KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جدیدترین متدهای مردم آزاری

جدید ترین متدهای مردم آزاری 

      

  

 

        

- هر شب ساعت 9 شب سطل آشغال ویندوز را پاک کنید.

  

- داخل یتیم خانه جلسه انجمن اولیا و مربیان راه بیندازید.

  

- ماشینتون رو به جای خاموش کردن به درخت ببندید.

  

- کابلهای برق را آب پاشی کنید تا خنک شوند.

 

- روی زخم دوستتون نمک بریزید تا فاسد نشه.

  

- پدربزرگتونو اتو کنید تا چروکهاش صاف شه.

  

- از یه بابا بزرگ بپرسید وقتی بزرگ شدی دوست داری چکاره بشی ؟

  

- وسط خیابان ولیعصر شتری ذبح کنید.

  

- به دوستتون که بی حاله برق وصل کنید تا باحال بشه.

  

- با پیژامه سر کلاس بروید. 

 

- از استادتون بخواهید یواشتر صحبت کنه تا بتونید بخوابید. 

 

- برای مهمان طاستون طاس کباب درست کنید. 

 

- به مهمانتون خربزه ی "عسل مال" تعارف کنید. 

 

- مثل حاتم طایی 40 شتر بکشید ولی حتی مثقالی هم از گوشتشو به کسی ندهید. 

 

- داخل قوری به جای چای ، پای سوسک بریزید. 

 

- سگی را خیس کنید و بین جمعیت رها کنید تا همه را نجس کنه.

  

- به دوستتون بگید سریع به من زنگ بزن وقتی زنگ زد  بگید الان جلسه دارم بعدا زنگ بزن  

- به فارسی از یک عرب بخواهید انگلیسی را به ژاپنی ترجمه کنه.

  

- با قاطر کیف قاپی کنید. 

 

- برای پول جمع کردن کنار پیاده رو بایستید و ساز شیپور بنوازید ! 

 

- یخچال ساید بای سایدتونو با مترو جابجا کنید. 

    

- بهترین وقت برای تمرین تروپت ساعت دوازده به بعد نیمه شب است. 

   

- همزمان که به مهمانتون میوه تعارف می کنید از گرانی میوه شکایت کنید. 

   

- روی کله ی آدمهای کچل روغن مورچه بمالید (روغن مورچه = کچلی دائم !) 

  

- اگر آقایید ریشتونو با اپی لیدی و بند انداختن کوتاه کنید. 

  

- داخل یک رستوران شیک و مدرن آب دوغ خیار سفارش دهید.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 14:16

پدربزرگتونو اتو کنید تا چروکهاش صاف شه.
نمی شه موهاشم اتو کنیم که خوش تیپم بشه؟
از یه بابا بزرگ بپرسید وقتی بزرگ شدی دوست داری چکاره بشی ؟
بیچاره دق می کنه گناه داره!

داخل قوری به جای چای ، پای سوسک بریزید.
وای این یکی دیگه غیر قابل اجراست، کی میتونه پاهاشو جدا کنه واااااااااای
به دوستتون زنگ بزنید و بگویید من الان جلسه ام ، بعداً بهت زنگ می زنم.
باحال ترش اینه که زنگ بزنید بگید سریع به من زنگ بزن وقتی زنگ زد بگید الان جلسه دارم بعدا زنگ بزن
داخل یک رستوران شیک و مدرن آب دوغ خیار سفارش دهید.
به امتحانش می ارزه
ممنون جالب بود.

بنده خدا مو ندارن. دو شوید رو سرشونه اگه شما گذاشتید رو سرشون بمونه

یادش بخیر دوران دانشجویی وقتی بسته چایی به آخراش می رسید به ته مانده چای ها می گفتیم پای سوسک ! دیگه هیچکی جرات نمی کرد از ته مانده های بسته چایی بریزه تو قوری

آره طرح شما در خصوص جلسه جالب تر بود. اعمال می کنم.

مرسی از نظرتون.
موفق باشید

مهرداد سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 17:51

عشقم خیلی خوشش آمده از فحش هایی که به حمید می دهم
از لحاظی خوب شد که حمید به دخترا فحش داد فرصتی پیش آمد که حالا عشقم فهمید چقدر دوستش دارم
عزیزم من برای تو هر کاری بخوای می کنم تا یک خنده رو لب های نازت ببینم

در اولین فرصت خودت رو به روانشناس معرفی کن.
اگه اسم کاملت رو می نوشتی قطعاْ کامنت هات رو حذف نمی کردم تا همه با منطق امثال تو آشنا شن.
خدا شفات بده. برو بچه جان.

مرجان غیاثی سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 21:42

تصمیم عوض شد خوب یه جورایی !
===
خوب عددمیزاشتین من راحتتر مینوشتم آقای مهندس پورنصرت!
===
اولیش خوب زیاد اشکال نداره.
دومی خیلی بی انصافیه خوب
سومی با نخ شیرینی خوبه؟
چهارمی همینجوری پول برق ما رو خنک کرده!
پنجمی
ششمی اخی ایکاش میشد!
هفتمی
هشتمی دیگه چی؟!
نهمی
دهمی تکراری بودددااا؟بود؟نبود؟بودها؟آها نبود؟باشه
یازدهمی عالیه
دوازدهمی خوب اون که نمیدونه دلیل طاس کباب درست کردنمون چیه؟!
سیزدهمی پول دیه رو از کجا بیاریم؟
چهاردهمی یزد که بودم برای اولین متوجه شدم که گوشت شتر هم میخورن!!!من که نخوردم و نمیخورم عمرا"!اصرار نکنین!
پانزدهمی اه اه
شانزدهمی مخم مخم مخالفم
هفدهم کاملا قابل اجراست!
هجدهم
نوزدهم وای دویدنش بعد باحاله!
بیستم
بیست و یکم
بیست و دوم
بیست و سوم یهو بگیم آقا میوه رو نخور دکوری هست راحت تره هضمش برای مهمان!
بیست و چهارم جدی؟!!!
بیست و پنجم ووووووووی
بیست و ششم خوب چشه مگه

=====
اینا رو قبل امتحان نوشتید اونوقت یا بعد امتحان یا هردوش؟!!!

خسته نباشید
موفق و شاد باشید

سلام به به خانم غیاثی همیشه در صحنه ی خوش نظر. خوبید ؟
این دفعه دیگه ترکوندین همـــــــــــه ی موارد رو جواب دادید. فکر کنم دو برابر متن من نوشتین.
آره والا کاش شماره می نوشتم چون خودمم الان دارم دنبال موارد می گردم. مثلاً برای بیست و ششمیه از اول می شمارم تا بیست و شش تا ببینم کدوم یکیشونو گفتید !
در مورد شتر منم موافقم می گن گوشتش شوره ولی خب یه بار تو قم شتری وسط شهر کشتن خونش همه جا رو برداشت و با جرثقیل برداشتنش.
این موارد رو قبل از کنکور هر از گاهی که چیزی به ذهنم می رسید یادداشت می کردم. به نظرم اون پیژامه هه رو قبلاً نوشته بودم. راست می گین.
مرسییییییییییییییی
شاد و موفق باشید.

رویا خدابخش سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 23:32

بازگشت دوباره تون تبریک! زدید واسه ی اولین متن بعد از چند هفته بهترین هارو نوشتید!! پای سوسک؟!!

سلام
مرسی مرسی

لحظه شماری می کردم برای تموم شدن کنکور و نوشتن تو وبلاگ (ایدم وبسایت!) همکلاسی
لطف دارید شما.

بهاره-صنایع چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 00:31

وسط خیابان ولیعصر شتری ذبح کنید.
جالب بود ممنون

یادمه یکی وسط شهر قم شتری ذبح کرده بود ترافیک شدیدی ایجاد کرده بود و همه جا رو کثیف کرده بود. شتره رو با جرثقیل از اونجا بردن !
مرسی

شقایق - انصاری چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 19:27

!

- با قاطر کیف قاپی کنید. !!

- از استادتون بخواهید یواشتر صحبت کنه تا بتونید بخوابید.


!!
البته ، همینطوره !
ممنون از نظرتون

معین ناصری برق یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 10:29

خیلی جالبه

متشکرم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد