KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

من دیگه دستکش نمیخوام...

امروز دستکش دستم کرده بودم که تو هوای سرد یخ نکنن دستام!

ولی بعد از نیم ساعت متوجه شدم دستام بیشتر یخ کردن!

تعجب کردم و به دستکشام خیره شدم تا ببینم مشکل از کجاست!؟

خوب که فکر کردم دیدم وقتی دستکش دستم نیست، بی اختیار دستامو مشت میکنم تا انگشت های دستم به هم نزدیک تر بشن و از گرمای همدیگه گرم بشن!

ولی وقتی دستکش دستمه، هر انگشت باید به صورت جداگانه خودشو گرم کنه، دستکش هم میشه عایقی که باعث میشه گرمای انگشت دیرتر از دست بره!

انگشتای دستم به صرف اعتمادی که به پارچه ی بی روح و خوش ظاهر دستکش میکنن، از هم دور میشن اما ...

اما من از دستکشم نتیجه نگرفتم، ترجیح میدم انگشتای دستم کنار همدیگه باشن، هرچند در برهنگی...
نظرات 6 + ارسال نظر
محمدحسین باقری یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 20:50

ایراد از دستکش نیست

ایراد اینه که نمیدونی موقع دستکش پوشیدن هم دستات رو مشت کنی تا گرم شی

حتی اگه موقع دستکش دست کردن، دست رو مشت کنیم، بازم دستکش به عنوان عایق نمیزاره گرمای انگشتها به هم دیگه برسن و گرمای هر انگشت رو برای خودش نگه میداره!
در واقع "ما" روز از بین میبره و پنج تا من ِ جدا از هم میسازه!

ممنونم از نظرت!

زهراـنرم افزار یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 22:47

اووووووووووووو جه فلسفی!!!!!!!!!!!!!

خیلی مفهوم جال توجهی داشت!

ممنون حمید جان، ما همیشه از متنهایت لذت بردیم. موفق باشی.

رفیق دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 14:53

حاجی دستکش کوهستان بپوش حسابی گرمت می شه
ازین دستکشا هست که واکنش های شیمیایی توش برقراره نمی دونم نیتروژن فکنم
ولی فلسفه خوبی بود مرسی


میتونیم یه لوله نازک بین اننگشتان دست تو دستکش وصل کنیم که با هم تبادل حرارت کنن
حاجی اصلا دستارو تو جیبت کن وبچسبون به رونت اونوقت هم گرم می شی

یا اینکه تا دانشگاه بدوبدو بیا
البته گرمی جات هم بخوری بی تاثیر نیست

امید فرقدان دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 20:15

لایک برا کامنت بالا :))))))))

ایمان زندیه دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 22:36 http://www.siteshoma.ir

دستکش مفهومی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد