KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سفر عیدانه ...

وقتی تو راه سفری، از شیشه ی قطار مناظر و طبیعت بهاری رو تماشا میکنی و فکرهای مثبت و قشنگی توی سرت میاد ...


یه ورق در بیار و یه داستان کوتاه یا شعر بنویس!!


پینوشت: این پست اصلا برای تبلیغ مسابقات باحال و توپ و هیجان انگیز ناک عیدانه همکلاسی نبود!

نظرات 2 + ارسال نظر
یک بنده خدا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 02:28


سرکار خانم رویا خدابخش؛

سلام علیکم :

احتراما با اطمینان از سنگینی کوله بار معاصی و نافرمانی ، باز پروردگار مهربان مرا شرمنده الطاف همیشگی اش نمود و مقرر گرداند تا در اوج روسیاهی و شرمندگی در روز میلاد پربرکت امام حسن عسکری (ع) درکنار حرم نبوی نایب الزیاره شما باشم. و اگر توفیقی برای اینجانب حاصل شد دل زنگار گرفته را در مسجد الحرام کنار کعبه جانها جلا دهم.ان شا ءالله که از برکت دعایتان چنین خواهد شد. از جناب عالی به خاطر بد اخلاقی ها ، خطاها ، قصور . کوتاهی هایم ، طلب حلالیت و عفو می کنم و التماس دعا دارم. از خداوند بزرگ نیز به خاطر همه نعماتش سپاسگزارم و ازو می خواهم حجم را قبول و گناهانم را ببخشاید.


برای شما سرور گرامی نیز توفیق تشرف ، سلامت ، سعادت ، سربلندی و عزت مسئلت می نمایم. این ایام متقارن با رویش دوباره گلهای سرخ و زرد و نیلوفری در سبزه زارهاست و خبر از حلول سال نو و بهار پرطراوت می دهد که نشانه قدرت لایزال الهی است و لاجرم این جمله را بر زبان جاری می کند : ای خدای دگرگون کننده ی دل ها و دیده ها ای تدبیر کننده ی روز و شبای دگرگون کننده ی حالی به حال دیگر ، حال ما را به بهترین حال دگرگون کن. پیشاپیش این ایام فرخنده را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه متعال برای جنابعالی و خانواده محترم مسئلت می نمایم و امیدوارم در هنگام تحویل سال دلهای مالامال از محبت مان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند بزنیم و شادی و سلامت را برای یکدیگر و ظهور آن غایب آرزو کنیم. در پایان از تلاش وافرتان (شما و دوستانتان ) در پیشبرد اهداف وبلاگ دانشگاه(همکلاسی ) صمیمانه سپاسگزارم.

ان شاءالله تلاش شما مرضی رضای خداوند قرار گیرد. همچنین از خانواده محترم جنابعالی و دوستان گرامی به خاطر زحمات ناشی از کارتان تشکر و قدردانی می نمایم.

برادر کوچک تان

:) امیدوارم سال نویی بسیار زیبا داشته باشید همراه با بهترین پیروزی ها و رسیدن به اهداف زندگیتون!

محمد رودسرابی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 16:06

خیییییییییییییییییلیییییییییییییییییی
با نمکه دختره
مرسی خانوم خدابخش

مرسی!

سال نو پیشاپیش مبارک!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد