KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دشمن ِ دشمن ِ تو، دوست توست...

آن روز که علی میگفت: دشمن ِ دشمن ِ تو، دوست توست، با خبر بود ز روزی که دشمن ِ دشمن ِ مردم، می شود دشمنشان؟

آگهی داشت آیا؟ که در این پهنه بیابان، که شمال و جنوبش موج ساحل دارد، روزگاری از چپ و راست، می رسد بوی تعفن به مشام؟

نظرات 5 + ارسال نظر
آزادی بیان حقه من هست یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 23:02

این نظرات را پاک نکن من باید آزادانه حرفم را بزنم

مهرداد یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 23:04

این وضع تا آخر این وبلاگ باقی می ماند هر پستی که بزاری زیر ۱۰۰ تا فحش می خوری تا آدم بشی
دیگه خیلی دیر شده برای عذرخواهی من به عشقم قول دادم روزی را می رسونم که تو داری گریه می کنی تا بفهمی نباید به دخترا فحش بدی

سلام و درود بر شما دوست گرامی!
سلام و درود بر شما...

رفیق دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 00:30

درود بر حمید توکلی
با متن هات لذت می برم
اقای ازادی اندیشه شما حرف بزن کسی جلوتو نگرفته اما انتقاد منطقی نه فحش واکاذیب
اقای عشق باز اگه واقعا عشقتو دوست داری نباید با حرف این واون براشفته شی
تو اگه واقعا مجنون باشی مثل مجنون قصه باید کاری به حرف ونصایاح این واون نباشی
من حمید رو یکی از همکلاسی های خوب وباشخصیت می دونم

رفیق سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 20:17

امان از دست این فحاش

یه نگاه کنید تو پست ها
جلوی نام نویسنده این اراجیف رو می نویسه
نه خودکار داره خودشو معرفی می کنه

احمد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 22:16

هر چند من نسبت به آقای توکلی انتقاد دارم ولی معتقدم "فحاشی کردن" نه در دین جایی داره و نه در انسانیت ، نتیجه میگیریم این کار رو افرادی انجام میدن که ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد