KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تنها 10روز دیگر تا اتمام مهلت مسابقات عیدانه همکلاسی ...


سال نوتون چطوره؟ تا اینجاش خوش گذشته؟! مهمونی و مهمون داری یا مسافرت؟ یا هر دو؟!

به مسابقات همکلاسی هم فکر کردید توی این تعطیلات؟! فقط ده روز تا آخرین مهلتش مونده ها!!


تا 20 فروردین 90

منتظر آثارتون هستم!

<!تمدید نداره!>

kntu.blog3@Gmail.com


مسابقات عیدانه (سری دوم) همکلاسی!!


نظرات 3 + ارسال نظر
iman zandieh چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 23:39 http://www.siteshoma.ir

salam
first
happy new year1390!
Badesh:
Bad az in chand rooz ke ye goosheye donya bedoon interneto technolozhy o ... boodam
toonestam alan be net sar bezanam
bad omadam hamkelasi
nemidoonam chera ghaleb e jadid zad 2 param o zede hall khordam
khosham nayomad
vali az coment ha motevajeh shodam ke amir robat va kiarash mozafari kolli zahmat keshidan- azashoo tashakor mikonam o khaste nabshi migam
va didam ke gooya in nazare aksare doostane ke in ghaleb sabet bashe
(up So hope be beter)

سلام! سال نو مبارک!
چه حیف! قالب همیشه جای پیشرفت داره اگه انتقادات و پیشنهادات همه شنیده بشه! اگه بگید از چه جهاتی خوب نیست میتونه بهتر بشه!
مرسی از نظرتون!

حانیه - اول راهنمایی جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 22:48

خسته نباشید رویا خانم.
ایده های شما قشنگه.

:دی :) مرسی! شرکت کن حتما!

حانیه - اول راهنمایی جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 22:55

راستی من هم سعی میکنم در مسابقات شما شرکت کنم.

منتظر آثار قشنگت هستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد