KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

قضاوت برف .


در راه ، تمام حرف های با خودم را

افشا می کنم
.

ابتدا سکوت شد
به حرف هایم نگاه کن
می خواهم  همچنانِ ابر از بالای سفر بگذرم
می خواهم به چترهای خسته دست بکشم
تا خاموش ترین کلمات پنهان بیایند
به تمام وقت هایی که نداری؛
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 14:59

عه! چرا پاک شدیم؟
تازه داشت بحث به جاهایه خوبش میرسید
داشتیم یه امر خیر میفتادیم که پاک شدیم!

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 16:22

خب چرا ازدواج نمیکنی؟
هم نیازهایه مادیت برآورده میشه هم جنسیت و هم جسمیت...
علتش چیه که رایگان گذاشتی.تو دختری.ارزش بالایی داری (نه رایگان)
چرا ازدواج نمیکنی که نیازهات بر آورده بشه؟
با این روش که نیاز هایه آدم برا ورده نمیشه.فقط زیادو زیاد تر میشه.تنوع طلبیه آدم میره بالا تا جایی که آونکسیو که واقعا راضیش کنه دیگه پیدا نمیکنه.
چرا ازدواج نمیکنی تا همه نیاز هاتو برآورده کنه؟
تازه ماله خودت هم میشه.
فقط باید یه بعله خوشگل به یکی از اون چندتا خواستگارت بدی

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 16:23

ایبابا.این کیارشم یچیزیش میشه ها!
خوشت میاد یکی بیاد هی پاکت کنه؟!
بزار زندگیمونو بکنیم دیگه اه

کیارش مظفری جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 17:21 http://شیداب دات نت

من پاک نمی کنم مهندس !
:D
هرچی مخوای اصلا بیا به خود من بگو اون ها رو هم پاک نمی کنم! راحت باش ولی اینجا یک محیط فرهنگی ائه یک سری مسئول دارند خودشون پاک میکنند !

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 17:41

عه پس ببخشید آقا کیارش.فکر کردم شمایی!
قصدمون امر خیر بود که بساط فسقو فجور کم بشه تو وبلاگ که دستهایه پشت پرده مانع از شکل گیریش شد

رویا خدابخش جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 19:37

من و بقیه تیم پاک میکنیم، اون کامنت هارو یک نفر با چند اسم جعلی می نویسه، باور نکنید دوست بی نام!

همون بینام جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 19:49

آهان.آخه چند وقتی بود به وبلاگ سرنمیزدم بخاطر مشغلم در جریان نبودم حتی نمیدونستم که بجز کیارش چند نفر دیگه هم میتونن نظراتو پاک کنن.طفلکی به اونم چقدر بدو بیراه گفتم.ببخشتم!ممنون که اطلاع رسانی کردین.
حمید و سابین هم ببخشند منو. یخورده فکرایه بد کردم...
خدا بگم چیکار کنه مردم آزارو...
البته خودمم یه شک هایی داشتم چون معمولا نظر سابینو حمید در یک ساعت و دقیقه ثبت میشد که بسی جایه تعجب داشت

[ بدون نام ] جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 19:54

حمیدو خوب میشناسم.سابین هم دوراردور...
هیچ کودومشون تو نیستی.همون باید پاکت کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد