KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سرعت اینترنت در دفتر جدید مجله علمی کائسنا

سرعت اینترنت در دفتر جدید مجله علمی کائسنا

آقایون خانوما حسادت کار خوبی نیستا

خب حالا اینترنت سرعت 128 و 256 هم خوبه

کلا سرعت اینترنت بالا باشه بده! مثل ما یهو اوبونتو (698MB) رو توی ۸-۹ دقیقه دانلود میکنیم بعد پر رو میشیم

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدحسین باقری دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 13:24

photoshope

عمرا!!!!

تصویر اصلی که بخشیش رو کات کرده بودم!!


http://s1.picofile.com/file/6389136816/ksna_speed_2.jpg

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 15:48

سرعت بالا ندیده

دروغ چرا؟! من توی دفترم یا خونمون بیشتر از ۲۵۰ کیلوبایت بر ثانیه دانلود نکرده بودم! البته خارج از ایران و توی یه جاهایی که رفتم سرعت بالا داشتم، اما این حکایتش فرق میکنه! ثابته! توی دفتر خودم!

محمدحسین باقری دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 17:37

میگم نامردم نامردمای قدیم

سرعتت 16-17 برابر ماست

کورش هخامنشی دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 17:48 http://ghasemrayaneh.blogsky.com



عجب سرعتی

Mohammad reza kamalifard دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 19:55 http://kamalifard.blogsky.com

inam bebin :D
http://up.iranblog.com/images/044poaretrwdke89wg.png

علی الحساب پاشو بیا اینطرفتر وایسا، حسابت داره از بقیه جدا میشه. البته باید بررسی کنم ببینم این تصویر از سیستم خودت بود یا از سرورت یه جا دیگه! یا به قول مهندس باقری فوتوشاپ!

آقا ایمیلت رو به رخمون نکش! البته صحتش رو نمیدونم! ولی میتونی به من به این آدرس هم ایمیل بزنی! البته ایمیل درست!

rashidimo@sums.ac.ir

IT86 دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 20:18

che joorie? be ma ham begid razesho!!

به زودی رازش فاش میشه هممونم میگیرن! باید رضایت نامه امضا کنین همتون

امید فرقدان دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 22:17

کل کل نکنید!
یه عکس نشون میدم که داغون شینااااااا :دی

آقا دست نگه دار عکسه چی آخه؟ بیخیال! حالا اعصابت داغونه یهو یه عکس نشون میدی .....

Mohammad reza kamalifard سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 12:33

ohotoshop niss khialet takht man ie zaman ieki az moasest mali ro kar mikardim sorat internet khili bishtar az ianaw bood alan male shoma khili ham nist :D
badesham age bahs email baz bashe ma to sherkat 600 ta mail srver nasb kardim ro hamashonam email daram mikhai benevisam hamaro :)))



به قولی، شاعر میگه: "من آنم که رستم بود پهلوان!"

برق جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 15:16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد