KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرسنجی مسابقه تصویرسازی تابستانه همکلاسی!


و این هم چند کار تصویرسازی زیبا از همکلاسی های ما ...


نظرسنجی ها 6صبح پنجشنبه بسته میشود! غروبش همبرنده ها اعلام میشن!!


برجا گذاشتن نظر و سوت و لایک با حفظ فاصله گوسفندی مجاز می باشد!





.1.



.2.



.3.



.4.



.5.



می تونید به دو گزینه همزمان رای بدید!





نظرات 6 + ارسال نظر
رویا خدابخش دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 02:30

یه مسئله جالب! :
مسابقات سری اول، می خواستم با وبگذر باکس نظرسنجی بسازم، همون روز وبگذر به مدت چند روز ترکیده بود، نشد!
مسابقات سری دوم، اومدم مثل همیشه با فایرفاکس پست بزنم، کنترل پنل بلاگ اسکای از همون موقع برای مدتی با فایرفاکس کلا مشکل داشت، نشد!
سری سوم اومدم مثل بیشتر نویسنده های بلاگ اسکای عکس هارو توی پیکوفایل آپ کنم، ظاهرا کشته شده! نشد! :دی

<سری مسابقات ِ نفرین شده! >

!

محمد رضا کمالی فرد دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 03:50

خوبین ؟!
گزینه پنجمی با این که خیلی خوشگله معلومه مال کیه که :دی :دی

کیارش مظفری دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 15:02

راست میگه بالایی که! این نامردی است ! شطرنجی کنید یعنی چه! اخه!

من خودم اثر یک رو خیلی دوست دارم پیشنهاد میکنم همه به یک رای بدند ..

خب شرکت کرده توی مسابقه و می خواسته این کارش رو بفرسته! چرا به صاحب این تصویر سازی حسودی میکنید آخه آقای مظفری؟

کیارش مظفری سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 09:21

نمیدونم دست خودم نیست ...
یک جور مریضی ائه !

:دی

حوریه جعفری سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 21:26

دست ..... سووووت ....لایک! !

محسن چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 07:12

سلام
میدونم اینج جای این حرفا نیستا ولی خوب عجله داشتم دیگه !!!
من یه وبلاگ درست کردم ولی نمیدونم چکار باید بکنم تا بشه عکس رو در اون قرار داد و مهمتر از اون بشه زیر یک کلمه یه لینک دیگه ای رو قرار داد (دیدی میگن اینجا رو کلیک کنید بعد یه صفحه ای ظاهر میشه منظورم اونه)
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد