KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟ / دکتر علی شریعتی

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟

غافلگیر شدیم، چتر نداشتیم، خندیدیم، دویدیم و به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم..

دومین روز بارانی چطور؟

پیش بینی اش را کرده بودی، چتر آورده بودی، و من غافلگیر شدم، 

سعی می کردی من خیس نشوم، و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود...

و سومین روز چطور؟

گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری، چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملا خیس شد...

و .... و ... و ... و ...

چند روز پیش را چطور؟

به خاطر داری؟

که با یک چتر اضافه آمدی

و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم ...

...فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم، تنها برو ..... دکتر علی شریعتی

نظرات 8 + ارسال نظر
nae سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 22:56

زیبا بود، ممنون

خواهش میکنم.

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 23:09 http://www.ksna.ir


خیلی متن تأثیرگذاری بود ..... دکتر شریعتی رو واقعا دوست دارم.

........

مدتها بود همکلاسی نیامده بودم و نظر نداده بودم.....

آفرین محمد ...

رویا خدابخش سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 23:13

مرسی خیلی! خیلی زیبا بود!! !

چه میشه کرد؟ کلا من مطالب جالبی منتشر میکنم

مینا/صنایع چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 09:41

عالی بود.. ممنون

خواهش میکنم.
موفق باشید

میبا چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 15:58


جون مادرتون چتر نیارین


آره

sama.kzm/it/88 چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 18:58

ممنون خیلی زیبا بود

بله دیگه، چه میشه کرد، کلا زیبایی تو خونمه :دی

بکی نیست به من بگه، جملش رو دکتر شریعتی گفتن، تو این وسط چه کاره ای؟

رها پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 04:40 http://aboutraha.blogspot.com

امروز تهران باران است
دماسنج 20 درجه را نشان می دهد
اما باران که باشد سردم می شود
تو که نباشی هر روز باران است

ممنون. حس تازه اش باعث شد دوباره برای باران قلیان کنم. نتیجه اش چند روز بعد تو وبلاگم قابل مشاهده خواهد بود

خب خدارو شکر که شدیم بانیه خیر.

موفق باشید، فقط این تراوشاتتون رو تو همکلاسی بذارید بچه ها بهره مند بشن ایشالا

مقداد چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 02:37

سلام من مقداد هستم.یه آدمی که دوست داشت بگه با اینکه بیست بار این متن رو خونده و همیشه اول داره به این فکر می کنه که این احتمالا از شریعتی نباشه ولی همیشه این متن رو دوست داره و تکراری می خونه
خوشحاله بعد مدتها که سر زده همکلاسی اینو دیده

خوشحالم از این بابت. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد