KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

cheating on you

آن پنجشنبه هم قد کشید و جمعه شد

دلم گرم بود به فصل های سرد ، به کلاه و دستکش و شال گردن .

وقت آن است که کنار شومینه بشینم و برای برای آینه گریه کنم و قدر تمام سال ها خاک خروده ازش گله کنم و بگوییم ، آن روز که میرفتی آن سوی سوت قطار ها تعبیر بازگشت را می دانستی ؟

و آینه با مکث جواب می دهد ؛ می خواهم بروم جایی دور تر از سوت قطارها و همیشه ام را فراموش کنم ..

/

این پنجشنبه هم قد کشید و جمعه شد

دلم گرم است به فصل های سرد ، به کلاه و دستکش و شال گردن .


وقت آن است که برویم بیرون و روی برف ها بدویم .. من جا پای تو و تو جا پای من ؛ تو می خند یو دلم خیس میشود از هجوم این همه علاقه .. از تو می پرسم آن روز که برف می بارید و تو پشت پنجره بودی تعبیر این همه برف را می دانستی ؟

و تو بیدرنگ جواب می دهی ؛من از پل نگاه تو احساس شرم می کنم مگر حرارت کوره انتظار چه قدر است که هر وقت به دستان تو میرسم باید هذیان بگویم؟! می خواهم بشینم همینجا و همیشه ام را به تو بسپارم ..

….

از عشق بازی زمان که بگذریم حرمت بوسه ای تلخ بر نقش خاطرات میماند .

درون بسترم انگور روید و شرابی شد، تلخ و مرد افکن ؛

شرابی شد لحظه هایم ؛

شبی از کوچه سار تانهایی ام رد شو، ببین دیگر نه تو را می پوشم ، نه می نوشم ..

به جرم بوسه های نیمه کاره ، قریضه عشق را انکار مکن که آغوشی در ابعاد خیانت برای رفتنت اصرار میکرد .

پ.ن : عکسهایم را پاره کن و آن دوستت دارم های کورکورانه ات را بخورد فکاهی ها مجله طنز بده…

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا خدابخش شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 01:31

زیبا بود! پینوشتش هم باحال بود!

حوریه جعفری شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 15:07

زیبا بود ، ممنون!

سیمین برهمند شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 21:56 http://blackmight.blogsky.com

مدت ها بود که ننوشته بودی و این عالی بود!
دلمان برای نوشته هایت به تنگ آمده بود!

حمید توکلی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:31

وقت آن است که برویم بیرون و روی برف ها بدویم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد