KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فضای بدون تنش

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و درود به یاران با وفای همکلاسی ، اعضای محترم

امروز که در آستانه سه سالگی یکی از پدیده های وبنویسی فارسی قرار گرفته ایم:

با قدردانی از جایگاه و تلاش و پایمردی سرویس دهندگان و مدیران قبلی آقایان حمید توکلی و مرتضی قاسمپور عزیز و اعضای تیم مدیریتی سخت کوش و توانا و با آرزوی پیشرفت روز افزون وبلاگ گروهی همکلاسی استوار بر اصول پنجگانه و با این امید که بتوانیم این پایگاه را با تولید محتوی ارزشمند و جذب اندیشه های کارآمد و خوب، نیز پذیرش رشته های مختلف، باز کردن باب نقد و نظر در همه حوزه ها و با احساس مسئولیت بیشتر، فتح قله های ترقی با اتکا به دانش و نیروی جوانان دانشجو دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هرچه نزدیکتر نماییم ; در راستای تحقق این اهداف اینجانب رسماً نامزدی خود را برای این دوره از انتخابات همکلاسی اعلام میدارم.

سپهر سارجانی             

پیروز و شاد و سربلند باشید.     

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید توکلی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 05:10

ممنونم از اعلام نامزدی!
متن خوبی در راستای اعلام مواضع و معرفی خود منتشر کرده ای، به امید متن های بیشتر از تو دوست عزیز، سایر نامزدها و سایر همکلاسی ها در مورد انتخابات همکلاسی!
پیروز و پایدار باشی!

ممنون از لطف شما برای حمایت از انتخابات و نامزدها
انشالله به پشوانه شما عزیزان انتخابات پر شور توام با شایسته نگری را شاهد باشیم

محتوای متنتون واقعا جالب توجه بود.

موفق باشید. تبریک میگم.

ممنون برای حمایت
و بنده نیز آرزوی توفیق رو افزون برای شما و کائسنای بزرگ را دارم و امیدوارم که بتوانیم بیش از پیش همکاری های علمی را بین دو مجموعه ترتیب بدهیم.

محمدحسین باقری یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 05:31

بهت نمیاد این طوری متن بنویسی

کار خوبی کردی

سید حسین هاشمی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 06:56

متن خوبی بود

به نظر می رسه امسال شاهد یک انتخابات رقابتی خوب خواهیم بود و این باعث خوشحالیه.

منتظر اعلام متنهای دیگه از شما و سایر دوستان هستم

پیشنهاد اضافه شدن چند موضوع به برنامه های تبلیغاتی رو دارم و البته حس می کنم برای انتخاب صحیح تر، موضوع لزوم پیروزی با 50+1 درصد آرا هم قابل طرح باشه.

ممنون از حضورت رفیق گرامی

ایشالا همیشه از حضور و نظرات تو دوست عزیز در همکلاسی بهره ببریم.
ممنون از نظر لطفی که به من داری

علیرضا قهرمانی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 12:08

سلام سپهرجان
خوشحالم که کاندید شدی.امیدوارم امسال به عنوان مدیر انتخاب بشی چون مطمئنا به تغییر فضای فعلی همکلاسی کمک میشه
موفق باشی

سلام عزیزم
ممنون از بیان نظرت من هم خوشحالم که در کنار شما دوستان خوبم چه در جایگاه یک عضو عادی چه بعنوان سرویس دهنده با مسئولیتی سخت در همکلاسی در خدمت همکلاسی هایم باشم و از وجودشان کمال بهره را ببرم.

علی منتجبی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 16:16

سلام به سپهر عزیز
از اعلام کاندیدا توری ات آن هم به این سبک جدید و سنگین بسیار خرسند شدم.
با توجه به آنچه که در متن های اخیر همکلاسی دیده ام و با توجه به شنیده هایی که از برخی دوستان شنیده ام؛گمان می کنم تو دوست عزیز امسال بهترین گزینه ی موجود باشی.
حتی اگر حمید توکلی هم بیاید با همه ی ارادت و علاقه و احترامی که نسبت به حمید عزیز دارم؛با توجه به شرایط و نیاز همکلاسی در آینده های نه چندان دور شما را ترجیح می دهم.

من عاشقتم
منم همونجوری ارادت و علاقه به حمید دارما ...
و فکر میکنم سرویس دهنده تا زمانی که از پشوانه و تجربه و دلگرمی این عزیزان برخوردار باشد راه موفقیت را برای همکلاسی می یابد.

محمد رودسرابی یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 16:49

سلام
من هم خیلی خوشحال شدم از نامزد شدن شما
خیلی دوست دارم مدیر بشی

سلام مرسی از حمایتت
و امید دارم که از تجربه و پیشنهادات خوبت حداکثر استفاده را ببریم.

هوداد مسلمی نژاد یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 19:42

سچهر جان خوشحالم شدم که تو هم اعلام آمادگی کردی.
انتخابات پارسال رو که من ندیدم ولی فکر میکنم امسال رقابت خوبی داشته باشیم.
آرزوی موفقیت برات میکنم.
پایدار و موفق و سبز باشی

خیلیم ممنون خیلی خوب خیلیم عالی
امیدوارم خودت موفق باشی
مرسی برای حمایت

س-ت کام یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 21:25

سبز باشید

حوریه جعفری-کامپیوتر یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 22:04

امیدوارم انتخابات بسیار خوبی را شاهد باشیم امسال.

موفق باشید!

یک دنیا شرمنده
منم برای شما آرزوی توفیق روز افزون دارم ممنون از حمایتتون

رویا خدابخش دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 10:15

متنتون خیلی قشنگه!! و همینطور اسم پست!

خوشحالم که اعلام نامزدی کردین! سوت دس هورا ...

امسال انتخابات جالب و هیجان انگیزناکی میشه! مخصوصا اگه پایه ی رقابت باشیم و فقط یه پست برای اعلام نامزدی نزنیم!

با آرزوی موفقیت برای شما همکلاسی باهمت!

اختیار دارین متن خودتونگ قشنگتره هوارتا رنگین کمون داره!
بله رقابت شدیدا غریبا هستش ؟!
شما تازه میگی فقط پست نباشه ستاد های من از پریشب با شعار هر همکلاسی یک ستاد کار خودشونو شروع کردن و به هواداران دسبند نارنجی تقدیم میکنند. در ضمن ما ترتیب ۲۳ سخنرانی و ۵مناظره تلویزیونی و اینترنتی را با حضور کاندیدای محترم یعنی خودم در دست برگزاری داریم.

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 22:03

چرا شما کاندیدا ها واسه هم نوشابه باز می کنین؟؟؟ بابا یکم دعوا کنین که معلوم بشه انتخاباته! عکس خانواده هم دیگرو نشون بدین! از سوابق سیاه هم پرده برداری کنین! بُهتان ببندین!! این سوسول بازیا از وقتی محمود اومده از مد افتاده
رونوشت برای هر 3 نامزد

ما چند نفر و در لیست ترور داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد