KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمرات درس زبان تخصصی کامپیوتر و IT

سلام. نمرات درس زبان تخصصی در آدرس زیر موجود هست. ولی خب من نتونستم نمره خودم رو پیدا کنم. کسی هست مشکل مشابه داشته باشه؟


نمرات

نظرات 4 + ارسال نظر
sama.kzm/it/88 چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 00:08

سلام.
نمره من هم نبود!!
فکر می کنم فقط نمره رشته کامپیوتر رو گذاشتن..!!

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 00:29 http://www.ksna.ir

نمیدونم والا، آخه دوتاست، یکش نوشته کام ، یکیش چیزی ننوشته.

ولی اینطوری که من این نمره ها رو دیدم، کلا خدابخیر بگذرونه!!

مهسا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 16:33

مال منم نیست

سحر پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 00:14

لینک دانلود جزواتتون فیلتر شده . دلیلش چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد