42

سید حسین هاشمی
پویا صفری
امیر رباط
حوریه جعفری
رویا خدابخش
محمد رشیدی

رویا خدابخش جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 15:02

پیشنهادم:

حوریه جعفری
سید حسین هاشمی
کیارش مظفری

روی حوریه تاکید بیشتری دارم چون غیر از اینکه به عدالتش و اخلاقش و وفاداریش به همکلاسی و ... خیلی ایمان دارم، فکر میکنم اگه امسال مدیر همکلاسی خانم باشه تاثیر خوبی روی ههمون بگذاره!!

رویا خدابخش جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 15:07

آخی یه نفر منم پیشنهاد داده!!
کلی ذوق مرگ شدم به خدا!

ولی من بیشتر از یک ساله دانشجوی خواجه نصیر نیستم!

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 16:35

اشتباه شد! شرمنده

3pehr جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 17:20 http://blog.kntoosi.net/pages/provision/

من نامزد میشم ولی اگر نامزد دیگری وجود نداشت
نیاز هست که یک انتخابات برای تایید بنده از طرف دوستان گرامی اعضای محترم صورت بگیرد.
البته این اعلام آمادگی به شرط تایید حمید توکلی اعتبار خواهد داشت.

سپهر عزیز!

اگر یک نفر نامزد شود که انتخاباتی برگزار نخواهد شد!

ممنونم از لطفی که داری اما در انتخابات همکلاسی به شخص یا نهادی که کار تائید یا رد صلاحیت را انجام دهد، نیازی نداریم، هرکسی که خواهان نامزدی باشد، نامزد محسوب می شود، حتی اگر به علت عدم رعایت قوانین لغو عضویت شده باشد!

از اینکه جهت این امر نامزد شدی، ممنونم!
پیروز و پایدار باشی!

سلام حمیدجان. نگرانیت قابل تقدیره.

چرا از بچه های جدید نامزد نمیشن؟ سال 88 ، 87

تازه نفس هستند و سرشار از ایده!

امیر رباط جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 18:24 http://blog.kntoosi.net

وافعا جای تقدیر داره که دوستان همکلاسی اینقدر برای آینده همکلاسی دغدغه دارند

بنده هم با حمید موافقم
لزومی ندارد آشنایی کاملی با طراحی وب داشته باشید

همکلاسی بیشتر یک مدیر می خواهد که دیدگاه مدیریتی داشته باشد
و بتواند سیاست های مختلف را بنا به شرایط مختلف برای همکلاسی اتخاذ کند

و می تواند در زمینه های فنی نیز از دوستان کمک بگیرند و مثل مدیران قبلی کمیته با هیات نظارت برای همکلاسی تشکیل دهند
و به کمک آنها امر را مدیریت کنند

به امید اینکه باز فردی لایق مانند مدیران قبلی همکلاسی عهده دار این مسئولیت سخت شوند

علیرضا قهرمانی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 18:57

مدیران قبلی همکلاسی هرکدام در حد توان و امکاناتی که داشتن واقعا زحمت کشیدن و در اینجا به عنوان عضو کوچکی از اعضای همکلاسی از زحماتشون تشکر میکنم ، اما به نظر من اینبار واقعا جالب میشه که یکی از دختران همکلاسی مدیریت وبلاگ رو بر عهده بگیره .اینجوری شاید عدالت بین آقایون و خانمها هم بیشتر رعایت بشه.از خانمها حوریه جعفری ، حمیده احمدی و سحر تسبیحی و از آقایون علی رستمی، امیر ربات و سپهر سارجانی رو برای شرایط فعلی مناسب میدونم.

سید حسین هاشمی جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 19:31

خانوم خدابخش
قانون مورد نظر که طی اون، "فرد می بایست در زمان رای گیری و تا یکسال بعد از آن دانشجو باشد"، کمی دچار ایراد منطقی هست.
و در حال صحبت برای پیشنهاد تغییر قانون هستیم که دوستان لایقی که توانایی احراز صلاحیت دارند، دچار تردید نشن.

هرچند شاید گزینه هایی که دانشجو هستند، انتخاب مناسب تری باشند، اما نباید این محدودیت از حضور افراد شایسته جلوگیری کنه.

پس اگر توانایی مدیریت در خودتون می بینید، می تونید آمادگی خودتون رو برای کاندیداتوری اعلام کنید.
___________

با احترام و سپاس از دوستانی که بنده رو لایق دونستن، تصور می کنم افرادی با شرایط بهتر می تونن از پس این پست رو به خوبی بر بیان.

با احترام به سپهر عزیز، شخصا «عرفان پرویزی» رو دارای توانایی مدیریتی مناسبی می دونم و همینطور تصور می کنم، اومدن ایشون می تونه تاثیر بسیار مطلوبی در پیش برد اهداف صنفی داشته باشه.
و از نظر تازه نفس و با انرژی بودن هم گزینه ی مطلوبی به شمار میاد
/به منظور دمیده شدن روحی تازه در همکلاسی که در آستانه ی ورود دانشجویان 89 از مهمترین نیازهایش هست./


نظر شخصی من به این صورت بود و صد البته دوستان شایسته ی دیگر هم هستند؛
امیدوارم افراد شایسته به میان بیان، و انتخابات خوبی انجام بگیره
و شخصی که انتخاب شد، مطمئن باشه همواره در کنارش خواهیم بود و تا حد توان از یاری رسوندن دریغ نخواهیم کرد.

______

با تشکر از دوستان و عزیزان دلسوز برای این کودک سه ساله ی ما

پویا صفری جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 22:40

درود و سپاس از این همه دغدغه برای پایایی همکلاسی...
من نیز به مانند بسیاری از دیگر دوستان که خانم جعفری را پیشنهاد دادند بسیار موافق بوده و به گمانم هم آن پایبندی و جدیت را در پایداری همکلاسی دارند و هم تازه نفس و پر توان و هم آشنا به این محیط و پیچ و خم‌هایش و به قول خانم خدابخش خانم هم بوده روحیه‌ای نوین می‌بخشند.
از لطف دوستان هم نسبت به بنده بسیار سپاس‌گزارم اما به گمانم بنده هم در زمینه‌های مدریتی دارای استحقاق این پست نمی‌باشم و هم از نظر فنی و عدالت و دیگر مسائلی که پر واضح می‌باشد٬ و ضمن تشکر از دوستان امیدوارم سرکار خانم جعفری سکان این کشتی را در دست گرفته و در همین آرامش در مسیر جوشانش یابیم...

حوریه جعفری-کامپیوتر شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:07

واقعا از تمام دوستان خوبم که بسیار بسیار به من لطف داشتند ممنونم!!!

خجالت زده کردین من رو!!


ولی شاید دوستان خوبم ندانند که بنده هیچ اطلاعات فنی ای برای مدیریت وبلاگ ندارم!! (البته هر کمکی از دستم بر بیاد برای همکلاسی خواهم کرد!!)

من فرد لایق دیگری رو میشناسم که هم عادله هم خانم ===> "رویا خدابخـــــــــش"

پرویزی IT شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:10

با توجه به شرایط فعلی ، علاقه من به وبلاگ گروهی همکلاسی و احساس مسئولیت در قبال آن ،علیرقم آگاهی به تمام مصائب این کار ، تصمیم به اعلام آمادگی برای شرکت در انتخابات مدیریت همکلاسی گرفتم .
همین جا از حسین هاشمی عزیز برای روشن کردن ابعاد این تصمیم و ترغیب من به قبول این مسئولیت سپاسگذاری میکنم .
ضمنا به زودی طی انتشار یک متن به صورت رسمی نسبت به اعلام تصمیم خود اقدام خواهم کرد .

عرفان عزیز!
از متن نامزدها در مورد اعلام نامزدی استقبال خواهد شد!
از اینکه جهت این امر نامزد شدی، ممنونم!
پیروز و پایدار باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد