KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک بازی سنتی ایرانی


این بازی سنتی ایرانی

 قدمت بسیار زیادی دارد.

بازیکنان باید از ضریب هوشی

بسیار بالایی برخوردار باشند.

البته من خودم هرچقدر فکر کردم

روش این بازی را متوجه نشدم

دانلود با فرمت wmv حجم ۴MB

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد کلانتری یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 17:57

خیلی بازی جالبیه
جهت بازی عکس عقربه های ساعته
1 ضربه : نفر بعدی
2 ضربه: جهت حرکت عکس
دست به حالت مشت : نوبت بازیکن روبه رویی هست که اگه به نفر رو به رویی دستش رو به حالت نوازش کردن میز کرد یعنی نفر بقلی نه، بقلیش( جهت حرکت بازی) بازی رو ادامه بده
3 ضربه: به نفر بعدی ( جهت حرکت بازی) استراحت می خوره
درست گفتم؟

صمیمانه تشکر می کنم ازتون
کاملادرسته

ن یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 19:28

این نظر بالایی کلاهبرداریه محضه
گول نخورین
شماره کارت و رمز رو وارد نکین که بیچاره میشین

ممنونم
پاکش کردم

نفیسه/هوافضا دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 03:10

جالب بود

رویا خدابخش دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 10:00

خیلی پیچیده و جالب بود!!

نظر آقای کلانتری رو خوندم تازه بهم ثابت شد الکی نیست و قانون داره جدی جدی!

ممنون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد