KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

≈ مسابقات عیدانه ی همکلاسی!! ≈

≈  مسابقات عیدانه ی همکلاسی!!

"مسابقات سری دوم"

از 20 اسفتد تا 20 فروردین!

این بار تمدید نخواهیم داشت!

و این بار جدی جدی فقط 3 نفر در هر رشته برنده می شود!

سایز جایزه اش هم یکمی بزرگتر از سری قبل هست!


مسابقات در رشته های زیر برگزار می شود:



 آثارتون رو به ایمیلم بفرستید و منتظر جوابم مبنی بر دریافت آثارتون و پذیرفته شدنشون برای شرکت داده شدن در مسابقات باشید:

kntu.blog3@Gmail.com


رشته های مسابقات این ترم:


داستان کوتاه:

نکته1. دیگه حرفی از قانون تعداد خط نمیزنم (نه که خیلی به حرفم اهمیت دادید سری قبل؟ :دی) 

نکته 2. هر نفر فقط 1 یا 2 یا 3 داستان!!

نکته 3. به ترتیب از کوتاه ترین داستان به بلند ترین داستان در یک پست منتشرشون می کنم! این یعنی داستان شما هر چه کوتاه تر، احتمال اینکه بیننده ها حوصله کنن و به داستانتون برسن و بخوننش بیشتره و برعکس!


شعر:

نکته 1. آقا واسه این هم قانونی نمیذارم، اشعارتون رو همینجوری یهویی بفرستید!! 

نکته 2. به ترتیب از کوتاه ترین شعر به بلند ترین شعر در یک پست منتشر میشن!

نکته 3. هر نفر فقط 1 یا 2 یا 3 شعر!!


عکس:

در چهار موضوع "طبیعت" "اماکن" "مردم" و "متفرقه" شرکت داده میشید!

نکته 1. هر کس در کل حداکثر فقط 3 عکس اش در مسابقه شرکت داده میشه!!

نکته 2. به ترتیب فرستاده شدن منتشر میشن عکس ها! پس نذارید شب آخر! عکستون می افته ته پست! :دی

نکته 3. همین! :دی


طراحی، نقاشی، حجم، منبت کاری کاشی کاری  ... :

هر کار هنری یی که دارید ازش عکسی، اسکنی چیزی بگیرید بفرستید!

نکته: هر نفر حداکثر 3 اثر!


طنز:

نکته 1. هر نفر 1 یا 2 یا 3 اثرش در مسابقه شرکت داده میشه!

نکته 2. به ترتیب از کوتاه ترین طنز به بلند ترین طنز دز یک پست نمایش داده میشه!!


فیلم و انیمشن:

نکته 1. حجم های کمتر از 7MB رو میتونید بفرستید آپلود میکنم، بیشتر باشه خودتون آپ کنید و لینکش رو برام بفرستید!

نکته 2. لینک های دانلودشون به ترتیب از کم حجم ترین به پرحجم ترین در یک پست منتشر میشه!


پیشنهاد داشتید بگید اضافه کنم!!


با تشکر: رویا خدابخش


نظرات 6 + ارسال نظر
هوداد مسلمی جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 20:13

طراحیه پوستر ندارید ؟ :دال

هممم طراحی پوستر هم خوبه ها!! :دی
ولی بهتر نیست توی همون دسته ی "طراحی، نقاشی، ... " قرار بگیره؟

من چقدررر غصه خوردم که نتونستم عکسم رو تو مسابقه قبلی شرکت بدم. یعنی عکسم رو گم کرده بودم.. اما الان پیداش کردم. مطمپنم هتم اگه تصاویر در حد مسابقه قبلی باشه من برنده میشم.

خانم خدابخش واقعا این ایده مسابقات عالیه. من به سهم خودم ازتون تشکر میکنم.

من چندتا عکس میخوام شرکت بدم. یعنی همون سه تا. ولی آیا باید هر سه عکس با هم اسال بشه؟

آیا میشه سه عکس در سه گروه یا حتی در یک گروه شرکت داده بشه؟

موفق باشید.

زنده باشید ایشالا

خوشحالم که راضی هستید! !!

1. نیاز نیست باهم ارسال بشه! توی یه دفتر می نویسم و حسابشون دستمه! می تونید حتی بگید فلان عکس که فلان روز فرستادم رو شرکت ندید و به جاش یکی دیگه می فرستم شرکت بدید! :دی

2. کلا فقط سه عکس شرکت داده میشه! میتونن هر سه توی یه گروه باشن، می تونن نباشن، میتونن یکی یه گروه باشه و دوتا یه گروه دیگه و ... :پی

3. مرسی شمام همینطور!!

ناظر شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 08:04

درود بر شما

نخیر درود بر خودتان! :دی مرسی!

ناظر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 18:53

زمانبندی خوبی انتخاب کرده اید.

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 00:50 http://www.ksna.ir

سلام.
زیر عکسها کپی رایت بزنیم؟

سلام!! نزنید برای من راحت تره چون برای دو روزی که آثار بدون اسم برای رای گیری منتشر میشه مجبورم کپی رایت های عکس هارو پاک کنم و بعد از اتمام رای گیری، دوباره عکس های اوریجینالتون رو آپ کنم!

البته من مشکلی ندارم خب! کار چند دقیقست! انتخاب با خودتونه!

حمیده احمدی دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 01:16

جایزه مرحله قبل من کجاست؟

دست منه! بیا این سری برات میارم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد