KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این بیداری حتمی است....

مقام معظم رهبری :

 

(( من به شما عرض بکنم؛ فقط این نیست که در کشورهاى شمال آفریقا و منطقه‌ى غرب آسیا که امروز ما در آنجا قرار داریم، حرکات بیدارى‌اى به وجود آمده باشد؛ این حرکت بیدارى تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزى پیش خواهد آمد که همین ملتهاى اروپائى علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانى که آنها را یکسره تسلیم سیاستهاى فرهنگى و اقتصادى آمریکا و صهیونیسم کردند، قیام خواهند کرد. این بیدارى، حتمى است. حرکت ملت ایران، امتداد و عمقش اینهاست؛ حرکت عظیمى است. ))... چهارشنبه- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ 

 

باور این موضوع برای برخی دوستان سخته... پیشنهاد میکنم لینک زیر رو هم گوش کنید: 

این بیدار حتمی است....

نظرات 9 + ارسال نظر
بهت زده شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 01:05

اشتباه به عرض رسوندن! حرکت بیداری از اول از اروپا شروع شد!

پیشنهاد میکنم پارازیت این هفته رو ببینید.

اگر اسم اون حرکت٬ بیداری بود الان جهان ما باید گلستان میشد نه جهنم
صحبتی که ایشون فرمودند ان شاالله به وقوع خواهد پیوست....
پس منتظر باش تا بیداری واقعی رو ببینی...
فنتظروا اِنّی معکم من المنتظرین.....

محمدحسین باقری شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 05:08

باز هم ؟؟؟ شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 11:59

ها ها ها هه هه هی هی هل هل هو هو
آی دلم
عالیه

م شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 12:08

چی میگی؟
بابا اینا رو اگرم یکی میگه شما تکرار نکن!اروپا برای چی باید قیام کنه آخه ؟مگه سوریه است؟مگه ایرانه؟مشکلی داشته باشن با انتخاب یک رییس جمهور دیگه یا نخست وزیر دیگه به راحتی حل میشه!مگه مثل اینجاست که یکی مثل آقای خامنه ای چسبیده باشه به صندلی و ادعای نمایندگی خدا رو بکنه و یه سری آدم بی فکر و دنباله رو هم به جون مردم بیفتن که آی شرک بالله کردین و مرگ بر ضد ولایت فقیه و میکشم هر که مخالف است و این داستانا! اگر کسی هر جای دنیا هم به هر دلیلی قیام کند برای آزادی بیشتر خواهد بود نه برای اینکه یه چیزی بشن شبیه ما!!
امیدوارم بیداری شما ذوب شدگان در ولایت حتمی باشه، اگرچه بیدار کردن عده ای که با حربه دین خواب شدن (تازه دینی که توسط نظام ایران تدوین شده البته!که خیلی خودش خوب بود این ورژن ایرانیش دیگه نور است علی نور!)یه کم سخته...

در عجبم که قدر این رهبر رو نمیدونیم.... در حالی که تحلیلگران سیاسی روی سخنان رهبر ما حساب ویژه ای باز می کنن...
ممنون از نظر شما اما از نظر تون معلومه که اطلاعات کافی در مورد وضعیت جهان حاضر ندارید ...
بهتون پیشنهاد می کنم لینک زیر رو گوش بدید:
http://s1.picofile.com/file/6631321926/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1_%DA%A9%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C.mp3.html

احمد شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 15:24

همان طور که پیشگویی امام خمینی در مورد فروپاشی شوروی محقق شد ، ان شاء الله در آینده ای نزدیک ، شاهد به وقوع پیوستن پیشگویی آیت الله خامنه ای در مورد بیداری و خیزش مردم اروپا خواهیم بود. ان شاء الله

بهت زده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 01:22

بله اسم اون حرکت بیداری بود. یادمون باشه که زمانی پادشاهان هم خود را مرتبط با خدا و مسئول جان و مال و ناموس انسان ها می دانستند.
دلیل این که دنیا هنوز گلستان نشده تغییر این اندیشه و جلوه دادنش در پوستی تازه است!

منظور شما بیداری که با غارت منابع و استثمار جهان شروع شد و هنوز هم ادامه داره؟؟!!
بیداری که وجودش وابسته به اختلاف افکندن در ملتهاست؟؟
بیداری که تروریست رو خود فربه کرده؟؟!
مخالفت من با حرف شما به این دلیل نیست که من با تمامی مولفه های تمدن غرب مخالفم....نه ... اما پایه و اساس این تمدن بد نهاده شده.... و این تمدن با اون بیداریش پاسخ گوی نیازهای بشریت نیست.... آنچنانی که الان داری در غرب مشاهده می کنید....(البته امیدوارم که مشاهده کرده باشید!)

م یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 19:53

من به شما عرض بکنم؛فقط این نیست که در کشورهاى شمال آفریقا و منطقه‌ى غرب آسیا، حرکات بیدارى‌اى به وجود آمده باشد؛ این حرکت بیدارى تا ایران هم خواهد آمد.آن روزی پیش خواهد آمد که همین ملت ایران علیه سیاستمدارن و قدرتمندان و زمامداران که آنها را یکسره تسلیم سیاستهای فرهنگی بسته و متحجرانه و سیاستهای اقتصادی عوامفریبانه خود کردند،قیام خواهند کرد. این بیداری حتمی است.

والبته به سادگی میتوان با آمار و احتمال ثابت کرد که ایران برای این تغییر بسیار مستعد تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است.و واقعا نیاز به اثبات و جدل خاصی هم ندارد!کافیست به اتفاقات همین یک سال اخیر نگاهی بندازی...اکثر بزرگانی که در همین نظام در رده بالا مسئولیتهای کلیدی داشتند یا در زندان و حصر خانگی هستند ،یا در مظان اتهام و نامشان شد فتنه!
نزدیکان رییس جمهور فعلی که مورد تایید کامل رهبر انقلاب هست امروز درگیر پرونده های فساد مالی و اداری و مسایل عجیبتری در حد جن و پری هستند و نامشان شد جریان انحرافی!
بیکاری و وضع نا مناسب اقتصادی که عمدتا ثمره طرح کارشناسی نشده حذف یارانه ها است هم که آرام آرام در تولید و کشاورزی و زندگی مردم تاثیر منفی خودشو گذاشته و صدای اقشار مختلف مردم رو داره در میاره.
در یک سال گذشته ،با وجود فشارهای شدید و دستگیریهای گسترده ،از سران سیاسی بگیر تا روزنامه نگار و کارگردان و راننده اتوبوس و دانشجو و...، باز هم عده قابل توجهی از مردم برای اعتراض جانشان را کف دست گذاشته و در خیابان تجمع کردند.

به این موارد هم یک نیم نگاهی بنداز:روزنامه های بسته شده،دانشجوهای زندانی و محروم از تحصیل و استادان بازنشت شده،ثبت رکورد جدید برای چک های برگشتی در سال جاری،رها شدن بیماران در بیابان و تکذیب وزیر بهداشت،عملی نشدن وعده دستیابی به انرژی هسته ای بعد از تبلیغات بسیار و تحمیل هزینه های بسیار سنگین به ملت،نفوذ و انحصاری کردن بیشتر نهادها و سازمان ها حتی ورزش و ...راستش خسته شدم دیگه قضاوت با خودت...زمان معلوم میکنه پیشبینی کدام ما به حقیقت میپیوندد!

من هم با برخی نکات شما موافقم.... در کشور ما هم نیاز به یک بیداری هست... اما شاید بیداری که مورد نظر من است با شما تفاوت داشته باشه.... بیداری از خوابی که بیست و دو سال بلکه بیشتر ٬توی مملکت ٬ مردم و مسئولین رو فراگرفته.... بیداری و بازگشت به ارزشهای اصیل اول انقلاب .... علت اصلی مشکلاتی که بالا ذکر کردید همین دور شدن ازاین ارزشهاست... به خصوص در ۱۶ سال دولت سازندگی و اصلاحات و تا حدودی دولت کنونی..... بدبختی ما از گفتمان رفاه طلبی ٬ مصرف زدگی ٬تجمل گرایی و الگو پذیری غربی در دوران هاشمی شروع شد و هم چنان ادامه داره.... اما کیه که به حرف رهبری در این موارد گوش بده....

محمدحسین باقری سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 20:19

به نظر من سریال The-Arrivals نمونه ای از جرقه ها برای بیداری در اروپاست

اونها اسم این پروژه شون رو Wake-up Project گذاشته اند

it یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 03:25

دوست ساندیس خور من،بهتره ایشون اول مواظب حکومت خودشون باشن ،البته با وجود کلی‌ لباس شخصی‌ وحشی فعلا به ظاهر همه چی‌ خوبه

حالا شما عصبانی نشو...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد