KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

افتتاح بزرگ‌ترین آزمایشگاه های سازه وسامانه های فضایی خاورمیانه

قابل توجه علاقمندان به گرایش فضایی و سازه ماهواره بر

مثل اینکه یه دهه فجر دیگه اومده و  گویا باید منتظر خبرهای خوش هوافضایی دیگه باشیم... وزیر دفاع هم گفته می خوایم یه ماهواره دیگه رو بندازیم بالا... خب به سلامتی... ما که بخیل نیستیم... احمدی جون هم گفته تا قبل ۱۴۰۰ باید آدم بندازیم بالا... اشتباه نکنید منظورم اینه که اول آدم رو بذاریم توی ماهواره بر٬ بعد بندازیم بالا........

بگذریم... اخیرا اعلام کردند که مرکز جدیدی رو در رابطه ما ماهواره بر و سازه ماهواره بر و صدالبته خود ماهواره بر افتتاح کردند... اونطور که به نظر میرسه باید آزمایشگاه مجهزی باشه ... دوستان علاقه مند از همکنون فشار و زورهای خودشون رو بزنند تا وارد این مرکز بشن...البت باید بگم یه آزمایشگاه بهتر از اون هم هست... اگه گفتین؟ آره درست حدس زدید  پژوهشکده فوق سری دکتر میرشمس!!.... حواستون باشه بهش نزدیک نشین سیکوریتش بالاست...! 

منبع : وبلاگ دانشجویان هوافضای خواجه نصیر

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 10:18

تفریح با
http://buf.blogsky.com/
طنز با
http://funnynews.blogsky.com/

رویا خدابخش پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 17:09

چه با کلاس!

راستی طول معیار رعایت نشده!!

رفیق جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 00:39

لاکپشت پر
کرم پر
موش بی چاره پر
حالا نوبت انسان پر
انسان بعدی پر
انسان بعدی پر ولی برمی گرده
دو تا انسان پر
۳ تا انسان پر
یه خانواده پر
یک طایفه پر
.......
مریخ با ۳۰ میلیارد نفر جمعیت رتبه نخست جمعیت را داراست
زمین خودمان ۲۰ میلیارد نفر

نیلوفر هوانوردی شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 02:09

سلام دوستان میشه منو راهنمائی کنید من دانشجوی هوانوردی هستم میتونم ارشد هوا فضا بزنم؟؟؟ ایرودینامیک و مکانیک پرواز داریم... چه دروس دیگه ای لازمه؟؟ و چقدذ زمان واسه خوندنش بزارم برای ۱۰۰٪ قبولی ...۶ماه کافیه؟؟؟

سلام...
سوال اول:شما علاوه بر آیرو و مکانیک پرواز دروس پایه ای مثل استاتیک... سیالات... دینامیک ... رو خوندید؟؟
سوال دوم: به کدوم گرایش هوافضا در ارشد علاقه دارید و یا اصلا با گرایشهای هوافضا آشنایی کامل دارید؟؟
این دوسوال رو پاسخ بدید تا بتونم راهنمایی کنم

نیلوفر سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 17:24

من گرایش مهندسی فضائی و طراحی اجسام پرنده رو دوست دارم استاتیک هم خوندم سیالات و دینامیک خیر.. ... من عاشق هوافضا هستم واقعاا... دوره مشترک خواجه نصیر بدون کنکور نمیگیره کارشناسی؟؟ ... کجا کلاس برم؟؟ من۱۰۰٪میخوام قبول شم ازاد یا سراسری فرقی نداره علوم تحقیقات فقط داره دیگه؟؟ الان اگه بشه کارشناسیم قبول شم تغییر رشته میدم.. من واقعا ناراحتم سال اول که کنکور دادم ترازم ۶۳۸۰ شد واخرین نفر تو علوم تحقیقات ۶۵۲۰ بود با یه اختلاف کم قبول نشدم.. الانم رشتم خوبه ولی میخوام ۱۰۰٪ ارشد هوافضا بخونم

از جمله دروسی که شما باید برا کنکور هوافضا بخونید عبارتست از: ریاضی عمومی ... ریاضی مهندسی... استاتیک...زبان... فیزیک ۱ و ۲...سیالات...مقاومت مصالح... تحلیل سازه...طراحی سازه...دینامیک... آیرودینامیک ۱ و ۲...مکانیک پرواز ۱ و ۲... کنترل... طراحی هواپیمای ۱ و ۲... شما اگه به اندازه کافی پول دارید!!! میتونید در کلاسهای کنکور ارشد پارسه و اکسین و... شرکت کنید و همچنین در کنکورهای آزمایشی...
اما دوره مشترک خواجه نصیر...این دوره بر حسب اولویت معدل دانشجو جذب میکنه که البته اخیرا زمزمه هایی شنیده شده که دیگه دانشجوی دوره مشترک نمیگیرن...الله اعلم...
تا اونجایی که من اطلاع دارم فعلا دانشگاه آزاد علوم تحقیقات مهندسی هوافضا داره...
نکته مهم توکل و اراده شماست... اگر واقعا اراده کنید و از همین الان شروع کنید به نتایج خوبی میرسید...

نیلوفر سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 17:25

۶۵۲۰ بود

نیلوفر شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 13:15

مرسی از راهنمایت دوست گل

هوافضایی یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:47

سلام
یه سوال دارم:
چرا استادای ما محافظ و راننده ندارن اگر خدایی نکرده مثل اساتید هسته ای مورد سوقصد قراربگیرن چی؟
تازه اساتید دانشگاه شهیدبهشتی راننده داشتن اما ترور شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد