KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی و اعلام نامزدی برای انتخابات همکلاسی!!



در راستای

دومین انتخابات سرویس دهنده همکلاسی

برای نگهداری از همکلاسی کوچولوی سه ساله:


به همکلاسی محبت کنیم،

تا محبت کردن رو یاد بگیره ...



یک سال دیگه هم گذشت و من دلم از این میسوزه که چرا نشد بیشتر از این آقای قاسمپور رو کباب کنیم !

البته کم سخت نبود پستشون، ولی خب هنوز جا داشتن!


قبل از اینکه اعلام نامزدی کنم دوست دارم یک سری نکات رو راجع به خودم بگم:


اول اینکه من از اول سال 88 دیگه دانشجوی خواجه نصیر نبودم و نیستم،

رشته ی آی تی رو خیلی دوست داشتم ها ولی قرار نبود این رشته رو بخونم! قبولیش برای دلخوشی پدر و مادر بود ، رفتنم به رشته ی هنر هم برای اهداف اصلی زندگیم!  


دوم اینکه از مهر ماه سال 86 (حدودا یک ماهگی همکلاسی) مخاطب این وبلاگ گروهی بودم و شاید بشه گفت کم کم از هر 10 پست برای 9تاش نظر می گذاشتم! (سرگرمی یک رویا IT علاف! :پی ) از آبان ماه همون سال عضو همکلاسی شدم و از تابستون بعدش هم عضو تیم مدیریتی کمکی همکلاسی!


سال 88 آقای توکلی آموزش HTML توی همکلاسی گذاشته بودن یادتونه؟ آموزش های این استاد گرانقدر و ریشو  را دنبال میکردم و در حد مبتدی یه ذره سرم میشه!


بیشتر فعالیت هام توی همکلاسی در حوزه انجمن نمایش و خبر های کانون تئاتر خواجه نصیر بوده، ولی پست های دیگه ای هم داشتم، دوست داشتین یه سری بزنید ...


در حال حاضر کنکور هنر دادم و منتظر جوابش برای نیمه دوم سال تحصیلی هستم،


اگه برای انتخابات سرویس دهنده همکلاسی رای بیارم همه ی تلاشم رو میکنم که همه در کنار هم تلاشمون رو بکنیم تا عدالت همچون سال هایی که گذشت پابرجا بمونه! با همه به چشم بی طرفی نگاه میکنم و از شما هم انتظار دارم در مقابل این آزادی، با منطق و محبت بیشتر با پست ها و نظرات همدیگه برخورد کنید! به همکلاسی محبت کتیم، تا محبت کردن رو یاد بگیره!!


خلاصه اینکه اگه انتخاب شدم اصلا مجبور نیستید با ملاطفت باهام رفتار کنید و میتونید کاری کنید داغ سرویس دهنده بودن رو بچشم!


و در آخر به آقایان حمید توکلی و مرتضی قاسم پور خسته نباشید میگم!!


خب همه چی رو گفتم؟! پس حالا برای دومین انتخابات سرویس دهنده همکلاسی اعلام شکنجه شدن ... اممم ... نه اعلام نامزدی میکنم! !!


با تشکر               

رویا خدابخش !     



نظرات 14 + ارسال نظر
حوریه جعفری-کامپیوتر یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 23:31

خوشحالم که اعلام نامزدی کردی!

منم فکر میکنم لازمه که به همکلاسی یه کم محبت تزریق بشه.

به اعتدال و بی طرفیت شک ندارم و این مهم ترین خصوصیات یه مدیر (در همکلاسی) باید باشه.

نگفتی در زمینه گرافیک و طراحی هم تخصص داری!

امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم!

موفق باشی رویا جان

باید بهش محبت تزریق بشه!!

مرسی! لطف داری تو!

اِ یادم رفت گرافیک و اینارو! خب خوبه خودت گفتی دیگه!

ممنون موفق باشی حوریه عزیزم!! !

هوداد مسلمی نژاد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 23:48

آها پس جریان شیرینی که آقای هاشمی میگفتند تو همکلاسی یابی هیمن کنکور هنر بود :دال
بالاخره بده شیرینی ندید :دال
(اسمایلی شیرینی دوست دارم :دال)
------------------------------------
بسیار عالی
رقابت داره هیجان انگیز میشه :دال
موفق و پایدار و سبز باشید

:دی :دی شیرینی حالا باشه جوابام بیاد خب!
تازه ماه رمضونم هست انقدر شیرینی شیرینی میکنید آدم دلش می خواد! :دی

ممنون شما هم نیز!!

3pehr دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 00:02

به به خیلی خوشحالم که از بین خانوم های محترم هم نامزد انتخاباتی داریم !

البته اینطور نیست که خانوم ها نمیتوانند این مسئولیت را انجام بدهند و حضور مفید و پایدار شما طی این سالها گواه این قضیه هستش، انشاالله با عنایت عزیزان شاهد بیشتر شدن این حضور ارزشمند باشیم

رویا جان برایت آرزوی موفقیت میکنم و باید بگم واقعا از اعلام نامزدی شما خوشحال شدم.

آره خودمم خوشحالم که از بین خانوم ها هم نامزد داریم!! :دی

ممنونم! امیدوارم انتخابات جالب و خوشی در کنار سایر نامزدها داشته باشیم!

موفق باشید و سربلند مثل همیشه!

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 00:33

درسته که سبزم، 88ای ام، عرفانو مجازنا و واقعا (شیمیایی و فیزیکی!) خوب میشناسم، نظریاتشو تا حدودی می دونم و قبول دارمشون، خودشم خیلی دوست دارم! اما نظر من مدیریت شماست
رای ما رویا خدابخش1! به افتخارشششش هووووورا
اگه خواستین شعار انتخاباتی (چه تخریبی چه سازندگی) می سازم!!

روزی که من رو برای کاندید شدن پیشنهاد دادید کلی انرژی مثبت بود اصن! !!

آخ جون اولین رای من!

مرسی!! سازندگی خیلی خوبه ولی تخریبی هم حال میده! :شوخی

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 00:35

تو نظر من یه 1 تایپ شده، اون قرار بود ! باشه که شیفتم عمل نکرد یکم ناقص در اومد!!

فکر کردم یه رویای شماره 2 هم کاندید شده!

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 01:18

سلام.

به همکلاسی محبت کتیم، تا محبت کردن رو یاد بگیره
شعار و توصیه بسیار قشنگی انتخاب کردید، آفرین به سلیقه و ذوق تون

بسیار خوشحالم از اینکه اعلام کاندیداتوری کردید
انشاءالله شیرینی رشته و مدیر شدن تون رو باهم بخوریم که تپل تر باشه :دی

سلام!
لطف دارید!

نه رگ هامون میبنده خیلی بهتره شیرینی رو کم کم بخوریم!

ممنونم از شما دوست خیر و خوش نیت همکلاسی!

محمدحسین باقری دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 02:36

خیلی خوبه اولین مدیر خانم

مرسی! اینم امسال نکته مثبتیه برای خودش!!

سید حسین هاشمی دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 05:53

متن جالبی بود

اعتدال ، بی طرفی و دوستی، در کنار قاطعیت می تونه برگ برنده ی یک مدیر باشه.

امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شه و از میان نامزدهایی که به واقع هر کدوم شون شایسته هستند، شایسته ترین انتخاب شه.

راستی شیرینی کنکورو ندادیدا !
خوب بود که ایشالله؟

مرسی!!

من هم بیشتر از انتخاب شدن خودم، برام مهمه که شایسته ترین فرد انتخاب بشه!

البته این فقط قسمت کوچکی از کار هست و در اصل همه ی ما نویسندگان همکلاسی باید در پیشبرد این وبلاگ به سمت هرچه بهتر شدن تلاش کنیم!!

کنکور بد نبود! :دی جوابای نهایی کنکور عملی هنر بهمن ماه میاد!!

حمید توکلی دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 17:02

ممنونم از اعلام نامزدی!
متن خوبی در راستای اعلام مواضع و معرفی خودتون منتشر کردید، به امید متن های بیشتر از شما دوست گرامی، سایر نامزدها و سایر همکلاسی ها در مورد انتخابات همکلاسی!
پیروز و پایدار باشید!

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 22:03

چرا شما کاندیدا ها واسه هم نوشابه باز می کنین؟؟؟ بابا یکم دعوا کنین که معلوم بشه انتخاباته! عکس خانواده هم دیگرو نشون بدین! از سوابق سیاه هم پرده برداری کنین! بُهتان ببندین!! این سوسول بازیا از وقتی محمود اومده از مد افتاده
رونوشت برای هر 3 نامزد

پویا صفری دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 23:12

به حتم با حضور شما آن روح تازه در این نهال نوپا دمیده خواهد شد...
به امید این روح تازه از محبت و زیبایی در همکلاسی...
با آرزوی موفقیت برای شما...

حمیده احمدی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 00:48

رویا جوون مبارکه
شک ندارم که مدیر خوبی خواهی شد

بنفشه فرجی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 16:58

حمایتت می کنیم!

فاطمه رنگرز جدی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 17:51

ازینکه اعلام نامزدی کردی خیلی خوشحالم!

برات آرزوی موفقیت دارم رویای خوب همکلاسی !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد